Takaiskarit 156
Valvoja: Moderators
- VMTD
- Viestit: 3411
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05, 147 1.9 JTD ja Saab 9000 CS 2.0t -97.
- Paikkakunta: Hausjärvi
Takaiskarit 156
Miten tuo takaiskarin yläpää on korissa kiinni? Kontinpuolella tuntuu olevan jokin metallinen kehä ja keskellä iskarin pultti, onkohan 21 vai 22 mm. Miten tuo irtoaa, rakenne erilainen kuin esim. 164 :ssä missä joustintuki kolmella pienellä mutterilla kiinni korissa.
- VMTD
- Viestit: 3411
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05, 147 1.9 JTD ja Saab 9000 CS 2.0t -97.
- Paikkakunta: Hausjärvi
Sen verran tänään tutkin, että toisen mutterin otin auki ja levyt pois. Alemman aukaisu vaatii pitemmän hylsyn ja mahdollisesti sellaisen, että pystyy pitämään iskarin vartta kuusiokoloavaimella paikallaan. Pyörä oli ylhäällä ja kokeilin etsiä syytä kolinaan, joka kuuluu yläpäästä, mutta ei selvinnyt mitään ihmeempää. Entäs ne lämmönsäätimien lamppujen vaihto? Kele, polttimot on juotettu kantaan kiinni, johan se olisi liian helppoa jos polttimot pystyisi vaihtamaan ottamalla säätökehän irti ja sen jälkeen putkilon päädyn, mutta ei pitää purkaa koko keskikonsoli, myös penkkien välistä. Taiteilemalla voisi saada jollain pihdeillä käännettyä takakautta, jos vaan saisi kädet sinne.