V6 viritys

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

V6 viritys

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Joo eli oon tossa tiedustellu muukkoselta vähän piristystä tuohon vehkeeseen, 230 hv olis vaatinu puuttumista koneeseen (imunokat), ja hinta olis ollu aika kova,mutta 220 hv joka olis jo melko riittävä,pitäis kuulemma tulla "ulkopuolisilla virityksillä" eli tehoputkea ja lastua kehiin. vapari autossa jo on. Onko noista muukkosen virityksistä kokemuksia tai ootteko ite ylipäätään saanu irti lisätehoja noista 6 koneista?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Noin kaakit on sitten noin juttuja että ei välttämättä tule kuin parin kaakin lisäys että kannattaa siihenki valmistua =)
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Mikaa kompaten: järkevää voisi olla siirtyä suoraan 3,2 litraiseen... :mrgreen:

Kustannukset kohoavat aika äkkiä jos V6:sta yrittää oikeasti saada jotain tuntuvaa lisätehoa. En tosin tehoputkea omaan ole kokeillut, mutta tuskin tuosta kauheasti varsinaista lisätehoa tulee. Eikös tuo ole vähän kuten prätkissäkin.. virityksen jälkeen alle 10 hv tehonlasku lasketaan vielä onnistuneeksi :twisted:.
Alfa Romeo - immagine di bellezza

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Aivan,mutta muukkonen on ilmeisesti muutaman auton virittäny, ja onhan ne käyny dynometrin läpi.. Samat palikat, sama kone=ilmeisesti sama teho??
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Ei tosiaankaan , noissa v6 on niin eirilaisia moottoreita että ei niistä kukaan tiedä mitä niistä saa ulos, tehtaalta kun tulivat niin se oli noin 190 kaakkia että.. ps osta toi hanun gta tuolta sssss piseltä =)
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Koneet on yksilöitä eikä ne kaikki tosiaan ole käynyt rullien kautta, itseasiassa todella harva lastujen ym "ulkopuolisten tuning-palikoiden" ostaja on mittauttanut dynossa kaaraansa ennen, jälkeen tai sekä että. :roll: Sithän on niitä hevosvoimia ja neutoneja jotka ei näy edes mitattaessa, ne vaan on siellä jemmassa :wink:

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Silvio kirjoitti:Aivan,mutta muukkonen on ilmeisesti muutaman auton virittäny, ja onhan ne käyny dynometrin läpi.. Samat palikat, sama kone=ilmeisesti sama teho??
Niin. Autot ovat kuitenkin ainakin osittain yksilöitä ja käyrien perusteella ei kuitenkaan vielä tule perstuntumaan välttämättä parannusta. Ja taloustieteestähän on opittu, että käyriä voi esittää niin monella tavalla. Kyllä sieltä aina joku parannus löytyy, vaikka sitten pelkkiä softan arvoja muuttelemalla?

Oma ratkaisuni "viritykseksi" voisi olla uusi pönttö (paremmat äänet) ja tulppien uusiminen riittävän usein. Pysyypähän sytkäpuoli kondiksessa ja äänet ovat kohdallaan.
Alfa Romeo - immagine di bellezza

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Yks lastutarina tosin TSstä on juuri tuolla projektipuolella, Dobberin auto. Yksilöitä ovat

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Melko epäluuloista sakkia :mrgreen: En silti vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan odotan edelleen kokemukseen perustuvia kommentteja... Gta sikakallis ja turboo en viiti tuohon ruveta värkkäämään.. eipä silti etteikö tuolla kerkiäis, mutta mielenkiinnosta vaan...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Hevosvoiman kappalehinta taitaa silti sekä GTA:ssa että jälkiasennusahtimella olla äkkiä pienempi kuin vaparia 2,5:sta virittelemällä lassottujen konien hinta :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Jaa-a, mitä oon hintoja katellu niin halvin gta nettiautossa 35000 eur.... siinä alkaapi olla sellanen 20000 hintaeroa.. Miten lie muuten katsastus/laillisuuspuoli jälkiahtimella?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Niin Rasvis tuossa ylhäällä varmaan koitti sanoa, että vapaasti hengittävän koneen "virittäminen" on kallista verrattuna tulevien lisä hepojen määrään. Omasta mielestäni vaparin virittäminen on järjetöntä, jos ei lasketa mukaan turbottamista, jolloin saatujen hevosvoimien määrä on jo aivan toista luokkaa.
Jokainen kuitenkin tekee, niin kuin parhaaksi näkee :wink:

Minä virittämisestä edes mitään tiedä :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Saksassa näkyi olevan GTA:t alkaen 12 tonnia. Äkkiä tilaus sisään niin Rolle tuo vielä tällä viikolla yhden :mrgreen:

Saa tuohon pistää paremman yksilön toivossa muutaman tonnin päällekin ja maksella kohtuullisen kasan veroja ja silti ollaan samassa hintaluokassa 250-heppaisen 2,5:sen kanssa. Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa GTA:n jälleenmyyntiarvokin on ihan toinen.
- Epäkelpokeräilijä -

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Minkäslainen ratas se ois tuo 3,0 gtv? eihän tuo juuri näytä kulkupuolella häviävän gta:lle, ja ajettavuuskin lienee kilpailukykyinen??? eli meinaan vuosimalli 99-02 vehkeitä. ei näy tulevan joka päivä vastaankaan.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Konehan on melkein sama, iskunpituus on karvan verran pienempi kuin GTA:ssa. Ysiysissä ja uudemmissa on kaikissa kuusilovinen laatikko, sekin lienee sama kuin GTA:n aski?

156:een verrattuna GTV on ainakin meluisampi, kaikin puolin epämukavampi ja epäkäytännöllisempi, tavaratila on mallia pankkikortti tai visa mutta ei molempia. Viimeistely on 156:sta huonompi.

Toisaalta se on (olisi) kolmilitraisena aika magee peli 8)
- Epäkelpokeräilijä -

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Meluisa, epämukava ja epäkäytännöllinen: Siinäpä vasta ois omistajaansa vastaava auto :mrgreen: :mrgreen: Ei vaan,kylläpä tässä "lisätehokuume" on jo laskemaan päin, täytyy ruveta keskittymään lesterin helmojen metästykseen jotta saa noi helmat kuntoon,ja pääsee eroon niistä h......n saumakohdista :wink:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5375
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Viimeistely on 156:sta huonompi.
Eikä ole... päinvastoin.

Avatar
Kustaa
Viestit: 96
Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007
ex-156 2.5 V6, 2005
ex-156 2.0 JTS, 2003
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Kustaa »

Albumissa kuva omasta 2.5:sta Juvanmalmin St-Motorsin dynossa ajetuista käppyröistä. Autossa on 45 mm imuputket, Novitecin putki ja vapaavirtaussuodatin kotelossa. Tarkoitus oli varmistaa, ettei seos ole laihalla, ei ollut.

Mitäänsanomattomat ilman vertailukohtaa olevat luvut olivat vääntö 235 Nm/6240 Rpm ja moottoriteho 211 hv/6430 Rpm.

ECUa siis ei ole ohjelmoitu uudelleen, eikä nyt kyllä enää ohjelmoidakaan, ei tästä mitään GTA:ta saa..

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

No eikös tuo parinkymmenen hepan lisä vakioon jo tunnukkin jossakin?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Kustaa
Viestit: 96
Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007
ex-156 2.5 V6, 2005
ex-156 2.0 JTS, 2003
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Kustaa »

Nuo palikat lisätty pikkuhiljaa vuoden aikana, joten perstuntumalta se on aina paremmalta tuntunut; 'nyt lähtee' :-D, mutta.. En ole kokeillut huippuja tai mittaillut kiihdytysarvoja.

