Kytkimen puoleisen stefan koko hakusessa.
Eper listaa tiivistettä lähes kaikkiin alfoihin ja fiiatteihin,
mutta stefan koko ei ole tullut vielä vastaan.
Yritinpä verrata motonetin listoja ja eperiä, mutta
sattuisiko jollain olemaan faktaa stefan koosta?
16V TS kammenstefan koko?
Valvoja: Moderators
Itse itselleni vastaten, http://e-kat.elring.de kertoo seuraavaa:
Pakkausyksikkö: 1
Asennuspuoli: Vaihteiston puoli
Sisäläpimitta: 93 mm, Ulkoläpimitta 2: 139,7 mm, Ulkoläpimitta 1: 172 mm, Leveys: 12 mm, Akselitiivisteen malli: IWD, Rihlamalli: Vasen kierre, Materiaali: FPM (fluori-kautsu/viton), Kotelomalli: Kopalla
- gtvaj
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Hankala on löytää muuta kuin alkuperäinen. On stefa vulkanisoitu semmoiseen metalli kehykseen kiinni, joka sitten tumpataan lohkoon ja keskitetään.
Pari kertaa olen vaihtanut alkuperäisen ja ainakin toinen kerta turhaan sillä kammen stefa ei vuoda vaan ylempän lohkossa olevat suojatulpat. Siis tasapainoakseleiden työstöreikien tulpat, ne valuttavat öljyä alemmas.
Toisen saanee vaihdettua ylhäältä mutta toinen on laatikon pellin alla jemmassa ja loora pois, tosin itse vaihtaisin silloin kammenstefankin, kerran loora on jo pois.
Pari kertaa olen vaihtanut alkuperäisen ja ainakin toinen kerta turhaan sillä kammen stefa ei vuoda vaan ylempän lohkossa olevat suojatulpat. Siis tasapainoakseleiden työstöreikien tulpat, ne valuttavat öljyä alemmas.
Toisen saanee vaihdettua ylhäältä mutta toinen on laatikon pellin alla jemmassa ja loora pois, tosin itse vaihtaisin silloin kammenstefankin, kerran loora on jo pois.
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi