75:sen madaltamisen järkevyydestä
Valvoja: Moderators
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
75:sen madaltamisen järkevyydestä
Tuommoiset kuvat tuli bongattua surffaillessa. Kuvatekstien mukaan ymmärtäisin edessä olevan -80mm madallus. Pystyyköhän tuommoisella ajamaan enään.
ALFA ROMEO 75 2.0 T.S.
Modifikationen: Spezialfahrwerk (-80/60mm) • WORK CR-02 8x17 / 9x17 -- 205/40-17 / 225/35-17 • Lackierung in RAL-Orange • NOS-Einspritzung • Spezial-Komplettauspuffanlage...
PS: nätit vanteet muuten.
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ajelin yhden kesän suurinpiirtein samaan tasoon tiputetulla 75:lla. Pystyy sillä ajamaan, mutta aina pitää miettiä mistä menee jne. Esim. Ahvenistolle ei pääse siitä varikkorakennuksen "lippuluukun" ohitse kun se alumiininen asvaltilla oleva kaapelisuoja jää ensimmäiseen äänenvaimentajaan kiinni.
Hyväpintaisilla mutkapätkillä tuo korkeus olikin sitten pelkkää kermatoffeeta. Ei paljon kallistellut ja silleen.
Mistähän noita Workin vanteita muuten vois suomesta ostaa?
O.T. Heti osu silmiin yksi myynti-ilmoitus Workin vanteista. Vanha ilmoitus ja vanteetkin on väärällä jaolla, mutta hyvä toi kysymys/vastaus osio ilmoituksen lopussa. Myydään Work Equip II 18x10/12" ET-20
Hyväpintaisilla mutkapätkillä tuo korkeus olikin sitten pelkkää kermatoffeeta. Ei paljon kallistellut ja silleen.
Mistähän noita Workin vanteita muuten vois suomesta ostaa?
O.T. Heti osu silmiin yksi myynti-ilmoitus Workin vanteista. Vanha ilmoitus ja vanteetkin on väärällä jaolla, mutta hyvä toi kysymys/vastaus osio ilmoituksen lopussa. Myydään Work Equip II 18x10/12" ET-20
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- Jappe
- Viestit: 1714
- Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
- Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
- Paikkakunta: Vantaa
Toi keltainen on laskettu -65mm. Pienemmillä renkailla ei tollakaan päässyt ahvenistolle ilman sen alumiinisuojan siirtämistä
Helppoa ei ole normaaliajo tolla madallalluksella, parkkihalleihin ei ole yleensä asiaa.
Mistä vanteista te puhutte? MOMO ferrari f1 on ainoa oikea seiskafemmaan.
Kuva albumissa.
Helppoa ei ole normaaliajo tolla madallalluksella, parkkihalleihin ei ole yleensä asiaa.
Mistä vanteista te puhutte? MOMO ferrari f1 on ainoa oikea seiskafemmaan.
Kuva albumissa.
- Alfaholic -
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Juu ja JDM Factorylta ja Rengas-Turusta taitaa kanssa saada. Pistin tonne sveitsin tuninkiputkaan kyselyä, et mikä ET ja mitä maksaa kierros. Saas nähdä ymmärtääkö ne mun kirjoitamaa englantia sillä päin.Satakuusnelonen kirjoitti:www.vannecenter.net/vc_worktau.htm
Tuoltahan niitä löytyy... hinnat alkaen 700€/kpl.
Dudjettiratkaisu taitais olla hankkia Rota Wheelsin D2:set. http://www.rotawheels.fi/vanteet.php?vanne=d2#d2
Rotan Attackitkin vois kelvata ja olisivat pari kiloa kevyemmät kuin D2:set.
Tosin noilla Workeilla vois hölmön maine kasvaa kiitettävästi. Tonnin autossa kolmen tonnin vanteet...
Noi Workin Euroline SCX:t vois kanssa sopia 75:n alle http://80.74.143.85:591/work/bilder/R2ARFF_Intro.jpg ja hintaakin ois vain noin 2500 euroa kierros...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Samaa mieltä. Takana vielä hiukan enemmän huulta kun edessä, niin on täydellinen.jknracing kirjoitti:Erittäin hyvin sanottu siellä takana!90 kirjoitti:no kyllä se 75:n vaatii myös kunnon huulen vanteeseen..
itseä ei nuo momot oikein miellytä mutta makuasioita aika pitkälti..
