156 v6 1999 samat ongelmat jatkuu
Valvoja: Moderators
- Pepee
- Car(s): Nykyinen: Giulietta 2.0 jtdm.-.Ex: 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.0 jts -04, ex: 159 2,4 jtdm 2008
156 v6 1999 samat ongelmat jatkuu
hmm... elikkäs laitoin jo aikasemmin samasta asiasta viestiä... alfa toiminut jo hienosti muutaman viikon ja sitte se esim. eilen se rupes taas kerran pätkimään ja ajelin siitä koti pihaan, sen jälkeen tänään tuossa päivällä olin lähdössä ajelemaan niin auto ei perkele lähtenytkään käyntiin.. elikkäs samat ongelmat mua on vaivannut jo pitkään.. välillä on pois ongelmat ja sit ne palaa takaasi.. oon kokeillut jo kahta uutta ilmamassamittariakin mutta ei se vaan ole vielä auttanut .. huonommin toimii aivan bränikällä ilmillä ku tuolla mikä siinä on ollut jo kiinni jokusen aikaa... missä vika ? tulpat ? ku kone kumminkin yrittää käyntiin ku sitä käynnistää.. mut sitte se saattaa ajossakin yhtäkkiä täysin hyytyä ja nykäästä taas vedon takaisin päälle.. ?
hmm.. alkaa vaan neuvot loppua ..
lambdakin on just uusittu ja nin päin pois . piuhan päässä ku käyttää (jota en ole nyt hetkeen tehnyt) niin näyttää ilmiä, käytin piuhan päässä viimeksi kun sama oire oli päällä..
Onkos sulla imuputkessa reikä jossain?
Entä löytyykö sulta tiiviste läppärungon ja imusarjan välistä?
Mulla nimittäin tuon tiivisteen puuttuminen aiheutti kaikenmaailman ongelmia.
Ja vielä mikäli sulla on joku ite tehty imuputkiräpellys vv suodattimella, ni voi olla yksi aika suuri osatekijä.
Koita vakioimuputkia ja filtteriä josko auttaa...
Entä löytyykö sulta tiiviste läppärungon ja imusarjan välistä?
Mulla nimittäin tuon tiivisteen puuttuminen aiheutti kaikenmaailman ongelmia.
Ja vielä mikäli sulla on joku ite tehty imuputkiräpellys vv suodattimella, ni voi olla yksi aika suuri osatekijä.
Koita vakioimuputkia ja filtteriä josko auttaa...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- Pablo Honey
- Car(s): Ex 156 2.5 V6