Käytän kyllä V-Power bensaakin sen takia, että kuvittelen mitä se tekee autolleni, joten omiin tuntemuksiini en luota.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Ja onhan siinä se henkinen hyvä siitä että 200hv on rikottu! :wink:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
HANU
Viestit: 1268
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Minä teetin Muukkosella just ton setin eli boxin ohjelmointi, vapari ja tehoputki. Auto tuntui herkemmältä ja 4000:ssa tuntui pieni "tehopiikki", mutta kun hyppäsin GTA:han niin ero oli kuin yöllä ja päivällä eli se siitä 220 hevosesta.
Autokaupan ammattilainen

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

helpoin viritys olisi pultata läpikäyty/piristetty 3 litranen 156seen.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

HANU kirjoitti:Minä teetin Muukkosella just ton setin eli boxin ohjelmointi, vapari ja tehoputki. Auto tuntui herkemmältä ja 4000:ssa tuntui pieni "tehopiikki", mutta kun hyppäsin GTA:han niin ero oli kuin yöllä ja päivällä eli se siitä 220 hevosesta.
Mitenkäs bemu nyt potkii?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Niin eiköhän se ole 2.5V6 ihan sama kuin nelarissa parhaiten tehoa irtoaa uusilla jyrkemmillä nokilla, lastulla, putkistolla ja imupuolen muutoksilla, jos siis haluaa vaparina pitää.

Dynotus vieläkin uupuu meikältä eli ollaan vieläkin pelkällä tunteella, mutta täytyy saada ensin kaikki kohdalleen, niin kannattaa mittauttaa vasta sitten.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

alfa 156 v6 kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Viimeistely on 156:sta huonompi.
Eikä ole... päinvastoin.
En ole kykenevä vertamaan GTV:tä 156:een mutta vertaamalla 156 V6:en... 166 V6:een niin on sanottava että 166 on monin verroin "laadukkaamman oloinen" kuin 156:nen, hiljaisuus ja täsmällisyys jotenkin leimaa tuota 166:ta... "God I love this car" niin kuin eräskin sanoi... :mrgreen:

Ragazzon taka- ja väliputkella ja Muukkosen lastulla piristettynä, soundit on kyllä kohillaan, toki pitäisi mennä Hariselle dynottamaan jotta varmuuden saisi...

Herneitä nenuun ei 156:en omistajat kannata ottaa, kuka painottaa mitäkin :wink:

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Kyllähän mullekin kelpais tuo 166:n jos siinä olis 156:n keula :lol: . Toi keula vaan on niin kamalan näköinen, etenkin noi valot.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
HANU
Viestit: 1268
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Kirkinen kirjoitti:
HANU kirjoitti:Minä teetin Muukkosella just ton setin eli boxin ohjelmointi, vapari ja tehoputki. Auto tuntui herkemmältä ja 4000:ssa tuntui pieni "tehopiikki", mutta kun hyppäsin GTA:han niin ero oli kuin yöllä ja päivällä eli se siitä 220 hevosesta.
Mitenkäs bemu nyt potkii?
Sori! Jäi innostuksissani kirjoittamatta että teetin noi systeemit 156 V6 Alfaan joka oli mulla ennen GTA:ta.
BMW kulkee verkkaisesti.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1277
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Silvio kirjoitti:Aivan,mutta muukkonen on ilmeisesti muutaman auton virittäny, ja onhan ne käyny dynometrin läpi.. Samat palikat, sama kone=ilmeisesti sama teho??
Katsoin kun turbo-GTV:n V6-koneen pakosarjaa irrotettiin. Luulin että vain meikäläisen vanhassa 3.0-koneessa oli toleranssit päin helvettiä. Mutta ei, eivät tässäkään koneessa pakosarjat ja pakosarjojen tiivisteet osuneet pakoaukkoihin 1:1. Ei edes pakosarjojen pultinreijät olleet just, vaan niitäkin sai kairata isommaksi jotta sai sarjan takaisin. Kaiken lisäksi valurautaiset pakosarjat heittivät yli millin kun pisti ne ruuvinreijät alaspäin tasaiselle pinnalle, hyvästi tiivisteet. Miltähän imusarjojen sisäpinnat näyttävät tiivisteiden kohdalta - tasaisilta?

