Haku löysi 502 tulosta

Kirjoittaja Hesem
03 Syys 2009, 21:00
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Tupakkilakon yritys alkaa aamulla...
Vastaukset: 201
Luettu: 59686

Maistuuhan se pirun pahalta. Mutta kun nuuskat loppui..
Kirjoittaja Hesem
03 Syys 2009, 20:59
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Audimies puhuu naisista
Vastaukset: 63
Luettu: 11422

Eli onko tuo juttu niin että mies meni sanomaan sen mitä jokainen mies kumminkin ajattelee?
Kirjoittaja Hesem
24 Maalis 2009, 21:22
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22374
Luettu: 5044209

Kuva

tosi hyvät tossut :)
Kirjoittaja Hesem
09 Joulu 2008, 21:40
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

jarski kirjoitti:Ottaako kipeetä?,jyskyttääkö?...Paranemisia!
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Paranemisia.
Kiitos. Eipä pahemmin ota kipeetä muute ku hermoihin.
Kirjoittaja Hesem
06 Joulu 2008, 20:41
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

jalka paketissa :?
Kirjoittaja Hesem
19 Syys 2008, 15:08
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Videoclippiketju osa 2.
Vastaukset: 2964
Luettu: 846019

Mutta Toyota? Aika perverssi.
Kirjoittaja Hesem
29 Elo 2008, 17:00
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Liikenteen ärsytykset!
Vastaukset: 95
Luettu: 16414

Mopoilijat, jotka kuvittelevat ajavansa jollain isommallakin moottoriajoneuvolle. Keskellä, tai oikeastaan keskikaistan ja reunaviivan väliä suhaten, siten ettei varmasti uskalla sitä ohittaa :crazyeyes: Olin kesällä yhdessä prätkäliikkeessä ja myyjä toitotti asiakkaalle että pitää ajaa keskellä ja...
Kirjoittaja Hesem
29 Elo 2008, 09:54
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Liikenteen ärsytykset!
Vastaukset: 95
Luettu: 16414

Autokoulujen autot.
Kirjoittaja Hesem
28 Elo 2008, 14:29
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Alfa huoltoa Kuopiossa taikka lähiympäristössä?
Vastaukset: 5
Luettu: 2003

Deltassa Deltan hinnat. Joskus kysyin sieltä jakohihnahuoltoa, hinnaksi sanoi 820. Eipä äkkiä tule mieleen mitään ykköspaikkaa, toki noita huoltoja nyt varmasti pystyy tekemään muuallakin kuin merkkiliikkeessä.
Kirjoittaja Hesem
27 Elo 2008, 12:21
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Videoclippiketju osa 2.
Vastaukset: 2964
Luettu: 846019

mml kirjoitti:Suomipojat on järvellä kalastelemassa ja siikaa pukkaa... Melko hilpeä pläjäys!
Tai näin http://www.youtube.com/watch?v=WEMNDdluOKA :lol:
Kirjoittaja Hesem
23 Heinä 2008, 20:37
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Jos vituttaa niin vituttaa?
Kirjoittaja Hesem
09 Heinä 2008, 22:19
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22374
Luettu: 5044209

Makeet shortsit: Kuva
Kirjoittaja Hesem
15 Kesä 2008, 16:15
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Vanhat LP:T CD:lle
Vastaukset: 13
Luettu: 3678

Minkälainen äänenlaatu noilla tulee? Niin, niin, monien mielestä lp-soittimen äänenlaatu hakkaa digitaalisen 6-0, mutta silti?
Kirjoittaja Hesem
15 Kesä 2008, 16:10
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: vaihtoehtoinen merkki Alfalle
Vastaukset: 167
Luettu: 37770

Paha sanoa, ei ole mitään ykkösvaihtoehtoa mielessä. Mutta jokin hieman erikoisempi/ei-niin-yleinen laitos sen pitäisi kai olla.
Kirjoittaja Hesem
11 Kesä 2008, 17:24
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Alfa juliste
Vastaukset: 10
Luettu: 3645

PSS kirjoitti:
Mulla on 24" taustakuvana http://www.desktopmachine.com/framepic. ... size=w1920 , jaksaa katsoa päivästä toiseen :)
Tuo on hieno, meni itsellekin
Kirjoittaja Hesem
11 Kesä 2008, 16:35
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Nettiautosta bongattu
Vastaukset: 17273
Luettu: 4307686

Tuollainen Teat Wanker on mun seuraava auto.
Kirjoittaja Hesem
29 Touko 2008, 18:32
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Rolle kirjoitti: Mielenkiintoinen kommentti, et kai ihan tosissaan luule maksavasi enemmän veroa kuin joku toinen joka tienaa saman verran vuodessa mutta saa kaikki samasta työpaikasta?
En tarkoittanut sitä, vaan ylimääräiseen työhön käytetyn ajan ja siitä saadun korvauksen suhdetta ja mielekkyyttä.
Kirjoittaja Hesem
29 Touko 2008, 18:02
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Niin ja sitte kun tekee kahta työtä ja maksaa toisesta 40 pinnaa veroja niin.. Melkein pakko suhtautua vähän harrastuksena sellaiseen hommaan.
Kirjoittaja Hesem
22 Touko 2008, 20:45
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Neuvotkaa Alfa 156 ostossa
Vastaukset: 62
Luettu: 17004