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- nakkis
- Viestit: 589
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 75 V6 `Murica 3.0 -90
159 SW TBi -12
Ex: 147,156,159 - Paikkakunta: Jkl
Myös se öljypohja huutais kyllä hoosiannaa tolla tontituksella, taitaa nytkin olla mulla matalin kohta siinä.Otsosmi kirjoitti:Ensimmäisenä pitäisi tehdä keskiputkelle ja alkukäyrälle jotain modifikaatioita, että pystyy edes jotenkin ajamaan.
Mulla onkin ilmeisesti joku edellisistä omistajista laskenu keulaa vähän. Alkukäyrät oli ihan lyttyyn hakkaantuneet ja keskiänkkäri oli pohjakosketuksista kulunu puhki.
Noh, jos ensviikolla koittais tohon kanttailla alumiinista jonkunmoisen pohjapanssarin, ni ei tarvis rueta korotuspuuhiin..
E: Ja tohon vannejuttuun oma mielipide: 75:n alle passaa omasta mielestä parhaiten joku "tähtivanne" pienellä huulella. Malliltaan siis esim. just tossa punasessa turbossa alla olevat stilautot, azevit jne...
[__/==\*/==\__]
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Pistää jonkun honda-miehen ajamaan, niin saattaa löytyä edes joku negatiivinen ominaisuus.mattijus kirjoitti:Are there any negative effects?Silvio kirjoitti:Noin iso madallus tarkoittanee samalla älyttömän jäykkiä coil-overeita ja siihen vielä joku 35-40 profiilin rengas niin saattaa olla melko meluisa ja epämukava..
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Paljonko tätä on tiputettu keulastansa? Ei tääkään varmaan liian korkealla kulkenut..jknracing kirjoitti:Ajelin yhden kesän suurinpiirtein samaan tasoon tiputetulla 75:lla. Pystyy sillä ajamaan, mutta aina pitää miettiä mistä menee jne.
-
- Viestit: 2528
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Ajoin Saksassa turboni tietyömaa luiskaan seitsemääkymppiä, auto lensi 14 metriä ja öljypohjan kuva alfaltissa laskeutumiskohdassa, samoin kun otti kiinni luiskassakin.. Lohkesi vähän jäähdytysrivojen paloja etureunasta. Elikäs öljypohja on pohjapanssari hönö, ja kyllä kestää normaalikäyttöänakkis kirjoitti:Myös se öljypohja huutais kyllä hoosiannaa tolla tontituksella, taitaa nytkin olla mulla matalin kohta siinä.Otsosmi kirjoitti:Ensimmäisenä pitäisi tehdä keskiputkelle ja alkukäyrälle jotain modifikaatioita, että pystyy edes jotenkin ajamaan.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Sama laite. Oli ihan sopivan ja hauskan korkuinen.J. Saari kirjoitti:Paljonko tätä on tiputettu keulastansa? Ei tääkään varmaan liian korkealla kulkenut..jknracing kirjoitti:Ajelin yhden kesän suurinpiirtein samaan tasoon tiputetulla 75:lla. Pystyy sillä ajamaan, mutta aina pitää miettiä mistä menee jne.
Edit. Omaan autoon tulee nuo Rotan D2:set. Vielä vähän jännittää tuo 17x8,5 ET 20. Kai ne sinne taakse saa mahtumaan..
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 28 Kesä 2007, 13:31
- Paikkakunta: Pohjankuru
Re: 75:sen madaltamisen järkevyydestä
Tuommoiset kuvat tuli bongattua surffaillessa. Kuvatekstien mukaan ymmärtäisin edessä olevan -80mm madallus. Pystyyköhän tuommoisella ajamaan enään.
Nooo, pakosarjoja luulis vaihdettavan päivittäin, kun normaalissakin Tessussa raapasee helposti..
Nooo, pakosarjoja luulis vaihdettavan päivittäin, kun normaalissakin Tessussa raapasee helposti..
Savun hälvennyttyä tarkistetaan kytkennät !!
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- mattijus
- Viestit: 5264
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Apujousella pidetään pääjousi paikallaan ulosjoustossa, varsinaiseen kuorman kantamiseen se ei osallistu. En sano, etteikö etujousi(kin) voi olla progressiivinen mutta ihmetyttää siitä saatu hyöty. Joku ralli tms. röykkylaji sitten erikseen, jossa tulee koviakin laskeutumisia.Epezi kirjoitti:No joo, kuorma on toki aina vakio etuakselilla. Eikös progressiivisella jousella saada kuitenkin tarkempi jousto(voimakkaampi) tilanteessa jossa auton on esim kaarteessa kallistunut toiselle puolelle.
Yleensähän korkeussäädettävässä on kaksi jousta, pääjousi ja apujousi. Mihinköhän sillä pyritään
VMP
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1820
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala