Haku löysi 11062 tulosta

Kirjoittaja Polforea
05 Kesä 2026, 18:50
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Pic of your car
Vastaukset: 6815
Luettu: 1902535

Re: Pic of your car

Sehän vaanii kuin kissapeto konsanaan!
Kirjoittaja Polforea
04 Kesä 2026, 10:41
Keskustelualue: Infopalsta
Aihe: Foorumi vähän sekaisin
Vastaukset: 140
Luettu: 236772

Re: Foorumi vähän sekaisin

On se hieno asia ja monessa paikassa hyvä työkalu. Monessa muussa paikassa huono työkalu. Poikkeuksetta huono isäntä.
Kirjoittaja Polforea
03 Kesä 2026, 18:52
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Foorumilaisten bongausketju 2026
Vastaukset: 42
Luettu: 7402

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Punainen Junior Ibrida bongattu matelemassa Pasilan aamuruuhkassa ysin nurkilla. Livuin Jaguarilla välillä vierellä ja välillä takaviistossa.
Kirjoittaja Polforea
02 Kesä 2026, 17:38
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Liikenteestä
Vastaukset: 9573
Luettu: 1910533

Re: Liikenteestä

^ & ^^
Siihen on syy miksi tyypillisesti lykkään juuri tuohon mainittuun tienumeroon 127 pykälää ekstraa siltä osin kuin se järkevästi onnistuu. Tänäänkin, molempiin suuntiin oli ihan leppoisaa ruisailla.
Kirjoittaja Polforea
01 Kesä 2026, 19:08
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Liikenteestä
Vastaukset: 9573
Luettu: 1910533

Re: Liikenteestä

Mielikuvajuttuja ja esson baariahan nämä pääosin on, sama kun käsitys että kaikki Alfat on vikaherkkiä italoja … Nimenomaan. Kuten toisessa ketjussa totesin, W123/W124:lla on oma maineensa. Heti moisen nähdessä monelle varmasti herää ajatus, että siellä menee taas 200d, maailman vahvin auto*. *) Mi...
Kirjoittaja Polforea
01 Kesä 2026, 18:37
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Liikenteestä
Vastaukset: 9573
Luettu: 1910533

Re: Liikenteestä

Pelkkä kattivaje on yleensä helppo paikata asiallisella turvavälillä, mutta pistetään lisäksi paksu seos tai öljypoltto niin alkaa kantamaan aika kauas.

Hiekkakuormat on kanssa välillä sellasia, ettei kovin kauaa tarvi miettiä että meneekö paikan auetessa ohi heti vai samantien.
Kirjoittaja Polforea
01 Kesä 2026, 17:19
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Sekalainen koeajoketju
Vastaukset: 3265
Luettu: 995330

Re: Sekalainen koeajoketju

Pakoputket yms on semmosta nyanssitietoa, jota ei tunnista kuin merkkiin perehtynyt. Lisäksi pakoputki on suosittu tuunauskohde niin siihen ei välttämättä kannata luottaa vaikka tietäisikin niistä jotain.
Kirjoittaja Polforea
01 Kesä 2026, 15:57
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Sekalainen koeajoketju
Vastaukset: 3265
Luettu: 995330

Re: Sekalainen koeajoketju

Vanhalla Mercedeksellä on helposti "200d -maine" -pohjainen olettama, että se A) hyytyy mäkeen, B) mäkeen hyytyessään päästää mustaa savua putkesta. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että niitä on edes tehty bensakoneella, saatika että sellainen olisi edessä.
Kirjoittaja Polforea
29 Touko 2026, 15:44
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Offtopic
Vastaukset: 3352
Luettu: 741437

Re: Offtopic

Melko penseetä.
Kirjoittaja Polforea
29 Touko 2026, 11:43
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Offtopic
Vastaukset: 3352
Luettu: 741437

Re: Offtopic

Eikö mäkkiä saa konffattua pysymään hereillä läppä ummessa? Vai kuumeneeko se niin että sulaa?
Kirjoittaja Polforea
29 Touko 2026, 10:05
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Muiden merkkien uutuuksia.
Vastaukset: 3915
Luettu: 1063685

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Jos luukkulamput tappaa miljoonia jalankulkijoita vuodessa, niin miten ihmeessä tuo Lucen etujuustohöylä voi olla katulaillinen?
Kirjoittaja Polforea
29 Touko 2026, 09:56
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
Vastaukset: 2035
Luettu: 740414

Re: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)

