156:n pulttijako?!?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

156:n pulttijako?!?

Viesti Kirjoittaja Maho »

Pulttijakohan on 5x98, mutta Autotekillä pojat väittivät, että 5x100 käy ihan yhtä hyvin?? Onko näin? Jotenkin vähän epäilyttää, mutta jos ne tosiaan rengasliikkeessä näin väittää niin kai se on pakko uskoa. Toisaalta mieluummin ostankin 5x100 jaolla olevat vanteet. On huomattavasti helpompi päästä niistä myöhemmin eroon... jos niitä nyt sitten pitää johonkin lähteä myymään.

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Re: 156:n pulttijako?!?

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Maho 156 V6 kirjoitti:Pulttijakohan on 5x98, mutta Autotekillä pojat väittivät, että 5x100 käy ihan yhtä hyvin?? Onko näin? Jotenkin vähän epäilyttää, mutta jos ne tosiaan rengasliikkeessä näin väittää niin kai se on pakko uskoa. Toisaalta mieluummin ostankin 5x100 jaolla olevat vanteet. On huomattavasti helpompi päästä niistä myöhemmin eroon... jos niitä nyt sitten pitää johonkin lähteä myymään.
No huh huh saahan ne menemään epäkeskopulteilla mutta on tehnyt hallaa kierteille.
Laittomatkin ovaten jos konttorilla huomaavat.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

En minäkään ole ymmärtänyt sitä että lähdetään väkisin vääntämään väärällä jaolla olevia vanteita autoon. Kyllä niitä vanteita niin paljon löytyy että mieleinen luulisi löytyvän ihan oikealla jaolla olevista.

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Jaaha.

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Kai ne paikalleen menee. Ja jos ei mene, voi antaa vähän viilaa. Millähän ne meinaa tollasen paketin tasapainottaa? Auton alla joo, ja ensi keväänä sama uusiksi.
Kai se on sama mitä johonkin vanhaan tutisevaan Asconaan lykkää alle pyörimään mutta itse en kyllä uhraisi ajatustakaan moiselle vaihtoehdolle.
Hommaa vaan ne 5*98 jaolla olevat rinkulat ja anna jonkun toisen kaivaa verta nenästään.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jaaha.

Viesti Kirjoittaja Maho »

24valve kirjoitti:Kai ne paikalleen menee. Ja jos ei mene, voi antaa vähän viilaa. Millähän ne meinaa tollasen paketin tasapainottaa? Auton alla joo, ja ensi keväänä sama uusiksi.
Kai se on sama mitä johonkin vanhaan tutisevaan Asconaan lykkää alle pyörimään mutta itse en kyllä uhraisi ajatustakaan moiselle vaihtoehdolle.
Hommaa vaan ne 5*98 jaolla olevat rinkulat ja anna jonkun toisen kaivaa verta nenästään.
Tätä mieltä itsekin olin. Jos sijoittaa vanne/rengas settiin about 1800€ niin olis se ihan mukava jos ne vielä sopisikin autoon :)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jaaha.

Viesti Kirjoittaja V6 »

Maho 156 V6 kirjoitti:
24valve kirjoitti:Kai ne paikalleen menee. Ja jos ei mene, voi antaa vähän viilaa. Millähän ne meinaa tollasen paketin tasapainottaa? Auton alla joo, ja ensi keväänä sama uusiksi.
Kai se on sama mitä johonkin vanhaan tutisevaan Asconaan lykkää alle pyörimään mutta itse en kyllä uhraisi ajatustakaan moiselle vaihtoehdolle.
Hommaa vaan ne 5*98 jaolla olevat rinkulat ja anna jonkun toisen kaivaa verta nenästään.
Tätä mieltä itsekin olin. Jos sijoittaa vanne/rengas settiin about 1800€ niin olis se ihan mukava jos ne vielä sopisikin autoon :)
kannattaa varautua pitkään toimitusaikaan autotekillä, itse venailin vanteita 2kk jonka jälkeen paloi ns käpy :evil: , ja vaihdoin lafkaa
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

steelduck
Viestit: 146
Liittynyt: 28 Maalis 2003, 22:35
Paikkakunta: HELSINKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja steelduck »

Mihinkäs vanteisiin olet silmäsi iskenyt?

Nimim. "Hermo menee, kun ei löydy vanteita" ;)
-Kristian - 156 2.5 V6

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jaaha.

