Haku löysi 11062 tulosta
- 05 Kesä 2026, 18:50
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Pic of your car
- Vastaukset: 6815
- Luettu: 1902321
Re: Pic of your car
Sehän vaanii kuin kissapeto konsanaan!
- 04 Kesä 2026, 10:41
- Keskustelualue: Infopalsta
- Aihe: Foorumi vähän sekaisin
- Vastaukset: 140
- Luettu: 236753
Re: Foorumi vähän sekaisin
On se hieno asia ja monessa paikassa hyvä työkalu. Monessa muussa paikassa huono työkalu. Poikkeuksetta huono isäntä.
- 03 Kesä 2026, 18:52
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Foorumilaisten bongausketju 2026
- Vastaukset: 42
- Luettu: 7395
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Punainen Junior Ibrida bongattu matelemassa Pasilan aamuruuhkassa ysin nurkilla. Livuin Jaguarilla välillä vierellä ja välillä takaviistossa.
- 02 Kesä 2026, 17:38
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Liikenteestä
- Vastaukset: 9573
- Luettu: 1910320
Re: Liikenteestä
^ & ^^
Siihen on syy miksi tyypillisesti lykkään juuri tuohon mainittuun tienumeroon 127 pykälää ekstraa siltä osin kuin se järkevästi onnistuu. Tänäänkin, molempiin suuntiin oli ihan leppoisaa ruisailla.
Siihen on syy miksi tyypillisesti lykkään juuri tuohon mainittuun tienumeroon 127 pykälää ekstraa siltä osin kuin se järkevästi onnistuu. Tänäänkin, molempiin suuntiin oli ihan leppoisaa ruisailla.
- 01 Kesä 2026, 19:08
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Liikenteestä
- Vastaukset: 9573
- Luettu: 1910320
Re: Liikenteestä
Mielikuvajuttuja ja esson baariahan nämä pääosin on, sama kun käsitys että kaikki Alfat on vikaherkkiä italoja … Nimenomaan. Kuten toisessa ketjussa totesin, W123/W124:lla on oma maineensa. Heti moisen nähdessä monelle varmasti herää ajatus, että siellä menee taas 200d, maailman vahvin auto*. *) Mi...
- 01 Kesä 2026, 18:37
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Liikenteestä
- Vastaukset: 9573
- Luettu: 1910320
Re: Liikenteestä
Pelkkä kattivaje on yleensä helppo paikata asiallisella turvavälillä, mutta pistetään lisäksi paksu seos tai öljypoltto niin alkaa kantamaan aika kauas.
Hiekkakuormat on kanssa välillä sellasia, ettei kovin kauaa tarvi miettiä että meneekö paikan auetessa ohi heti vai samantien.
Hiekkakuormat on kanssa välillä sellasia, ettei kovin kauaa tarvi miettiä että meneekö paikan auetessa ohi heti vai samantien.
- 01 Kesä 2026, 17:19
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Sekalainen koeajoketju
- Vastaukset: 3265
- Luettu: 995195
Re: Sekalainen koeajoketju
Pakoputket yms on semmosta nyanssitietoa, jota ei tunnista kuin merkkiin perehtynyt. Lisäksi pakoputki on suosittu tuunauskohde niin siihen ei välttämättä kannata luottaa vaikka tietäisikin niistä jotain.
- 01 Kesä 2026, 15:57
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Sekalainen koeajoketju
- Vastaukset: 3265
- Luettu: 995195
Re: Sekalainen koeajoketju
Vanhalla Mercedeksellä on helposti "200d -maine" -pohjainen olettama, että se A) hyytyy mäkeen, B) mäkeen hyytyessään päästää mustaa savua putkesta. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että niitä on edes tehty bensakoneella, saatika että sellainen olisi edessä.
- 29 Touko 2026, 15:44
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Offtopic
- Vastaukset: 3352
- Luettu: 741374
Re: Offtopic
Melko penseetä.
- 29 Touko 2026, 11:43
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Offtopic
- Vastaukset: 3352
- Luettu: 741374
Re: Offtopic
Eikö mäkkiä saa konffattua pysymään hereillä läppä ummessa? Vai kuumeneeko se niin että sulaa?
- 29 Touko 2026, 10:05
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Muiden merkkien uutuuksia.
- Vastaukset: 3915
- Luettu: 1063575
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Jos luukkulamput tappaa miljoonia jalankulkijoita vuodessa, niin miten ihmeessä tuo Lucen etujuustohöylä voi olla katulaillinen?