Vaimon edellinen Giulia Super ja nykyinen Giulia Veloce (molemmat ilman urearuiskuja) taitaa mennä pääosin kutosen nurkilla, vähän alle. Tuo tykkää tykitellä motaria niin imee vähän reilummin - jos minä ajan sillä työmatkaa, niin menee 5,5 tai alle. Jos kotia lähimmän 15km malttaisi ajaa taloudellis...
Kirjoittaja Polforea
26 Touko 2026, 15:38
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta
Vastaukset: 1744
Luettu: 541176

Re: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta

Keltsi kirjoitti:
26 Touko 2026, 14:52
Silloin löysin netin syövereistä FL-version kytkentäkaavat, mutta eipä tullut tallennettua ja nyt niitä ei enään löydy mistään :(
Osuisko tää? https://4cardata.info/elearn/136/2/2007 ... 31/3309929
Kirjoittaja Polforea
23 Touko 2026, 18:17
Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
Vastaukset: 1418
Luettu: 663761

Re: HML seutu, Papa´s 54, Hausjärvi 29.4.-26 klo.18:00->

Hamptown? Fiftari?
Kirjoittaja Polforea
22 Touko 2026, 18:25
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Nettiautosta bongattu
Vastaukset: 17257
Luettu: 4242892

Re: Nettiautosta bongattu

Ainakin hallissa oleva auto on mallia nimi alle, avaimet kouraan ja himaan. Saako niitä uusia samalla toimitusajalla?
Kirjoittaja Polforea
21 Touko 2026, 18:24
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Offtopic
Vastaukset: 3352
Luettu: 741437

Re: Offtopic

On other news, huolimatta erinomaisesta taloustilanteesta ja vallitsevasta kulutusmielialasta on romutuspalkkioita haettu odotettua vähemmän:
https://traficom.fi/fi/uutiset/henkiloa ... a-vahemman

Kukapa olisi arvannut.
Kirjoittaja Polforea
21 Touko 2026, 18:18
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Nettiautosta bongattu
Vastaukset: 17257
Luettu: 4242892

Re: Nettiautosta bongattu

^Noita tulee aina välillä katseltua, raikas laite oli aikoinaan koeajolla. Ei sinänsä ihme että on tarjolla harvoin käytettynä, kun merkkiedustaja ei oikein halunnut myydä. Varastoyksilöistä olisi pitänyt valita ja ne oli kaikki mustalla sisustalla. On helppo jättää ostamatta, kun myyjää näyttelevä ...
Kirjoittaja Polforea
21 Touko 2026, 16:47
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Nettiautosta bongattu
Vastaukset: 17257
Luettu: 4242892

Re: Nettiautosta bongattu

Ai että tuo eXWD:n voimalinja upotettuna NG9-3 FL cabbeen. S'ois huikee.
Kirjoittaja Polforea
18 Touko 2026, 18:07
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
Vastaukset: 10173
Luettu: 2636696

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Onko kukaan vielä vaihtanut 210hp 2.2JTDm Q4:n laturia (ja hihnaa)? Onko kuinka penseä operaatio?

Vaimon giilian laturin hihnarulla oksensi jousen:

Kuva
Kirjoittaja Polforea
12 Touko 2026, 09:36
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
Vastaukset: 10475
Luettu: 2949364

Re: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)

SW:n takasähkökeskus taisi olla oikeassa poskessa, Berlinan vasemmassa. Ettei vaan voisi käyttää esim. samoja johtosarjoja...
Kirjoittaja Polforea
10 Touko 2026, 00:01
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Sekalainen koeajoketju
Vastaukset: 3265
Luettu: 995330

Re: Sekalainen koeajoketju

Jaguar on tehty sekä ajettavaksi, että matkustettavaksi. Tähän asti on pääosin ajettu ja matkustettu lähinnä normaalia työmatkaa, mutta tänään tuli ensimmäinen ns. reissupäiväksi laskettava suorite. Janakkala-Vantaa-Kaarina-Vantaa-Janakkala -kieppi keräsi matkaa n. 500km, joten nyt voin vahvistaa e...
Kirjoittaja Polforea
09 Touko 2026, 08:05
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Avautumisketju
Vastaukset: 2024
Luettu: 482971

Re: Avautumisketju

Koska ihmiset - kuten ilmeisesti HS:n toimittajat - eivät sisäistä/ymmärrä/halua ymmärtää että mihin ne rahat katosivat, niin mainehaittapotentiaali on ihan todellinen. Tuollaiselta konsultilta pitäisi tiristää rahat takaisin huijatulle, mutta myös Suomen valtiolle korvaus mainehaitasta. Moinen temp...
Kirjoittaja Polforea
08 Touko 2026, 21:55
Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
Vastaukset: 9
Luettu: 801