No mun käsityksen mukaan V6:t on koneelta luotettavampia. Mutta ei voi kyllä haukkua omaa TS:kään.
Kirjoittaja Hesem
22 Touko 2008, 20:09
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Neuvotkaa Alfa 156 ostossa
Vastaukset: 62
Luettu: 17004

Motonetistä ja varaosaliikkeistä saa ihan hyvin palikoita. Itse en ole ostanut Deltasta yhtään mitään tähän mennessä.
Kirjoittaja Hesem
22 Touko 2008, 19:56
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Mi.To
Vastaukset: 3160
Luettu: 1151402

On tuo Alfa nyt ihan eri hyvännäköinen kuitenkin..
Kirjoittaja Hesem
22 Touko 2008, 19:39
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Neuvotkaa Alfa 156 ostossa
Vastaukset: 62
Luettu: 17004

Ja topicin aloittajalle:

Osta. Mutta osta V6. Ja älä edes enää mieti S40:stä. Tuo pään kääntyminen on sitten tosiasia :)
Kirjoittaja Hesem
22 Touko 2008, 19:33
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Neuvotkaa Alfa 156 ostossa
Vastaukset: 62
Luettu: 17004

Tukivarsi asiaan, on totta että 156:sta kuluu tukivarsia, mutta sama on alkanut vaivaamaan monia muitakin autoja. Alfa toki aloitti tämän trendin vähän muita aikaisemmin :wink: Mä en nyt hirmu huolissani ole omalla kohdalla ollut tuosta asiasta. Tuo vanha vessa on ollut jo kohta 5 vuotta mulla ja k...
Kirjoittaja Hesem
21 Touko 2008, 18:09
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Kivaa!
Vastaukset: 16794
Luettu: 3577148

On se vaan mukava ajella autolla. Ihan oli niin mukavaa että piti keksiä tekosyitä ajelulle ja hakea ex koulusta pois kun ei muuta syytä ollu ajaa :mrgreen:
Kirjoittaja Hesem
21 Touko 2008, 18:01
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Euroviisu-topic
Vastaukset: 20
Luettu: 5353

kumimuumi kirjoitti:
- orjatar toimi ainakin meidän tallilla loimaalla livenä paremmin - :mrgreen:
Orjatar on hyvä biisi :D
Kirjoittaja Hesem
21 Touko 2008, 17:52
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Euroviisu-topic
Vastaukset: 20
Luettu: 5353

Levy-yhtiön olisi pitänyt lähettää pojat jo vuosi sitten tiukalle punttileirille jossa aamu-väli -ja iltapalaksi olisi piikitetty testosteronia suoneen. Ei näin! No mutta pojathan saattais kuolla tuollaisesta, lihakseenpas :) Mutta tuo biisi on todella huono TB:ltä. Jo sanoitus on niin typerä.. Ja ...
Kirjoittaja Hesem
17 Touko 2008, 12:23
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Lätkän mm
Vastaukset: 16
Luettu: 4583

Suomi-Ruotsi. Kyllähän se kiinnostaa. Ja mestariksi vois toivoa Venäjää. Mun mielestä Suomelle hyvä saavutus pronssipeli. On kahdessa edellä olevassa joukkueessa kuitenkin maailman parhaita pelaajia.
Kirjoittaja Hesem
10 Huhti 2008, 15:03
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22374
Luettu: 5044209

Toinen työ. Liikaa vapaa-aikaa? :roll:
Kirjoittaja Hesem
06 Huhti 2008, 20:33
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Joko on kesärenkaat alfan alla?
Vastaukset: 1045
Luettu: 281971

Juu on. Ollu koko talven.
Kirjoittaja Hesem
05 Huhti 2008, 23:12
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hyvä biisi -thread
Vastaukset: 566
Luettu: 194225

Kirjoittaja Hesem
29 Maalis 2008, 21:41
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hyvä biisi -thread
Vastaukset: 566
Luettu: 194225

Viikonloppu. Siis threadi ylös. Aloitetaan tällä: Pantera-Cemetary Gates
Kirjoittaja Hesem
28 Maalis 2008, 11:52
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa 156 2.0 TS... "nuhaisuutta" havaittavissa
Vastaukset: 14
Luettu: 3519

Vanha pois ja uusi tilalle. Ja sen jälkeen kai vois vielä tehdä resetoinnin.
Kirjoittaja Hesem
23 Maalis 2008, 18:10
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hyvä biisi -thread
Vastaukset: 566
Luettu: 194225