- 29 Touko 2026, 09:56
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
- Vastaukset: 2035
- Luettu: 740313
Re: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
Vaimon edellinen Giulia Super ja nykyinen Giulia Veloce (molemmat ilman urearuiskuja) taitaa mennä pääosin kutosen nurkilla, vähän alle. Tuo tykkää tykitellä motaria niin imee vähän reilummin - jos minä ajan sillä työmatkaa, niin menee 5,5 tai alle. Jos kotia lähimmän 15km malttaisi ajaa taloudellis...
- 26 Touko 2026, 15:38
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta
- Vastaukset: 1744
- Luettu: 541004
- 23 Touko 2026, 18:17
- Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
- Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
- Vastaukset: 1418
- Luettu: 663731
Re: HML seutu, Papa´s 54, Hausjärvi 29.4.-26 klo.18:00->
Hamptown? Fiftari?
- 22 Touko 2026, 18:25
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Nettiautosta bongattu
- Vastaukset: 17257
- Luettu: 4242363
Re: Nettiautosta bongattu
Ainakin hallissa oleva auto on mallia nimi alle, avaimet kouraan ja himaan. Saako niitä uusia samalla toimitusajalla?
- 21 Touko 2026, 18:24
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Offtopic
- Vastaukset: 3352
- Luettu: 741374
Re: Offtopic
On other news, huolimatta erinomaisesta taloustilanteesta ja vallitsevasta kulutusmielialasta on romutuspalkkioita haettu odotettua vähemmän:
https://traficom.fi/fi/uutiset/henkiloa ... a-vahemman
Kukapa olisi arvannut.
https://traficom.fi/fi/uutiset/henkiloa ... a-vahemman
Kukapa olisi arvannut.
- 21 Touko 2026, 18:18
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Nettiautosta bongattu
- Vastaukset: 17257
- Luettu: 4242363
Re: Nettiautosta bongattu
^Noita tulee aina välillä katseltua, raikas laite oli aikoinaan koeajolla. Ei sinänsä ihme että on tarjolla harvoin käytettynä, kun merkkiedustaja ei oikein halunnut myydä. Varastoyksilöistä olisi pitänyt valita ja ne oli kaikki mustalla sisustalla. On helppo jättää ostamatta, kun myyjää näyttelevä ...
- 21 Touko 2026, 16:47
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Nettiautosta bongattu
- Vastaukset: 17257
- Luettu: 4242363
Re: Nettiautosta bongattu
Ai että tuo eXWD:n voimalinja upotettuna NG9-3 FL cabbeen. S'ois huikee.
- 18 Touko 2026, 18:07
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
- Vastaukset: 10173
- Luettu: 2636395
Re: Alfa Romeo Giulia 952
Onko kukaan vielä vaihtanut 210hp 2.2JTDm Q4:n laturia (ja hihnaa)? Onko kuinka penseä operaatio?
Vaimon giilian laturin hihnarulla oksensi jousen:

Vaimon giilian laturin hihnarulla oksensi jousen:

- 12 Touko 2026, 09:36
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
- Vastaukset: 10475
- Luettu: 2948982
Re: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
SW:n takasähkökeskus taisi olla oikeassa poskessa, Berlinan vasemmassa. Ettei vaan voisi käyttää esim. samoja johtosarjoja...
- 10 Touko 2026, 00:01
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Sekalainen koeajoketju
- Vastaukset: 3265
- Luettu: 995195
Re: Sekalainen koeajoketju
Jaguar on tehty sekä ajettavaksi, että matkustettavaksi. Tähän asti on pääosin ajettu ja matkustettu lähinnä normaalia työmatkaa, mutta tänään tuli ensimmäinen ns. reissupäiväksi laskettava suorite. Janakkala-Vantaa-Kaarina-Vantaa-Janakkala -kieppi keräsi matkaa n. 500km, joten nyt voin vahvistaa e...
- 09 Touko 2026, 08:05
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Avautumisketju
- Vastaukset: 2024
- Luettu: 482858
Re: Avautumisketju
Koska ihmiset - kuten ilmeisesti HS:n toimittajat - eivät sisäistä/ymmärrä/halua ymmärtää että mihin ne rahat katosivat, niin mainehaittapotentiaali on ihan todellinen. Tuollaiselta konsultilta pitäisi tiristää rahat takaisin huijatulle, mutta myös Suomen valtiolle korvaus mainehaitasta. Moinen temp...
- 08 Touko 2026, 21:55
- Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
- Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
- Vastaukset: 9
- Luettu: 796
Re: Giuliettan sytytys tulpat
Tuosta löytää väkeä vähän väkevämmän testerin kanssa: viewtopic.php?f=13&t=21374
Multiair on sitten erittäin tarkka öljystä, joten tarkista oikea luokitus että öljy on varmasti juuri oikeata, kun vaihdat.
