166 MITTARISTO

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Jorma Verho
Viestit: 43
Liittynyt: 31 Tammi 2010, 13:26
Paikkakunta: Hämeenlinna

166 MITTARISTO

Viesti Kirjoittaja Jorma Verho »

MITEN LÄHTEE MITTARISTO IRTI. PITÄISI VAIHTAA LAMPPUJA. JOS JOKU ON TEHNYT NIIN OLISI HELPOMPI ALOITTAA KUN EI TARVITSE YRITTÄÄ JA EREHTYÄ. 2001 ALFA 166 2.5 V6
Joppe

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Vähän aikaa kerennyt vierähtää, mutta meniköhän tälleen:

- Ratti alimpaan asentoon ja mahdollisimman lähelle kuskia
- Rattiakselin suojamuovit irti (alapuolella pari ruuvia), kannattaa irroittaa varovasti, muoveissa hentoja kiinnitys/kohdistuskynsiä
- Mittariston kiinnitysruuvit irti (näkyy kun katsoo mittaristoa alaviistosta)
- Mittariston pitäisi nyt olla irti
- Vedetään varovasti mittaristoa itseä kohti sen verran että liittimet näkyy
- Mittariston liittimet irti
- Ja nyt mittaristo onkin sitten irti ja käsiteltävissä

Avatar
J Grönlund
Viestit: 112
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi

Viesti Kirjoittaja J Grönlund »

Ei tarvi ottaa rattitangon suojia pois...

/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

J Grönlund kirjoitti:Ei tarvi ottaa rattitangon suojia pois...

/Juha
Totta, mutta vähän ahdasta on ja ovat riskissä naarmuuntua kun mittaristo hankaa niitä vasten. Jotain vaikka kartonkia väliin on tietysti vaihtoehtoinen ratkaisu.

Vastaa Viestiin