Re: Giuliettan sytytys tulpat

Tuosta löytää väkeä vähän väkevämmän testerin kanssa: viewtopic.php?f=13&t=21374

Multiair on sitten erittäin tarkka öljystä, joten tarkista oikea luokitus että öljy on varmasti juuri oikeata, kun vaihdat.
Kirjoittaja Polforea
08 Touko 2026, 07:29
Keskustelualue: Infopalsta
Aihe: Foorumi vähän sekaisin
Vastaukset: 140
Luettu: 236772

Re: Foorumi vähän sekaisin

Näkeekö modet mitään vai meneekö ylläpidon haastelistalle? Kaveri yrittää rekisteröityä (nimim. jmaatta), mutta ei saa lainkaan sähköpostiinsa vahvistusviestiä.
Kirjoittaja Polforea
07 Touko 2026, 21:13
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Viimeisin hankinta?
Vastaukset: 22368
Luettu: 4940402

Re: Viimeisin hankinta?

Poimin kotimatkalta puupiilosta 16mm letkua ja sille sekä isommalle parit klemmarit. Positiivisena yllätyksenä sieltä löytyy Würthin Supra -klemmareita, tämmösiä siis: https://www.puuilo.fi/wurth-supra-letkukiristin-w2-21-23mm, hintaa on enempi kuin perusbulkilla, mutta ainakin mulla luottokin on ko...
Kirjoittaja Polforea
07 Touko 2026, 20:00
Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
Vastaukset: 9
Luettu: 801

Re: Giuliettan sytytys tulpat

Katoppa niitä uusia tulppia vielä että miltä ne näyttää, etenkin tuosta nokisimmasta pytystä.

Jos se edelleen näyttää erilaiselta niin vaihda sen pytyn puola ristiin viereisen kanssa ja katso, periytyykö vika siihen viereiseen pyttyyn.
Kirjoittaja Polforea
07 Touko 2026, 18:53
Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
Aihe: Giuliettan sytytys tulpat
Vastaukset: 9
Luettu: 801

Re: Giuliettan sytytys tulpat

Onko nuo pyttyjärjestyksessä?

Vasemmanpuoleinen tainnut käydä rikkaalla kun on niin paljon nokisempi. En muista 1.4MA:sta suutinvuotoja kuulleeni, mutta ei kai se mahdotonta ole.

Parantuiko käytös uusilla tulppaaneilla?
Kirjoittaja Polforea
04 Touko 2026, 21:42
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)
Vastaukset: 10475
Luettu: 2949364

Re: Tyhmiä kysymyksiä 159:stä (ja muut 939:t)

Pois ohjelmoitu EGR näyttää yleensä 4% jatkuvasti ajotilanteesta riippumatta. Sitä kun seuraa testerillä livedatasta niin näkee kyllä.
Kirjoittaja Polforea
04 Touko 2026, 11:14
Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
Aihe: 159:n vikakoodeista kysymys
Vastaukset: 3
Luettu: 660

Re: 159:n vikakoodeista kysymys

Pikaisella etsinnällä näyttää siltä, että viittaisi seoksiin, mutta en ihan varmaksi sano.

Kahta viimeistä, mutta ilman kahta ensimmäistä on etsitty mm. tuolla:
viewtopic.php?t=39690
Kirjoittaja Polforea
03 Touko 2026, 18:08
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Kysymyksiä alfa 147
Vastaukset: 679
Luettu: 301435

Re: Kysymyksiä alfa 147

^Imutesti tehdään alipaineella. Typpitesti tehdään ylipaineella, yllä lukee 1h ja 20bar typpitäyttöä.

Sapen maininta kompressorin akselitiivisteestä kuulostaisi loogiselta, jos vuotamiseen vaikuttaa kompressorin pyöriminen. Typpitestissähän se ei pyörine, eikös siinä paine tehdä ulkopuolelta.
Kirjoittaja Polforea
01 Touko 2026, 23:45
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Matkailu avartaa, varsinkin Italianmatkailu...
Vastaukset: 702
Luettu: 256924

Re: Matkailu avartaa, varsinkin Italianmatkailu...