Multiair on sitten erittäin tarkka öljystä, joten tarkista oikea luokitus että öljy on varmasti juuri oikeata, kun vaihdat.
- 08 Touko 2026, 07:29
- Keskustelualue: Infopalsta
- Aihe: Foorumi vähän sekaisin
- Vastaukset: 140
- Luettu: 236753
Re: Foorumi vähän sekaisin
Näkeekö modet mitään vai meneekö ylläpidon haastelistalle? Kaveri yrittää rekisteröityä (nimim. jmaatta), mutta ei saa lainkaan sähköpostiinsa vahvistusviestiä.
- 07 Touko 2026, 21:13
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Viimeisin hankinta?
- Vastaukset: 22368
- Luettu: 4939762
Re: Viimeisin hankinta?
Poimin kotimatkalta puupiilosta 16mm letkua ja sille sekä isommalle parit klemmarit. Positiivisena yllätyksenä sieltä löytyy Würthin Supra -klemmareita, tämmösiä siis: https://www.puuilo.fi/wurth-supra-letkukiristin-w2-21-23mm, hintaa on enempi kuin perusbulkilla, mutta ainakin mulla luottokin on ko...
- 07 Touko 2026, 20:00
- Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
- Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
- Vastaukset: 9
- Luettu: 796
Re: Giuliettan sytytys tulpat
Katoppa niitä uusia tulppia vielä että miltä ne näyttää, etenkin tuosta nokisimmasta pytystä.
Jos se edelleen näyttää erilaiselta niin vaihda sen pytyn puola ristiin viereisen kanssa ja katso, periytyykö vika siihen viereiseen pyttyyn.
Jos se edelleen näyttää erilaiselta niin vaihda sen pytyn puola ristiin viereisen kanssa ja katso, periytyykö vika siihen viereiseen pyttyyn.
- 07 Touko 2026, 18:53
- Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
- Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
- Vastaukset: 9
- Luettu: 796
Re: Giuliettan sytytys tulpat
Onko nuo pyttyjärjestyksessä?
Vasemmanpuoleinen tainnut käydä rikkaalla kun on niin paljon nokisempi. En muista 1.4MA:sta suutinvuotoja kuulleeni, mutta ei kai se mahdotonta ole.
Parantuiko käytös uusilla tulppaaneilla?
Vasemmanpuoleinen tainnut käydä rikkaalla kun on niin paljon nokisempi. En muista 1.4MA:sta suutinvuotoja kuulleeni, mutta ei kai se mahdotonta ole.
Parantuiko käytös uusilla tulppaaneilla?
- 04 Touko 2026, 21:42
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
- Vastaukset: 10475
- Luettu: 2948982
Re: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
Pois ohjelmoitu EGR näyttää yleensä 4% jatkuvasti ajotilanteesta riippumatta. Sitä kun seuraa testerillä livedatasta niin näkee kyllä.
- 04 Touko 2026, 11:14
- Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
- Aihe: 159:n vikakoodeista kysymys
- Vastaukset: 3
- Luettu: 656
Re: 159:n vikakoodeista kysymys
Pikaisella etsinnällä näyttää siltä, että viittaisi seoksiin, mutta en ihan varmaksi sano.
Kahta viimeistä, mutta ilman kahta ensimmäistä on etsitty mm. tuolla:
viewtopic.php?t=39690
Kahta viimeistä, mutta ilman kahta ensimmäistä on etsitty mm. tuolla:
viewtopic.php?t=39690
- 03 Touko 2026, 18:08
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Kysymyksiä alfa 147
- Vastaukset: 679
- Luettu: 301368
Re: Kysymyksiä alfa 147
^Imutesti tehdään alipaineella. Typpitesti tehdään ylipaineella, yllä lukee 1h ja 20bar typpitäyttöä.
Sapen maininta kompressorin akselitiivisteestä kuulostaisi loogiselta, jos vuotamiseen vaikuttaa kompressorin pyöriminen. Typpitestissähän se ei pyörine, eikös siinä paine tehdä ulkopuolelta.
Sapen maininta kompressorin akselitiivisteestä kuulostaisi loogiselta, jos vuotamiseen vaikuttaa kompressorin pyöriminen. Typpitestissähän se ei pyörine, eikös siinä paine tehdä ulkopuolelta.
- 01 Touko 2026, 23:45
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Matkailu avartaa, varsinkin Italianmatkailu...
- Vastaukset: 702
- Luettu: 256862
Re: Matkailu avartaa, varsinkin Italianmatkailu...
