156 v6 vasen lähivalo ei pala, polttimo, sulake ja rele ok

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Wile E. Coyote
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"

156 v6 vasen lähivalo ei pala, polttimo, sulake ja rele ok

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Otsikon mukainen ongelma. Luulin että polttimon vaihdolla mennään. Ihmettelin kun vikavalo ei palanut kojelaudassa, mut pistin Luigin piikkiin "ehkä se ei pala ajovalojen kohdalla" Nyt kun miettii tarkemmin niin on se ennen palanut. palanutta sulaketta en löytänyt koko taulusta kun varmuudeksi syynäsin muutkin kuin ohjeessa mainitun. releen vaihdoin toisen kanssa ristiin, ei auttanut sekään. vähän piuhoja yritin heilutella ja nitkutella onnella. Sitten alkoi sataa ja olla pimeää, enkä oikein tiedä mitä tuolta muutenkaan enää tarkistelisi. Olisi kiva saada kuntoon kun on yksi pidempi reissu heitettävä pimeän aikaan ennen kuin saan tuon ammattilaisen syyniin.

Ehdotuksia otetaan kiitollisuudella vastaan :drinking:
Ayrton Senna da Silva forever

gYdEbUh
Car(s): M-B Clk 200 -05. Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Mulla Lanzassa sivuvilkku oli pimeä kun vilkun kiinnitysliitin oli jotenkin rikki. Nyt on sama ongelma etuvilkulla, polttimon pidike hapettunut sisältä rikki. On muuten mukavaa koittaa saada varaosaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Pepperoni
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Ei ole muuta ehdotusta kuin tuo polttimon kanta / liitin johon edellinen kirjoittaja jo viittasi. En tosin ole kuullut että näissä olisi ollut ongelmaa 156:ssa, mutta bokserialfaan totuin uusimaan noita "silloin tällöin".

Mutta tuosta vikavalosta sen verran että ajovalo ei sitä sytytä, etuvaloista ainoastan parkkivalo tekee sen. Ellei sitten ole vuosimallien välillä eroja, mutta olen melko varma että olen tämän jopa auton ohjekirjasta joskus lukenut. Mutta tuosta valosta ei todennäköisesti voi tehdä mitään päätelmää tässä tapauksessa.

Vastaa Viestiin