Alfoista
Valvoja: Moderators
AAW
Viestit: 1044 Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi 159 JTS Berliina & Tbi TI SW QP V8 Evo ex.75 2.0 TC, 159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs
Viesti
Kirjoittaja AAW » 10 Tammi 2008, 20:52
3.8
350 hv ja +400 Nm vääntöä
, kuka sponssaa mulle uusi kone GTV:hen?
Rolle
Site Admin
Viestit: 7796 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + Explorer EV
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 10 Tammi 2008, 23:00
Paljonkohan muuten Autodeltan 3.7 konversio maksaa verrattuna tuohon. Siinä ainakin tehot oli tuon Stage III kanssa aika samoissa.
Se kone pitää istuttaa seiskavitoseen sitten kun..
AAW
Viestit: 1044 Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi 159 JTS Berliina & Tbi TI SW QP V8 Evo ex.75 2.0 TC, 159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs
Viesti
Kirjoittaja AAW » 10 Tammi 2008, 23:06
Rolle
Site Admin
Viestit: 7796 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + Explorer EV
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 10 Tammi 2008, 23:31
Kato siellä oli webshop. Samat tehot saa ahtimella, mutta halvemmalla. Hintaa ei sitten ollut tuolle 3.7 SC konversiolla, siinä menisi jo 400hp rikki ja etuvetoisena
PSS
Viestit: 426 Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja PSS » 10 Tammi 2008, 23:40
Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?
Gasolina
Viestit: 4838 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 11 Tammi 2008, 11:50
Mahtaako muuten Alfastumperin sarjat olla Autodeltalta? Hauskasti tanskalainen markkinamies on saanut samoilla männillä ja iskulla koneesta 3.8 kun Autodelta ilmoittaa 3.7 joka on kyllä lähempänä totuutta. Aika hurjia tehoja ja vääntöjä noista tanskan koneista ilmoitetaan.
PSS kirjoitti: Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?
Joskus hiukan asiaa tutkin ja mun mielestä pitäis sopia suoraan. Tämä ei ole sitten mikään täysin varma ja kokeiltu tieto.
BB
Viestit: 164 Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50
Viesti
Kirjoittaja BB » 11 Tammi 2008, 18:59
Gasolina kirjoitti:
PSS kirjoitti: Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?
Joskus hiukan asiaa tutkin ja mun mielestä pitäis sopia suoraan. Tämä ei ole sitten mikään täysin varma ja kokeiltu tieto.
Eikö foorumilla ollu jollain 3.0pata 156sessa?
mattijus
Viestit: 5308 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 11 Tammi 2008, 19:54
Lohkot pitäisi olla samat, joten pitäisi onnistua. Omakohtaista kokemusta ei ole, joten huomaa konditionaali.
VMP
Gasolina
Viestit: 4838 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 11 Tammi 2008, 21:05
BB kirjoitti:
Eikö foorumilla ollu jollain 3.0pata 156sessa?
Joo, muistan kanssa lukeneeni sellaisesta joskus. Olisko ollut Muukkosella laitettu hajonneen 2,5:n tilalle..
KJS
Viestit: 4706 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 11 Tammi 2008, 21:09
^En nyt muista kaverin nimimerkkiä, mutta Muukkosella laitettiin 3.0 pata jakohihnavaurion kärsineen 2.5:n tilalle. Muistelisin, että orkkisjakopäällä oli päästetty liki 120 tkm kun porsi.
Gasolina
Viestit: 4838 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 11 Tammi 2008, 21:12
Just tuo juttu se munkin mielestä oli. Ei taidettu muutoskatsastaa.
KJS
Viestit: 4706 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 11 Tammi 2008, 21:13
Ei varmaan ja eikös 2.5 ja 3.0 pata näytä päällepäin ihan samalta.
Gasolina
Viestit: 4838 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 11 Tammi 2008, 21:15
Jep ja 3.2:kin, kun hioo imukotelosta numerot/kirjaimet pois.
Epezi
Viestit: 7541 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 11 Tammi 2008, 21:18
Carajillo
Viestit: 42 Liittynyt: 17 Joulu 2004, 19:10
Car(s): Giulietta 1.4TB MA 170HP 2014
Viesti
Kirjoittaja Carajillo » 17 Tammi 2008, 10:09
KJS kirjoitti: Ei varmaan ja eikös 2.5 ja 3.0 pata näytä päällepäin ihan samalta.
Jep. Moottorin (muistaakseni) ylätuentaa joutuivat hieman askartelemaan Muukkosella, muuten meni ns. "heittämällä". Apulaitteiden siirtoon vei aikaa enemmän kuin olivat arvelleet, mutta muuten istui nätisti paikoilleen.