Sen minäkin oon matkailusta ehtinyt oppia, että jos jotain haluaa nähdä, niin kohtuumatkan päässä pitää käytännössä yöpyä, joko ennen tai jälkeen. Naapurimaissa on kohtuu helppo piipahtaa erikseenkin, mutta siitä eteenpäin on heti matkaa ja on ehkä helpompaa lisätä se yö/päivä jos matkalla on jotain...
- 27 Huhti 2026, 10:55
- Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
- Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
- Vastaukset: 1418
- Luettu: 663731
Re: HML seutu, ravintola Roust 25.3.-26 klo.18:00->
Kauhian hiljasta kommenttirintamalla, joten röyhkeästi totean että nuijitaan Papas valinnaksi.
- 25 Huhti 2026, 16:49
- Keskustelualue: Infopalsta
- Aihe: Foorumi vähän sekaisin
- Vastaukset: 140
- Luettu: 236753
Re: Foorumi vähän sekaisin
Saispa vaikka silleen, että jos samalta kirjoittajalta 2 peräkkäistä viestiä liputetaan, niin kirjoittaja heilahtaisi estolistalle kunnes mode vapauttaa.
Lie kyllä turha toive, mutta kai aina saa toivoa.
Lie kyllä turha toive, mutta kai aina saa toivoa.
- 23 Huhti 2026, 21:41
- Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
- Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
- Vastaukset: 1418
- Luettu: 663731
Re: HML seutu, ravintola Roust 25.3.-26 klo.18:00->
Miten olisi ensi viikolla ekskursio etelän lämpöön ja Papas 54?
- 21 Huhti 2026, 20:05
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
- Vastaukset: 2035
- Luettu: 740313
Re: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
Taisi olla niin, että nimenomaan VAIN painamalla, eli EI saa kiertää.
- 18 Huhti 2026, 22:02
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Pic of your car
- Vastaukset: 6815
- Luettu: 1902321
Re: Pic of your car
Kissapedot tunnetusti saalistavat vaanimalla, tämä vaanii puun takaa.

- 16 Huhti 2026, 21:08
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
- Vastaukset: 886
- Luettu: 179501
Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Tilasin resurssinkin joutessani. On siellä pisteshopissa jotain millä voi jotain tehdäkin, kun tarpeeksi tuhlaa. Sieltä saa mm. pizzauunin (en tiedä minkä tasoisen, en katsonut tarkemmin), kunhan on ensin höylännyt kortilla 51200€. On lakanoita, pyyhkeitä, keittiöpuukkoja, laseja jne, eli ei se ihan...
- 16 Huhti 2026, 18:51
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Mitä teit tänään tallissa?
- Vastaukset: 7918
- Luettu: 2064940
Re: Mitä teit tänään tallissa?
Valuttamalla toki. Auto on niin korkea ja öljyroppu hyvin käsillä, että ei kannata imemisiä miettiä. Heittää keruuastian alle, naputtaa pari jatkopötköä räikän ja 29mm hylsyn välille, avaa ropun, antaa valua ja pistää ropun takas kiinni. Kartiotiivistys, niin ei tartte ees kupariprikkaa vaihtaa. Sit...
- 16 Huhti 2026, 18:48
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Muiden merkkien murheita.
- Vastaukset: 5685
- Luettu: 1400471
Re: Muiden merkkien murheita.
Onko se jo sähkökaasulla? Kaihan siitä kannattaa laturi mittailla, mutta voi olla vikaa muuallakin. Testaa nyt ekana että vaikuttaako muut kuluttajat: -Valot ilman puhallinta, rynniikö? *Jos on persgrileljä, takalasilämppäriä yms niin nekin voi laittaa päälle -Puhallin ilman valoja, rynniikö? -Valot...
- 16 Huhti 2026, 16:21
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Mitä teit tänään tallissa?
- Vastaukset: 7918
- Luettu: 2064940
Re: Mitä teit tänään tallissa?
Loistavaa huollettavuutta kutosPanzerilta ( toisin kuin saman maan uutuustuotteilla WW2-kahakan Kurzkissa .. toim. huom ! ), hommassa meni noin reilu 30 min nautiskellessa auringonpaisteessa, mutta oikeasti tuon voi tehdä kiireessä vartissa (kuten VW aircooled- rintamallakin) 8) Ne vaan on nuo hank...
- 16 Huhti 2026, 11:27
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
- Vastaukset: 886
- Luettu: 179501
Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Ei tee mieli maksaa useammasta samasta palvelusta samaan aikaan ja kun kommunistisen aatteen mukaisesti maksan suoratoistosta jo 13,33€/kk, niin se riittää kyseisestä aiheesta toistaiseksi. Ei ole moron uudessa tarjonnassa mitään plussaa, joten eiköhän se kortti hyllylle mene.
