Nyt tarvitaan spesialistien apua. Pitäisi saada 156 Selespeedin vaihdekepin juurella majaileva muovinen peitelevy irti. Kyseessä on siis se peitelevy, johon vaihdekepin suojuspussikin kiinnittyy ja jossa city-nappi majailee.
Elin miten kammeta peitelevy irti niin, että a) se ei hajoa ja b) sen saa vielä takaisinkin?
Tuli nimittäin läikytettyä virvoitusjuomaa sille napille ja toiminta on hieman tahmeaa nykyisin. Eikä korjaannu itsestään, olen odottanut jo toista vuotta, mutta aina vain pahenee. Pitäisi päästä putsaamaan. Voi olla, että pitää vaihtaa koko katkaisijakin, sehän varmaankaan Delta-autossa maksa kuin 880 euroa.
Vaihdekepin suojuksen irroitus (156)
Valvoja: Moderators
-
PSS
- Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Mä kaadoin vähän kahvia ton paneelin päälle ja sumuvalo ja luistonesto ei menny päälle/pois, Deltan pikahuollossa Konalassa se korjaantui helposti, vaihteistokepin suojus pois, peitelevy lähtee kampeamalla, alla on releyksikkö joka sitten puhtaaksi paineilmalla ja CRC:llä.
Avaa tämä Internet Exploderilla niin näet osat: EPER
Avaa tämä Internet Exploderilla niin näet osat: EPER
- AlfaTom
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Fiat Punto 1.2 60 2000 - Paikkakunta: Kuusankoski
Mulla taas läikähti italialaista punaviiniä pari vuotta sitten tuon saman paneelin päälle...PSS kirjoitti:Mä kaadoin vähän kahvia ton paneelin päälle ja sumuvalo ja luistonesto ei menny päälle/pois,
Hyvin toimii, vaikka aluksi sumareita ei saannut päälle tai pois aina eka yrittämällä
Niin, tuo em. vahinkohan tapahtui Bellan jatkoilla loppuillasta...mutta sitähän ei kukaan enää onneksi muista
Alfa164Super3.0A Fiat Punto 1,2
La vita è
La vita è