156 2.0:n taka-vakaaja

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

156 2.0:n taka-vakaaja

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Huomasin talvirenkaita vaihtaessa että koko taka-vakaaja heiluu melkoisesti puslissaan, ei varmaan ole normaalia, puslat kuitenkin näytti ehjiltä?

Jos tuon irroittaa niin joutuuko "apurungon" ottamaan pois, näytti jotenkin että pulttien kannat olisi alaspäin eli ei tarvitsisi irroittaa? Saako pelkkiä puslia mistään ja olisiko siihen mahdollista suoraan saada laitettua vaikka eibachin vakaajaa?
Ja saako tuota eibachin vakaajaa mistään yksistään vai joutuuko aina ostamaan sekä eteen että taakse?
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Epezi
Viestit: 7544
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Korikiinnityspuslat väljät. Kohtuu helppo vaihtaa. Ainakin Muukkoselta on saanut pelkkiä puslia.
Eibachin vakaajia ei taida saada kuin sarjana.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Jollei katsastuksessa tule tuosta hylkyä niin taidan vaihtaa vasta ensi keväänä. Mut tosiaan näyttää siltä että tangon saa irti ilman tuon "apurungon" irroittamista. Il Biscione lehden mukaan esim. 166 ei onnistu, mutta siinä koko vakaajakin on paksumpi.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Epezi
Viestit: 7544
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^ja koko taka-akseli rakenne erilainen. Eihän tuosta väljyydestä juuri muuta haittaa ole kuin mahdollinen kolina. Katsastuksessakaan harvemmin huomaavat.

Vastaa Viestiin