- 15 Huhti 2026, 09:12
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
- Vastaukset: 10173
- Luettu: 2636395
Re: Alfa Romeo Giulia 952
Apparin jalkatilaa pystyy kastelemaan myös väärin asennettu raitisilmasuodatin, niin yllättävältä kuin se kuulostaakin. Lisäksi asennus on ns. ahterista, joten filtterin sinnepäin survominen on harmittavan yleistä.
- 15 Huhti 2026, 09:06
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Muiden merkkien murheita.
- Vastaukset: 5685
- Luettu: 1400471
Re: Muiden merkkien murheita.
Hypoteesi: ne kolme muuta ovat jääneet ilman bensaa, joten on menty laihalle. Tämän seurauksena on rikastettu niin, että kakkosen seos on mennyt niin vahvasti ylirikkaalle, ettei kipinä ole päässyt syntymään ja siitä misfiren vikakoodi. Ne kolme muuta pyttyä ovat sytyttäneet ihan iloisesti kipinää p...
- 14 Huhti 2026, 21:30
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta
- Vastaukset: 1744
- Luettu: 541004
Re: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta
Asiaa sivuten, kaikenlaiseen kohdelämmittelytarpeeseen vahva suositus tälle: https://www.motonet.fi/tuote/skil-8040-ga-kuumailmapuhallinsarja-digisaadolla-50-650-c-2000-w?product=70-13823 Mulla on tuosta vanhempi versio ollut varmaan toistakymmentä vuotta, enkä ole hetkeäkään katunut. Lämpötilan sää...
- 14 Huhti 2026, 18:46
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
- Vastaukset: 10173
- Luettu: 2636395
Re: Alfa Romeo Giulia 952
Radan varaamisella en meinannut aikojen optimointia, vaan siitä saa testikentän, jonka ominaisuudet ei kauheasti päivän mittaan muutu ja jolla ei ole kutsumatonta ruuhkaa. Mahtuu kokeilemaan miten rengas käyttäytyy kaarteessa, kiihdytyksessä, väistössä jne.
- 14 Huhti 2026, 17:16
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
- Vastaukset: 886
- Luettu: 179501
Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Piti ihan tarkistaa ja sen enempää Norwegianin luottokortin infosivulla: https://www.banknorwegian.fi/luottokortti/ kuin Cashbackinkään infosivulla: https://www.banknorwegian.fi/luottokortti/cashback/ ei mainita väliaikaisuudesta mitään. Sitten sisäänkirjautuneena löytyy lisätieto, että "Cashba...
- 14 Huhti 2026, 16:22
- Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
- Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
- Vastaukset: 10173
- Luettu: 2636395
Re: Alfa Romeo Giulia 952
Se back-to-back -vertailuhan pitäisi tietenkin tehdä täysin samanmallisten renkaiden kesken, koska itse rengasmalli vaikuttaa myös niin merkittävästi, että leveämpi touring-rengas voi hyvinkin olla uraneutraalimpi kuin kapeampi sporttirengas. Jos vertaillaan muuten(kin) erilaisia renkaita, niin mikä...
- 13 Huhti 2026, 21:23
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
- Vastaukset: 886
- Luettu: 179501
Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Norwegianiin päädyin, äsken liksuttelin korttihakemuksen sisään. Qred tarjoaisi vähän paremman cashbackin, mutta se on pelkkä yrityskortti ja kyllä haluan arkikortin olevan omissa nimissäni. Edit: väliaikainen saattaa tuostakin kortista tulla, vasta kirjauduttua huomasin että cashback -ohjelma on il...
- 13 Huhti 2026, 19:12
- Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
- Aihe: 75 helman rakenne
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1613
Re: 75 helman rakenne
On se linkki siinä kokonaan, foorumi vaan typistää linkkiä. Pitää avata, ei ole upotettuna.
Tässä upotettuna, jos ei kohdepalvelin (vai onko se lähde-) sitä estä:

Tässä upotettuna, jos ei kohdepalvelin (vai onko se lähde-) sitä estä:
- 13 Huhti 2026, 18:49
- Keskustelualue: Yleistä löpinää
- Aihe: Nettiautosta bongattu
- Vastaukset: 17257
- Luettu: 4242363
Re: Nettiautosta bongattu
Rekkari kolkuttelee muistikuvia sillai, että jossain olen sen bongannut, mutta sen tarkempaa muistikuvaa ei ole että missä, koska ja miksi tai että kenellä auto on silloin ollut, niin eipä siitä kolkuttelusta oikein mitään hyötyä ole.