Jos toleranssit on samoja kautta linjan, on varmaan pakopuolen optimointi tarkalla pakosarjalla ja oletettavasti "sinne päin" säädetyn moottorinohjaussoftan parantaminen tarkasti optimoidulla lastutuksella aika hyvä veto.

Miten hitossa Alfalla on varaa heittää hevosia pellolle - vieläkin?

Kuva omasta koneesta:

Kuva

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Hitto, kun lukee näitä juttuja, niin alkaa tekee mieli lisää heposia.. :-D Talvella vois näperrellä GTV:ä ja pieni piristys ei tekisi lainkaan pahaa. Samalla tulisi konekin tutuksi.. Elikkäs, olisiko mitään järkeä lähteä virittelemään GTV:n 3.0 -konetta? Jos kone on läheistä sukua GTA:n koneelle, niin luulisi siitä muutaman konin irtoavan suht helposti..?
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kyllähän tuo vaparinviritys on saanu kerholaisilta pääosin täystyrmäyksen... Kyllä mä edelleen uskon että siitä sen 10-20hv noilla muukkosen paketeilla saa,se on eri asia kuka arvostaa minkäkinlaista tehonlisäystä. ite koneeseen en kyllä itte koskis pitkällä tikullakaan :lol: Eikös se gtv:n 220 hv oo jo aika kivasti?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

No onhan se vakionakin ihan jees, mut jos olis mahdollista kaivaa vähän lisää tehoa niin miksipä ei :) www.sportsalfa.com foorumilla oli vaan dynokäppyröitä 3.0 GTV:ä mistä olisi mitattu pelkällä putkiston, lastun ja ilmanoton muutoksilla 252.1hp/6422rpm.. dynossa paha heitto tai kusetusta? No, laitoin joka tapauksessa Muukkoselle tarjouskyselyn Power-paketista.. :wink:

edit: http://www.sportsalfa.com/phpBB2/viewto ... highlight=
Viimeksi muokannut Sleepperi, 05 Tammi 2007, 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Tohon 156 seen oli asennettuna hinta 1200-1700 eur. Kun tuota rahaa ei kuitenkaan ihan rajattomasti oo niin pitää tässä vähä miettiä jotta ottaako vai jättääkö.. :roll:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1277
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Vinkki: Poistamalla ilmansuodattimen kokonaan sain dynossa yhden hevosvoiman lisää vakiosuodattimeen verrattuna. Vink vink...

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

http://www.autodeltashop.com/index.php? ... =4a&page=2

Lueskelin Autodeltan sivuja aikani kuluksi ja pisti semmonen juttu silmään, että 3.0 V6 GTV:n myydään eri virisarjoja riippuen vuosimallista. Mitä eroa moottoreissa käytännössä on esim. 97 -> -98...? :shock:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

olisiko vanhemmat 12V koneella ja uudemmat 24V koneella?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei GTV:tä ole koskaan saanut 3.0 12v koneella, Spideriä on saanut silläkin.

Edit: Koskee siis tietysti etuvetoja.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

just no onpahan tämäkin selvä nyt..mitähän eroja noissa sitten lienee..

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

Mun v6:sta mitattiin 151 kw 6800rpm ja 239.3 Nm/5880 rpm,autossa nowitecin putkisto ja vakio(tosi likanen)putsari ja 98000 km ajetut tulpat,lastusta ei varmuutta,testaaja(jäälin autosäätö)epäili koneen olevan lastutettu,any way,hyvin pelaa ja vetää !!

Vastaa Viestiin