Löydetty 75 ts -90 punainen Helsinki

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Helenius
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Löydetty 75 ts -90 punainen Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helenius »

Eli varastettu 75 ts -90 punainen 28-29.12 välisenä yönä. Jos jotain havaintoja em. autosta infoa tänne/donitsin purijoille/omistajalle (Lasse 0407697117) ps. Liukas yö, toivottavasti ei kakarat oo puun ympärillä

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Vielä kun laitat tuonne omiin asetuksiin paikkakunnan, niin herättää ainakin sen alueen alfistin tarkkailemaan.

Helenius
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helenius »

Jep

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Saunan taakse tekijät saatana! :snipersmile: :puke:

Avatar
Nelli
Viestit: 906
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :evil:
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Jos mahdollista, laita kuvia albumiin, niin on helpompi pitää silmiä auki!

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Voi perse. Kärry tais olla jo aika läpikäyty.
Uudenvuoden viinatkin kuulemma kontissa :evil:
- Alfaholic -

Helenius
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helenius »

Arvasin et Jappe saa isot kilarit vinkuista, noh, viinaa saa kaupoista, klassikkoja ei. Hienoa huomata että porukka käy kattomassa tän viestin! Tällä porukka määrällä auto löytyy varmasti!!

Janica
Viestit: 113
Liittynyt: 27 Touko 2005, 12:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janica »

Saako kysäistä mistä päin helsinkiä läks?

Mutta täällä pidetään silmät auki liikenteessä!

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Parhaassa tapauksessa käy niin ku mulla/faijalla tossa 4kk sitte. Oli faijan paku lainassa ja oli kerenny paku olla ~15min parkissa ku joku v**** narkki sen sit siitä tietty oli vieny. Huomasin ko lähin hakee tobakkia autosta, eli luultavasti olin joku 1~10 min myöhässä. Mut kuiteski, auto sit löyty seuraavana päivänä 10km päässä samassa kunnossa ko jätin, mut tietysti tyhjänä. Onneks osannu kaveri sentää murtautuu ja käynnistää siististi ko mitään jälkiä ei ollu jääny. Nii ja vakuutusyhtiö makso viel ihan kivasti tavaroista... :wink: Pidetään silmät auki!!!

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Minä myös pidän silmiä auki, tulee kuitenkintöissäkuljettua ympäri suomea. About 100 pitkää autoa päivystää.

Helenius
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

LÖYTYI

Viesti Kirjoittaja Helenius »

Kaveri soitti että auto on malminkartanossa, jes! No kun pääsin paikalle autoa ei näy!?? Isolla vihalla lähin ajelemaan ympäri malminkartanoa ja siitä kaivokselaan, siellä ympäri ja vi--u!!! Pari kollia tulee alfalla vastaan!!! No eiku perään ja soitto poliisiin ja seuraamaan ja antamaan sijaintitietoja poliisille. Pojat ajelivat reipasta vauhtia maununnevalle jossa jäin seuraamisesta kiinni, siitähän se riemu alkoi! Sijaintitietoja oli paha kertoa kun ajeltiin kilpaa alfat peräkkäin pitkin metsää pikku kävelyteitä, jossain vaiheessa kelasin et pitäisköhän luovuttaa ennen ku pojat tai joku sauvakäveliä kuolee.. no ei kyllä luonto antanut perix hölläämiselle. Metsäpikixen jälkeen päästiin taas asfaltille, jossa parin hidastetöyssyn jälkeen madallettu 75 sai putkeen äänivauriota josta pojat vetäs parkkipaikalle ja siintä juosten metsään.. koirapoliisit kävi vielä nuuskimassa tuloksetta. Pienillä vaurioilla selvittiin, pakosarja halki (taas) Kiitos kaikille kannatuksesta ps. varmaan ollu "hauskan" näköstä ku 75 ja GTV vetää kävelyteitä hirmu-luisuissa

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Huhhuh... oikeen jenkkityyliin :mrgreen:

Onneks auto takasin, toisaalta harmi kun eivät saaneet kiinni :(

Itse olen kanssa kerran painellut koiria karkuun, ei se niin kauheen vaikeeta ollut. Pienenä selvennyksenä että itse en ollut syyllinen mihinkään, seuraavanapäivänä kun käytiin kaverin kanssa poliisilla ilmoittautumassa, sanoivat minulle vain että saahan sitä mies metsässä juosta. Ah sitä nuoruuden intoa :lol:

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Ei jumalauta Lasu, tossa oli tyyliä !!
Sait Klassikon takaisin leffasta tutulla takaa-ajolla :mrgreen: :multi:
- Alfaholic -

Helenius
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helenius »

joo on vähä epätodellinen olo et mitä tapahtui!? pari bissee kitusissa ni rupee pumppukin rauhottumaan.. ai niin.. viinat oli kadonnu kontista :evil:

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Tyylillä takas!
"Mun Alfa ja tehän ette karkuun mene" :mrgreen:

e:Niin ja hyvä ettei sattunu pahasti kelleskään. Ainakaan sivullisille, noista rosmoista nyt niinkään.. :axe:

Avatar
Tekijä
Viestit: 340
Liittynyt: 11 Syys 2006, 08:44
Paikkakunta: Haaga / Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tekijä »

Putosin aivan täysin! Neiti sohvalla laitto jo käsiä korville kun kuulemma ei kestä kuunnella juttujani tätä selittäessäni!

Hauskinta (siis oikeasti harmillista) oli tuo pakosarjan halkeaminen, taas. Muistan itse kanssa vaihtaneeni omastani pakosarjaa muutamaankin otteeseen. Eivät kollit arvanneet siihen töyssyyn ajaessaan, että se on katoava luonnonvara joka parahti kovaa käsittelyään.

Onneksi löytyi!

Avatar
mutt
Viestit: 5462
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Onnittelut Heleniukselle! Ja melkoinen tarina! Tosin kun tällaisessa oikeusvaltiossa eletään, niin poistaisin tuosta kertomuksesta sellaiset osat, joista voi saada jotain syytettä. Tai ethän tietenkään itse ajanut, ja järkytykseltä et enää muista kuskin nimeä... :mrgreen:

Avatar
Oleino
Viestit: 1952
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Onneksi löytyi ehjänä. Kaikki tarinat eivät valitettavasti lopu yhtä onnellisesti. :?
Tein itse - säästin

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Hienoa et sait takaisin ja toivottavasti käypäisessä kunnossa ettei ole mitään muuta kun pakosarja rässitty hajalle. Kun aloin lukea takaa-ajo tarinaa olin varma et päättyy puuhun tms :x
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Esko
Viestit: 224
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 06:35
Car(s): CR-V
Paikkakunta: Helsinki Torpparinmäki

Viesti Kirjoittaja Esko »

Hieno tarina ja taas täällä meillä päin. Usein ollaan koiran kanssa Maununnevalla tepastelemassa. Nyt ei ikävä kyllä oltu tätä näkemässä :)

jukkas
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Joulu 2006, 22:28
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja jukkas »

hyvä että löytyi ja kovin löytökertomus muistiin! toivottavasti meikäläisen seiskafemmaa ei viedä sillä ei tota korttia vielä ikäväkseen satu olemaan niin on piru paha mopolla 3,0 litrasen perässä sötköttää :lol:
ex: bmw e28 520i bavaria alfaromeo 75 3.0v6

Avatar
Mokoma
Viestit: 559
Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

Huhhuh!! "-On tää kyllä aika rallia" "-Ei kuulkaas pojat kyllä ralli on jotain aivan muuta"

Vastaa Viestiin