Mulla on tainnut korkata tuo vasemman puolen ulompi vetonivel.. ainakin vanne on sotkussa ja kaikki siitä ympäriltä.. eli nyt pitäis ruveta metsästämään molemmin puolin ku ajattelin vaihtaa sitte molemmat puolet kerralla... elikkäs mistä ja millä hintaa sais tuon ulomman (pyörän napaan tulevan) vetonivelen vasemman ja oikean..?! niin kertokaa ihmeessä.. jos jollakin on kokemuksia kyseisestä niin jakakaa toki tietonne..! kiitän jo etukäteen ja varmaan jälkikäteenkin ... !
no joo sillon tällöin on paukahtanu kummasti mutta sillon ei oo kyllä ollu vanne tuollaisessa sonnassa.. nyt vasta huomasin tuon paskan tuolla vanteen sisällä.. ja ympäriinsä.. ihme rutinoita se välillä pitää.. en oo saanut nyt autosta vielä rengasta pois että pääsis oikein tutkimaan mutta tuo vetonivel oli ensimmäisenä mielessä.. mutta tiedä sitte prkl.. ei ainakaan mitään laakerin kuuloista mouruntaa tai sellaista ole kuulunut? enemmän liikkeelle lähdettäessä ja pysähdyttäessä rutinaa ja sellaista ääntä hiljaa ajatteassa niinku pohjapanssari kulkis välillä maata pitkin ..?
no joo niin mä oon vähä ajatellut.. mutta onko mitään tietoa kellään mistä noita saa molemmin puolin.. eli tuon ulomman vetonivelen?? ja millä hintaa.. oon nyt yrittönyt kattella vähä joka paikasta ja ei meinaa oikein löytyä.. ..
Jo pelkkä rikkinäinen kumi sotkee vanteen. Mutta samalla se nivel vaihtoon, paskaa on kuitenkin päässyt sisälle.
Muistelisin hakeneeni Koivuselta kerran väärän nivelen, joka oli tarkoitettu juuri 156:seen eikä omaan 155:seen. Eli paikallisesta varaosakaupasta pitäisi löytyä tilaamalla.