Disturbed - Stricken uutta levyä odotellessa..
Kirjoittaja Hesem
22 Maalis 2008, 22:21
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hyvä biisi -thread
Vastaukset: 566
Luettu: 194225

Kirjoittaja Hesem
15 Maalis 2008, 20:30
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Gallup: Kanssaihmisten suhtautuminen Alfa Romeoosi
Vastaukset: 3555
Luettu: 966076

No mutta tuohan on hyvä nimi.
Kirjoittaja Hesem
06 Maalis 2008, 20:59
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Kuvia Geneven "auto"näyttelystä
Vastaukset: 31
Luettu: 7145

Hyvännäköisiä menopelejä..
Kirjoittaja Hesem
05 Maalis 2008, 09:07
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Parhaimmat ja huonoimmat leffat
Vastaukset: 118
Luettu: 29025

Harpo kirjoitti: Das Boot. Saksalaisten oma "tuntematon"
Todella hyvä. Ainoa mikä tuossa häiritsee on huono suomennos. Ainakin tuolla mun levyllä.
Kirjoittaja Hesem
05 Helmi 2008, 21:21
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Parhaimmat ja huonoimmat leffat
Vastaukset: 118
Luettu: 29025

Simpsons movie. Aiheutti paljon naurua :mrgreen:
Kirjoittaja Hesem
03 Tammi 2008, 10:57
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Etuovien aukaisunapit jäätyy pohjaan 156:ssa
Vastaukset: 25
Luettu: 6775

Jos kokeilis saada ne napit kunnolla kuivaksi ja öljyäis sitten jollain muulla kuin lukkosulalla, esim aseöljyllä tms.
Kirjoittaja Hesem
30 Joulu 2007, 20:06
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Parhaimmat ja huonoimmat leffat
Vastaukset: 118
Luettu: 29025

Epezi kirjoitti:Mikä osa?
Ensimmäinen tuli telkkarista, se on parempi kuin 2, kolmatta en oo vielä nähny
:lol:
Kirjoittaja Hesem
30 Joulu 2007, 19:29
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Parhaimmat ja huonoimmat leffat
Vastaukset: 118
Luettu: 29025

Tässä yks päivä tuli taas katottua Shrek. Hyvä. :mrgreen:
Kirjoittaja Hesem
30 Joulu 2007, 01:40
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Parhaimmat ja huonoimmat leffat
Vastaukset: 118
Luettu: 29025

Epezi kirjoitti:Quentin Tarantinon leffa Death Proof
Ja tämähän on hyvä, ihan kuin muutkin Tarantinot.
Kirjoittaja Hesem
28 Joulu 2007, 21:12
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

kumimuumi kirjoitti:
Johon minä (viisaana): Miten olis toi keittiö...? Nyt ei sitten kuulemma tarvi mennä kotiin ennen aamua.. :shock:
:mrgreen:
Kirjoittaja Hesem
25 Joulu 2007, 19:53
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Niinpä se taitaa olla. Jos nyt jtn vitutusketjuun pitää kirjoittaa aiheesta, niin joulu. Vuoden tylsintä aikaa.
Kirjoittaja Hesem
25 Joulu 2007, 16:09
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Outoa kun ne epäilyttävät neulat on kumminkin hieman eri kokoa.. Tosin kyllä niitäkin pitäisi myydä, apteekkikohtaista kai.
Kirjoittaja Hesem
24 Joulu 2007, 13:17
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22374
Luettu: 5044209

Kaljaa :x-mas:
Kirjoittaja Hesem
22 Joulu 2007, 13:47
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Joululahjaketju
Vastaukset: 126
Luettu: 28702

Työpaikalta kassillinen herkkuja. Viimevuotinen glögipullo on vieläkin kaapissa :roll:
Kirjoittaja Hesem
20 Joulu 2007, 11:16
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: 156 radion kuuluvuus, soittimen irroitus
Vastaukset: 17
Luettu: 5796

Mä luulen että huono kuuluvuus johtuu vaan 156:n huonohkosta antennista. Noin yleisesti siis.
Kirjoittaja Hesem
19 Joulu 2007, 11:52
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Yleinen avautumis-ketju
Vastaukset: 22131
Luettu: 4938498

Ei saakeli, kurjaa sattua löytämään tuollaista.

Itsellä nyt viduddaa lähinnä angiina. Edellinen oli pari viikkoa sitten ja nyt uusiutui. Antibiootteja siis taas nassuun.
Kirjoittaja Hesem
19 Joulu 2007, 11:49
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22374
Luettu: 5044209

niki kirjoitti:Liput Celine Dionin keikalle ensi kesäkuussa. Aika suolaisen hintaiset olivat kyllä... :roll:
Onkohan sijoituksen arvoinen kokemus? :-D Ei silti, kyllähän sillä tädillä ääntä on..