Sen minäkin oon matkailusta ehtinyt oppia, että jos jotain haluaa nähdä, niin kohtuumatkan päässä pitää käytännössä yöpyä, joko ennen tai jälkeen. Naapurimaissa on kohtuu helppo piipahtaa erikseenkin, mutta siitä eteenpäin on heti matkaa ja on ehkä helpompaa lisätä se yö/päivä jos matkalla on jotain...
Kirjoittaja Polforea
27 Huhti 2026, 10:55
Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
Vastaukset: 1418
Luettu: 663761

Re: HML seutu, ravintola Roust 25.3.-26 klo.18:00->

Kauhian hiljasta kommenttirintamalla, joten röyhkeästi totean että nuijitaan Papas valinnaksi.
Kirjoittaja Polforea
25 Huhti 2026, 16:49
Keskustelualue: Infopalsta
Aihe: Foorumi vähän sekaisin
Vastaukset: 140
Luettu: 236772

Re: Foorumi vähän sekaisin

Saispa vaikka silleen, että jos samalta kirjoittajalta 2 peräkkäistä viestiä liputetaan, niin kirjoittaja heilahtaisi estolistalle kunnes mode vapauttaa.

Lie kyllä turha toive, mutta kai aina saa toivoa.
Kirjoittaja Polforea
23 Huhti 2026, 21:41
Keskustelualue: Tapahtumat ja kokoontumiset
Aihe: HML seutu, Hamptown bar&kitchen 27.5.-26 klo.18:00->
Vastaukset: 1418
Luettu: 663761

Re: HML seutu, ravintola Roust 25.3.-26 klo.18:00->

Miten olisi ensi viikolla ekskursio etelän lämpöön ja Papas 54?
Kirjoittaja Polforea
21 Huhti 2026, 20:05
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)
Vastaukset: 2035
Luettu: 740414

Re: Alfa Romeo Stelvio (Tipo 949)

Taisi olla niin, että nimenomaan VAIN painamalla, eli EI saa kiertää.
Kirjoittaja Polforea
18 Huhti 2026, 22:02
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Pic of your car
Vastaukset: 6815
Luettu: 1902535

Re: Pic of your car

Kissapedot tunnetusti saalistavat vaanimalla, tämä vaanii puun takaa.

Kuva
Kirjoittaja Polforea
16 Huhti 2026, 21:08
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Vastaukset: 886
Luettu: 179572

Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta

Tilasin resurssinkin joutessani. On siellä pisteshopissa jotain millä voi jotain tehdäkin, kun tarpeeksi tuhlaa. Sieltä saa mm. pizzauunin (en tiedä minkä tasoisen, en katsonut tarkemmin), kunhan on ensin höylännyt kortilla 51200€. On lakanoita, pyyhkeitä, keittiöpuukkoja, laseja jne, eli ei se ihan...
Kirjoittaja Polforea
16 Huhti 2026, 18:51
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Mitä teit tänään tallissa?
Vastaukset: 7918
Luettu: 2065140

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Valuttamalla toki. Auto on niin korkea ja öljyroppu hyvin käsillä, että ei kannata imemisiä miettiä. Heittää keruuastian alle, naputtaa pari jatkopötköä räikän ja 29mm hylsyn välille, avaa ropun, antaa valua ja pistää ropun takas kiinni. Kartiotiivistys, niin ei tartte ees kupariprikkaa vaihtaa. Sit...
Kirjoittaja Polforea
16 Huhti 2026, 18:48
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Muiden merkkien murheita.
Vastaukset: 5685
Luettu: 1400639

Re: Muiden merkkien murheita.

Onko se jo sähkökaasulla? Kaihan siitä kannattaa laturi mittailla, mutta voi olla vikaa muuallakin. Testaa nyt ekana että vaikuttaako muut kuluttajat: -Valot ilman puhallinta, rynniikö? *Jos on persgrileljä, takalasilämppäriä yms niin nekin voi laittaa päälle -Puhallin ilman valoja, rynniikö? -Valot...
Kirjoittaja Polforea
16 Huhti 2026, 16:21
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Mitä teit tänään tallissa?
Vastaukset: 7918
Luettu: 2065140

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Loistavaa huollettavuutta kutosPanzerilta ( toisin kuin saman maan uutuustuotteilla WW2-kahakan Kurzkissa .. toim. huom ! ), hommassa meni noin reilu 30 min nautiskellessa auringonpaisteessa, mutta oikeasti tuon voi tehdä kiireessä vartissa (kuten VW aircooled- rintamallakin) 8) Ne vaan on nuo hank...
Kirjoittaja Polforea
16 Huhti 2026, 11:27
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Vastaukset: 886
Luettu: 179572

Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta

Ei tee mieli maksaa useammasta samasta palvelusta samaan aikaan ja kun kommunistisen aatteen mukaisesti maksan suoratoistosta jo 13,33€/kk, niin se riittää kyseisestä aiheesta toistaiseksi. Ei ole moron uudessa tarjonnassa mitään plussaa, joten eiköhän se kortti hyllylle mene.
Kirjoittaja Polforea
15 Huhti 2026, 09:12
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
Vastaukset: 10173
Luettu: 2636696

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Apparin jalkatilaa pystyy kastelemaan myös väärin asennettu raitisilmasuodatin, niin yllättävältä kuin se kuulostaakin. Lisäksi asennus on ns. ahterista, joten filtterin sinnepäin survominen on harmittavan yleistä.
Kirjoittaja Polforea
15 Huhti 2026, 09:06
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Muiden merkkien murheita.
Vastaukset: 5685
Luettu: 1400639

Re: Muiden merkkien murheita.

