156 jtdm 16 v hyytyi kesken ajon; alkoi liikennevaloissa käydä nykien, pääsin likkeelle kaasu pohjassa kierrolsia noin 1500 sitten hölmo sammutin sen je ei tietenkään lähhtenyt enää käyntiin, lupailee vähän kun starttaa kaasu pohjassa. Onko vika jähmettyneessä löpössä, tankkasin viimeksi ainetta jonka suodetettavuus oli -32 C, vai jossain muussa ? Eli kannattaako hinata vain sulamaan vai suoraan huoltoon ?
Kommentteja kaivataan.
Suodatin ensimmäiseksi vaihtoon. Samepiste on tuossa laadussa n. 5 astetta alempi ja -28 laadussa se on -15 astetta, jolloin parafiini alkaa kiteytyä ja aiheuttaa käyntioireita mikäli ei ole suodattimessa lämmitystä joka lämmittää polttoainetta.
Selvisi syy 156 jtdM:n hyyttymiseen; kampuran asentotunnistin !
Ja arvatkaa löytyykö ko osaa Suomesta mistään ? Maahantuoja ja Delta ei ooota toimitusaika n 1- 2 vkoa, Automilano ja Heikka ei myöskään mitään. Eli onko tässä vain odotettava ?
Yksi vaihtoehto on että ostat itse osan vaikka Ruotsista netin kautta ja maksat ylimääräistä että osa tulee pikakuljetuksena Suomeen, hinta jää silti halvemmaksi kuin Deltan tai Automaan minkälie kautta.