Jatkan tästä vanhasta topicista sen verran että, viimeksi kun valittelin
  164:ssani  palavasta jarrunestesäiliön valosta mittaritaulussa niin sain
  ratkaistua ongelman tyydyttävästi mielestäni 
 
 
  Vikahan ei ollut säiliön anturissa vaan tulin siihen tulokseen että jossain
  matkalla johdotus on hapettunut ja ts. virta ei pääse kuittaamaan ECU,a.
  
  Nellille kiitos kytkinkaavoista; tuli sekä kopio saksankielisestä 164:s ohje-
  kirjasta sivu 186 sekä amerikkalaisten vastaavasta. Vielä ei ole selvinnyt
  miksi jenkeillä on releetkin kuvattu mutta saksalaisilla ei tunnu olevan ???
  mitään releitä siinä virtapiirissä. 
  
  Kuitenkin tein seuraavan operaation:
 
  1. irroitin mittaritaulusta merkkilampun kantoineen. Eristin kannan siten
      virta lamppuun menee lisäreleen piikkien 30 ja 87 kautta. Lisärele on
      sellaista tyyppiä jossa on aina jompi kumpi piikki 87 tai 87a päällä.
  2. Releeseen otin "rosvoliittimellä" piikkiin 85 virran johdosta joka on
     kuuma kun virta on avaimesta päällä. Piikistä 86 vedin johdon säiliön
     anturin toiseen napaan ja maadotin toisen runkoon. 87a:ta ei tarvita
     lainkaan. Alkuperäiset johdot abiko-liittimineen suojasin teipillä ja
     poistin käytöstä.
     Voi tuntua, hiusten halkomiselta korjata niin pientä asiaa kun, voi
     vaan poistaa merkkilampun mittaritaulusta. Mutta jos jostain syystä
     jarruletku päästää vaikka pikkuhiljaa nesteet pois on ihan mukavaa
     kun siitäkin tulee varoitus ajoissa ennenkuin sekä kytkin että jarrut
     lakkaavat toimimasta.
     Toivottavasti jollekin on hyötyä tästäkin sepustuksesta.