Vielä 156:n ilmastoinnista

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
jartuo
Viesti:

Vielä 156:n ilmastoinnista

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Moi
Mikä mahtaa olla vikana kun pari- kolme viikkoa sitten olin Myllyn-Pikahuollossa, jossa laitettiin kylmäaineet uusiksi.

Kuitenkaan se ei oikein pukannut kylmää, no voihan se johtua siitäkin, että ulkona oli liian kylmä ilma.

Tänään olin tarkistuttamassa laitteet, mutta mitään vuotoja ei havaittu.
Asentaja kuitenkin ehdotti, että laitetaan silti uudet aineet sisälle, vieläkään ei oikein tule kylmää kylmää vaan aika vilpoista. voisiko joku läppä jumittaa??

Oli muuten reilu paikka Myllyn-Pikahuolto. Tarjosin normaalia maksua ilmastoinnin korjauksesta, mutta he vaan ilmoittivat, että tämä on normaalia palvelua heiltä :-D

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kompressori kuitenkin lähti käyntiin?

Jos lämmönsäätömuuten tuntuu toimivan, murhe saattaisi johtua takertelevasta ilmastoinnin paineenalennusventtiilistä. Sille ei itse voi tehdä mitään vaan kylmäaine on ensin imaistava talteen, mötkylä vaihdettava ja kaasut taas palautettava järjestelmään.
- Epäkelpokeräilijä -

jartuo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Kompura toimii ilman mitään ongelmia. Asentajan kanssa koe käytettiin autoa vartin verran ja ilmastointi putkistot tuli ihan kylmiksi. sisälle asti ei tunnu tulevan sellaista kylmän raikasta tuulahdusta joka tulee kun laittaa ilmastoinnin päälle. Mulla on ollut nyt vajaa 4vuotta firman liisari Honda Accord ja siinä on kyllä niin saakelin tehokas ilmastointi, saisipa samanlaisen Alffaankin

Vastaa Viestiin