33 sisäkatto
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
33 sisäkatto
Tuli tuossa sunnuntaipäivän ratoksi revittyä 33:sta sisäkatto irti ja kauhisteltua sen aivan järkyttävää kuntoa... katon pitäisi olla "valkoinen" jossa on sellaisia kivoja pikkuisia mustia viivoja ... sen sijaan, minun 33:n katto on/oli kellertävä ja kivan pikku efektin toivat ruskeat valumajäljet useassa kohtaa.
Testasin pestä sitä, mutta kosteus ja pinnan pyyhintä muussaa pintamateriaalin täysin pilalle!
No revin sitten koko pintamateriaalin irti siitä muotoon puristetusta pohjalevystä uudelleen verhoilua varten.
Materiaali tulee olemaan keinonahka, mutta kysymys kuuluu minkä värinen?
Valintaa helpotaakseni valitsin jo värit jotka sinne voisi laittaa:
- Valkoinen
- Vaaleanharmaa
- Musta
- Tummanpunainen
- Beige (sellainen Tan-leather lookalike)
Muu sisustahan on tummahkoa/mustaa ja auton väri on punainen.
Testasin pestä sitä, mutta kosteus ja pinnan pyyhintä muussaa pintamateriaalin täysin pilalle!
No revin sitten koko pintamateriaalin irti siitä muotoon puristetusta pohjalevystä uudelleen verhoilua varten.
Materiaali tulee olemaan keinonahka, mutta kysymys kuuluu minkä värinen?
Valintaa helpotaakseni valitsin jo värit jotka sinne voisi laittaa:
- Valkoinen
- Vaaleanharmaa
- Musta
- Tummanpunainen
- Beige (sellainen Tan-leather lookalike)
Muu sisustahan on tummahkoa/mustaa ja auton väri on punainen.
Ei alfat enää maistu 
- Pasi
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
- Viesti:
Joo ei perkele... tuo vaaleanharmaa on niin jumalattoman tylsän näköinen ettei sitä viitsi laittaa...
Beigestä on tulossa vielä malli myöhemmin tällä viikolla, mutta nyt noista mitä sain on listalla Luonnonvalkoinen, tummanpunainen tai viininpunainen (lähes ruskehtava) ... molemmat punaiset ovat HILLITTYJÄ, eikä mitään
(=lue bling bling) tyyliä.
Katsotaan nyt vielä onko tuo beige tarpeeksi vaaleaa...
Kävin etolassakin katselemassa niiden keino-keino-nahkaa, mutta niiden valkoinen oli liian valkoinen (lähes paperin valkoinen), harmaa oli aivan järkyttävä ja beige liian tumma.
Nyt pitää vielä sitten keksiä mitä matskua saan laitettua vielä tuon nahan alle. Katto on nyt melko rosoinen ja se tulee näkymään jos laitan nahan suoraan kiinni tuohon kattolevyyn.
Olisko kellään ideaa minkälaisella liimalla tuota kannattaisi kiinitellä?
Beigestä on tulossa vielä malli myöhemmin tällä viikolla, mutta nyt noista mitä sain on listalla Luonnonvalkoinen, tummanpunainen tai viininpunainen (lähes ruskehtava) ... molemmat punaiset ovat HILLITTYJÄ, eikä mitään
Katsotaan nyt vielä onko tuo beige tarpeeksi vaaleaa...
Kävin etolassakin katselemassa niiden keino-keino-nahkaa, mutta niiden valkoinen oli liian valkoinen (lähes paperin valkoinen), harmaa oli aivan järkyttävä ja beige liian tumma.
Nyt pitää vielä sitten keksiä mitä matskua saan laitettua vielä tuon nahan alle. Katto on nyt melko rosoinen ja se tulee näkymään jos laitan nahan suoraan kiinni tuohon kattolevyyn.
Olisko kellään ideaa minkälaisella liimalla tuota kannattaisi kiinitellä?
Ei alfat enää maistu 
Suosittelen jotain hillittyä kuten edellä kirjoiteltiinkin jo. Mulla oli hieman vähemmän hillitty (vihreää karvaa ja parikymmentä lediä seassa) ja siihen kyllästyi aika pian.
Joku sprayliima olis varmaan ainakin helppo levittää tasaisesti koko verhoukseen? Mun erikoistuuninki oli niiteillä kiinni, mutta varmaan muissa materiaaleissa niitit jää aika rumasti näkyviin.
Joku sprayliima olis varmaan ainakin helppo levittää tasaisesti koko verhoukseen? Mun erikoistuuninki oli niiteillä kiinni, mutta varmaan muissa materiaaleissa niitit jää aika rumasti näkyviin.
Tein itse - säästin
- Pasi
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
- Viesti:
Joo ei ledejä eikä niittejä kiitosOleino kirjoitti:Suosittelen jotain hillittyä kuten edellä kirjoiteltiinkin jo. Mulla oli hieman vähemmän hillitty (vihreää karvaa ja parikymmentä lediä seassa) ja siihen kyllästyi aika pian.![]()
Alkaa tuo luonnonvalkoinen kovasti miellyttämään silmää
Ei alfat enää maistu