3.7L 147GTA Autodelta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

3.7L 147GTA Autodelta

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: 3.7L 147GTA Autodelta

Viesti Kirjoittaja Rolle »

V6 kirjoitti:etuveto ja 328hp
Eihän noi sovi alkuunkaan edes samaan lauseeseen.

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

ei voi olla kovin häävi ajaa
etuveto ja tuommoiset tehot..... :?

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

lukekaa arvostelu, ei sitä nyt kauheesti haukuttukaan.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

V6 kirjoitti:lukekaa arvostelu, ei sitä nyt kauheesti haukuttukaan.
Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmista :?

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Rolle kirjoitti:
V6 kirjoitti:lukekaa arvostelu, ei sitä nyt kauheesti haukuttukaan.
Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmista :?
hehe no toivottavasti uudet mallit saa edes nelivedolla. Ei etuvedolla pitkälle pötkitä jos tehoja halutaan lisätä.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11251
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Paljonkohan joutuu maksamaan lisähintaa siitä, että tuo etupuskurihirvitys haudataan Autodeltan takapihalle? Jotenkin tuli mieleen tämä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Rolle kirjoitti: Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmista :?
no joo..tuon koneen jatkeeksi sopisi kyllä takaveto paremmin kuin hyvin ja tokihan nelari myös...
saisi moottoristakin paremmin täyden ilon irti.... :)

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

Ne on sitten kuulemma laittannu siellä Autodeltalla tuohon sellaisen portaattoman kaasuläpän, jossa on muitakin asentoja kuin on ja off - Ferrarilta perittyä huipputekniikkaa näemmä. Sillä kun oppii ajamaan niin voi tarvittaessa mutkassa ajaa osateholla. Ajatelleet kai noilla tekoteknisillä vehkeillä mahduttaa etuvedon ja yli 300 hevosta samaan lauseeseen.

Mutta kyllä sentään takavetoisella voisi laskea kaasu pohjassa kakkosella alle satasta koko työmatkan ja sitten maksimoida kaiken tehoreservin hyödyn vetämällä sladissa kaupunkialueella mummojen ja lapsien iloksi... :mrgreen:

Vakavasti: ei tosiaan näytä hyvältä ulospäin, spoikka eritoten on a i v a n kamala.

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

GTA kirjoitti:Mutta kyllä sentään takavetoisella voisi laskea kaasu pohjassa kakkosella alle satasta koko työmatkan ja sitten maksimoida kaiken tehoreservin hyödyn vetämällä sladissa kaupunkialueella mummojen ja lapsien iloksi... :mrgreen:
puhut vähän, mutta asiaa..... 8)

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

GTA kirjoitti:Ne on sitten kuulemma laittannu siellä Autodeltalla tuohon sellaisen portaattoman kaasuläpän, jossa on muitakin asentoja kuin on ja off - Ferrarilta perittyä huipputekniikkaa näemmä.
Jep, tuo on sellainen asia mitä nykyään tuuppaa unohtumaan kun turbovehkeisiin on jo saatavilla viriyksiköitä joista voi valita eri ohjelmat tarpeesta riippuen. Tuon kun voisi ihan nilkan asennollakin hoitaa 8) Eri asia on sitten jos on hurjasteleva eukko tai 18v poika niin saattaisi olla ihan järkevääkin saada rajattua ahtoja.
Mirafiori kirjoitti:Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!
Sinulla kun tuota faktaa riittää niin tuleeko tuo yleiseen jakeluun vai pitääkö muuttaa ulkomaille?

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Rolle kirjoitti:
GTA kirjoitti:Ne on sitten kuulemma laittannu siellä Autodeltalla tuohon sellaisen portaattoman kaasuläpän, jossa on muitakin asentoja kuin on ja off - Ferrarilta perittyä huipputekniikkaa näemmä.
Jep, tuo on sellainen asia mitä nykyään tuuppaa unohtumaan kun turbovehkeisiin on jo saatavilla viriyksiköitä joista voi valita eri ohjelmat tarpeesta riippuen. Tuon kun voisi ihan nilkan asennollakin hoitaa 8) Eri asia on sitten jos on hurjasteleva eukko tai 18v poika niin saattaisi olla ihan järkevääkin saada rajattua ahtoja.
Mirafiori kirjoitti:Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!
Sinulla kun tuota faktaa riittää niin tuleeko tuo yleiseen jakeluun vai pitääkö muuttaa ulkomaille?
Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta :cry: :cry:

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta :cry: :cry:
Ei sitä tiedä millaisiin urotekoihin Delta Motor Oy yltää!