Hypoteesi: ne kolme muuta ovat jääneet ilman bensaa, joten on menty laihalle. Tämän seurauksena on rikastettu niin, että kakkosen seos on mennyt niin vahvasti ylirikkaalle, ettei kipinä ole päässyt syntymään ja siitä misfiren vikakoodi. Ne kolme muuta pyttyä ovat sytyttäneet ihan iloisesti kipinää p...
Kirjoittaja Polforea
14 Huhti 2026, 21:30
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta
Vastaukset: 1744
Luettu: 541176

Re: Tyhmiä kysymyksiä 166:sta

Asiaa sivuten, kaikenlaiseen kohdelämmittelytarpeeseen vahva suositus tälle: https://www.motonet.fi/tuote/skil-8040-ga-kuumailmapuhallinsarja-digisaadolla-50-650-c-2000-w?product=70-13823 Mulla on tuosta vanhempi versio ollut varmaan toistakymmentä vuotta, enkä ole hetkeäkään katunut. Lämpötilan sää...
Kirjoittaja Polforea
14 Huhti 2026, 18:46
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
Vastaukset: 10173
Luettu: 2636696

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Radan varaamisella en meinannut aikojen optimointia, vaan siitä saa testikentän, jonka ominaisuudet ei kauheasti päivän mittaan muutu ja jolla ei ole kutsumatonta ruuhkaa. Mahtuu kokeilemaan miten rengas käyttäytyy kaarteessa, kiihdytyksessä, väistössä jne.
Kirjoittaja Polforea
14 Huhti 2026, 17:16
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Vastaukset: 886
Luettu: 179572

Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta

Piti ihan tarkistaa ja sen enempää Norwegianin luottokortin infosivulla: https://www.banknorwegian.fi/luottokortti/ kuin Cashbackinkään infosivulla: https://www.banknorwegian.fi/luottokortti/cashback/ ei mainita väliaikaisuudesta mitään. Sitten sisäänkirjautuneena löytyy lisätieto, että "Cashba...
Kirjoittaja Polforea
14 Huhti 2026, 16:22
Keskustelualue: Kaikkea Alfasta
Aihe: Alfa Romeo Giulia 952
Vastaukset: 10173
Luettu: 2636696

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Se back-to-back -vertailuhan pitäisi tietenkin tehdä täysin samanmallisten renkaiden kesken, koska itse rengasmalli vaikuttaa myös niin merkittävästi, että leveämpi touring-rengas voi hyvinkin olla uraneutraalimpi kuin kapeampi sporttirengas. Jos vertaillaan muuten(kin) erilaisia renkaita, niin mikä...
Kirjoittaja Polforea
13 Huhti 2026, 21:23
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta
Vastaukset: 886
Luettu: 179572

Re: Wall Street: rahan ja vallan katu - keskustelua omasta/naapurin taloudesta

Norwegianiin päädyin, äsken liksuttelin korttihakemuksen sisään. Qred tarjoaisi vähän paremman cashbackin, mutta se on pelkkä yrityskortti ja kyllä haluan arkikortin olevan omissa nimissäni. Edit: väliaikainen saattaa tuostakin kortista tulla, vasta kirjauduttua huomasin että cashback -ohjelma on il...
Kirjoittaja Polforea
13 Huhti 2026, 19:12
Keskustelualue: Tekninen osio/FAQ
Aihe: 75 helman rakenne
Vastaukset: 5
Luettu: 1616

Re: 75 helman rakenne

On se linkki siinä kokonaan, foorumi vaan typistää linkkiä. Pitää avata, ei ole upotettuna.

Tässä upotettuna, jos ei kohdepalvelin (vai onko se lähde-) sitä estä:
Kuva
Kirjoittaja Polforea
13 Huhti 2026, 18:49
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Nettiautosta bongattu
Vastaukset: 17257
Luettu: 4242892

Re: Nettiautosta bongattu

Rekkari kolkuttelee muistikuvia sillai, että jossain olen sen bongannut, mutta sen tarkempaa muistikuvaa ei ole että missä, koska ja miksi tai että kenellä auto on silloin ollut, niin eipä siitä kolkuttelusta oikein mitään hyötyä ole.