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Kylläpä sitä nyt monia haittaa auton etuvetoisuus... Emme kai me alfistit mitään liikennevalokiihdyttelijöitä ole? 1,0 Fiestakin sutii liikennevaloista lähdettäessä :wink: Eipä noi viriviri-tehomallit ole tarkoitettu tänne Suomeen. Eiköhän ne ole niille joilla on mahdollisuus ja varaa ajaa isoa kovaa ilman että alkaa housun puntti tutista siitä lähteekö kortti ja meneekö talo sakkojen takia. Ja vielä todettakoon että jos nyt sattuis olla tollaseen autoon kuin tuo Autodeltan 147 GTA varaa, niin en aikoisi verottajaa ilahduttaa siitä ilosta, että haluan ajaa sellasella maantiellä hissukseen. Auto tulisi 100% varmuudella verottomana ja vain rata-ajoon ja saisi kenkää niin että heikompia hirvittää. Siihen se on tehty 8)

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Ihan hieno vaunu. Harmi vaan, että spoikka on hirveä :shock:


Tuntuu uskomattomalta, että tuommoiset tehot voi istuttaa etuvetoon...
Ammattina autokauppa

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta :cry: :cry:
Itse asiassa tarkoituksena piti kysyä että tekeekö tuon sitten Autodelta vai Alfa, vai onko vain Autodeltan suunnittelema? Eli saako tuota kaupasta jostain vai pitääkö ostaa GTA ja viedä Autodeltaan jotka sitten cut/paste menetelmällä loihtivat siitä katuraaserin?

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4882
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Kuka pistäis tuon vaikkas 75 keulalle?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kuka pistäis tuon vaikkas 75 keulalle?
sinnehän se sopisi paremmin kuin hyvin... :wink:

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Rolle kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta :cry: :cry:
Itse asiassa tarkoituksena piti kysyä että tekeekö tuon sitten Autodelta vai Alfa, vai onko vain Autodeltan suunnittelema? Eli saako tuota kaupasta jostain vai pitääkö ostaa GTA ja viedä Autodeltaan jotka sitten cut/paste menetelmällä loihtivat siitä katuraaserin?
ihan aito alfa siitä tulee, se vain käyttää lisänimea autodelta, kuten gta....

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kuka pistäis tuon vaikkas 75 keulalle?
Mä voin sen 75:n keulalle laittaa jos te ensin hommaatte mulle ton padan. 8)

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Abarth kirjoitti:
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kuka pistäis tuon vaikkas 75 keulalle?
Mä voin sen 75:n keulalle laittaa jos te ensin hommaatte mulle ton padan. 8)
taitaa loppua rahat ennenkuin tuo kone on 75:n keulalla... sen verran arvokas taitaa olla.. :-D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11271
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kannattaa muistaa että on olemassa
a. Auto Delta
b. Auto Delta

Ketjun 147 on kohdassa a mainitun brittiläisen tuning-puljun aikaansaannos. Kohdassa b mainittu AR:n virallinen kilpatalli taas ei ainakaan toistaiseksi ole kauppaan omia erikoisversioitaan tehnyt.

Mutta tämänhän kaikki jo toki tiesivätkin?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Vittorio Jano kirjoitti: Mutta tämänhän kaikki jo toki tiesivätkin?
Aina oppii jotain uutta :oops:
Ammattina autokauppa

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Vittorio Jano kirjoitti:Kannattaa muistaa että on olemassa
a. Auto Delta
b. Auto Delta
Muistuttaisin vielä samankaltaisesta:
c. Delta-Auto

Monen tämänkin foorumin murheenkryynin alkulähde. :silly:
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Eli

Viesti Kirjoittaja alfista »

Eli...

156 GTA Autodelta on siis tehtaan kilpatallin kanssa yhteistyössä tehty malli ? ? ?

ja

147 GTA Autodelta on Lontoolaisen virityspajan virittämä malli ? ? ?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11271
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Eli

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

alfista kirjoitti:Eli...

156 GTA Autodelta on siis tehtaan kilpatallin kanssa yhteistyössä tehty malli ? ? ?

ja

147 GTA Autodelta on Lontoolaisen virityspajan virittämä malli ? ? ?
Näin minäkin asian näkisin.
teevee kirjoitti:Muistuttaisin vielä samankaltaisesta:
c. Delta-Auto
Älä lausu turhaan Delta-Auton, sinun Isäntäsi nimeä...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Re: Eli

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:Eli...

156 GTA Autodelta on siis tehtaan kilpatallin kanssa yhteistyössä tehty malli ? ? ?

ja

147 GTA Autodelta on Lontoolaisen virityspajan virittämä malli ? ? ?
ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11271
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Eli

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mirafiori kirjoitti: ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
Joopas. Tämän ketjun auto on tuon AutoDelta viripajan tuote. Se mitä joskus tulee/ei tule onkin sitten aivan toinen juttu.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

http://www.j66dem.tzo.com/ad.htm

156 foorumin porukkaa oli tuolla autodeltan (uk) pajalla käymässä
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Eli

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mirafiori kirjoitti:ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
Siitä tuleekin sitten mielenkiintoinen malli. Matala neliveto pitkästä aikaa. 155 Q4 tai 164 Q4 (jos muistan merkinnät oikein) on käytettynä saksan tuomisina kiinnostaneet pitkään.

Tulee myös mieleen, että jos nykyiselle 147/148 alustalle on tulossa näinkin paljon uusia versioita, niin onkohan se poistumassa markkinoilta vielä pitkään aikaan.

Edit: Tarkoitin "147/156 alustalle", näppivirhe.

Niin, kun nämä uudet versiot näyttävät erinomaisen tuoreilta, että luulisi tehtaalla olevan vaikeata muuttaa mallia ihan lähivuosina.
Viimeksi muokannut alfista, 10 Maalis 2004, 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Re: Eli

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
Siitä tuleekin sitten mielenkiintoinen malli. Matala neliveto pitkästä aikaa. 155 Q4 tai 164 Q4 (jos muistan merkinnät oikein) on käytettynä saksan tuomisina kiinnostaneet pitkään.

Tulee myös mieleen, että jos nykyiselle 147/148 alustalle on tulossa näinkin paljon uusia versioita, niin onkohan se poistumassa markkinoilta vielä pitkään aikaan.
147 saa seuraajansa 2006, samana vuonna kuin vuotta nuorempi stilo...

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Pieni off-topic tähän väliin: Mirafiori, mikäs auto sulla tuossa avatarissa on? Näyttää aika komealta.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11271
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

BSTR kirjoitti:Pieni off-topic tähän väliin: Mirafiori, mikäs auto sulla tuossa avatarissa on? Näyttää aika komealta.
Eikös tuo ole se Lancia Fulvia konsepti?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

näin on.

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

Kiesus että se on nätti tuo Lancia! Ehkä jopa vaarallisen style, saattaisi herättää jopa Audi TiT-suuntautuneiden henkilöiden ostohaluja :mrgreen:

Tuo konsepti kyllä taas todistaa elämää suuremman totuuden: hoikat Italialaiset naiset ja autot on maailman kauneimpia. Mikä taas oleellisesti liittyy tähän otsikon aiheeseen, eli ... bannia! :shock:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Julistan off-topic section päättyneeksi tässä säikeessä ;)
Alfaton ainakin hetkellisesti...

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Kyllähän tuon näytti liikkuvan vaikka muuten olikin älytöntä kapealla liikennöidyllä kadulla kiihdyttelyä. Äänet on hienot.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
heinoan
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Heinä 2003, 16:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja heinoan »

Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta :cry: :cry:
Voi hitsi ku 147 gta on mun "unelma" auto.. kun tästä yritys lähtee pyörimään ja miljaardeja tienataan :) nii käyn hakeen sellasen vaik mistä.. :-D

jaa taas nää atk taidot tullee vastaan... :P

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Deltan kautta on yksi 147 GTA ostettu, joten eiköhän sellaisen saa, kun lyö tarpeeksi paalua tiskiin. :-D
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Eikai tollasta kukaan nyt mistään Deltasta osta. Ihan kiusallakin pitäis hankkia ulkomailta ja käydä vain sit Deltassa kääntymässä, että "hainpa tälläsen ulkomailta kun ETTE TE MYY" :lol:
Aika miellyttävät äänet kyllä tossa Autodeltan preppaamassa 147:ssa. Tosin ei kyllä pärjää Maseratin 4,2 V8:in laululle, mutta annettakoon anteeksi :wink:

Vastaa Viestiin