Viesti Kirjoittaja Maho »

V6 kirjoitti:
Maho 156 V6 kirjoitti:
24valve kirjoitti:Kai ne paikalleen menee. Ja jos ei mene, voi antaa vähän viilaa. Millähän ne meinaa tollasen paketin tasapainottaa? Auton alla joo, ja ensi keväänä sama uusiksi.
Kai se on sama mitä johonkin vanhaan tutisevaan Asconaan lykkää alle pyörimään mutta itse en kyllä uhraisi ajatustakaan moiselle vaihtoehdolle.
Hommaa vaan ne 5*98 jaolla olevat rinkulat ja anna jonkun toisen kaivaa verta nenästään.
Tätä mieltä itsekin olin. Jos sijoittaa vanne/rengas settiin about 1800€ niin olis se ihan mukava jos ne vielä sopisikin autoon :)
kannattaa varautua pitkään toimitusaikaan autotekillä, itse venailin vanteita 2kk jonka jälkeen paloi ns käpy :evil: , ja vaihdoin lafkaa
Joo autotek on jätetty pois laskuista hyvien ideoiden jälkeen...

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

steelduck kirjoitti:Mihinkäs vanteisiin olet silmäsi iskenyt?

Nimim. "Hermo menee, kun ei löydy vanteita" ;)
En itsekään ole vielä ihan varma, mutta MB Italian MB014 näytti luonnossa ihan hyvältä. Kuvissa ei näytä ollenkaan samalta...
Rupee kohta ....tuttamaan kun ei meinaa muka sopivia löytyä millään. Faktahan on se, että kyllä ne loppujen lopuks kaikki ihan hyvältä näyttää :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Maho 156 V6 kirjoitti:En itsekään ole vielä ihan varma, mutta MB Italian MB014 näytti luonnossa ihan hyvältä. Kuvissa ei näytä ollenkaan samalta...
Tämän olet varmaaan nähnyt? Ei mielestäni ihan kympillä sopinu kun ihan livenäkin näin. Ja noihan on 18".

Kuva

Sori iso kuva.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

No voi pernele... kertokaa nyt sitten omia mielipiteitä 18" vanteista ja hintaluokkana pidetään n 1000€.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Maho 156 V6 kirjoitti:No voi pernele...
No älä nyt muiden mielipiteestä välitä. Tuo värikin hämäsi jonkin verran, punaisessa voi olla eri asia.

Mutta jos mielipidettä haluat niin vaikka Oz:n chrono evot. Hinta tosin 18" karkaa, mutta ei painaisi kuin synti. 1.8 superikin 15" peltivanteilla kepittää V6:sen raskasmetalli 18" vanteilla :shock:

Kuva

Noi 17":na hintaa 1000e.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Rolle kirjoitti:
Maho 156 V6 kirjoitti:No voi pernele...
No älä nyt muiden mielipiteestä välitä. Tuo värikin hämäsi jonkin verran, punaisessa voi olla eri asia.

Mutta jos mielipidettä haluat niin vaikka Oz:n chrono evot. Hinta tosin 18" karkaa, mutta ei painaisi kuin synti. 1.8 superikin 15" peltivanteilla kepittää V6:sen raskasmetalli 18" vanteilla :shock:

Kuva

Noi 17":na hintaa 1000e.
Onhan se kiva katella noita kuvia ja malleja, mutta kun menet rengasliikkeeseen ja rupeat kyselemään kokoluokassa 18" ja pulttijako 5x98 menee yleensä sormi suuhun. Hienoista kuvastoista löytyy noihin kriteereihin sopivia vanteita vain kourallinen. Valitse nyt sitten niistä :(

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Katoppa tuolta Kiiltovaunulta ja kun klikkaa Zenderinlogoa niin sieltä sitten vannevalikoimaan.

http://www.kiiltovaunu.com/zender.htm

http://www.zender.de/indexenglish.html

Tuossa Zenderinlinkissä kun klikkaat Wheel gallery niin...


http://www.zender.de/indexenglish.html


Kaippa Kiiltovaunulla on varastossa jotain hyllyssä 8)


Kannattaa katsoa myös tämä.
http://www.zender.de/indexenglish.html

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Maho 156 V6 kirjoitti:Onhan se kiva katella noita kuvia ja malleja, mutta kun menet rengasliikkeeseen ja rupeat kyselemään kokoluokassa 18" ja pulttijako 5x98 menee yleensä sormi suuhun. Hienoista kuvastoista löytyy noihin kriteereihin sopivia vanteita vain kourallinen. Valitse nyt sitten niistä :(
Totta, en meinannu millään löytää 16" vanteita 33:seen. Hyvä vaan jos niitä kourallinen on, ei ole yhtä vaikeeta valita ;) Veikkaan kuitenkin että tilaamalla saa mutta liikkeet tietenkin myyvät mielummin sitä mitä on varastossa tai helpoiten saatavilla, jota kannattaa painostaa.

Sitä lähinnä tarkoitin että ennemmin hyvät 17" kuin huonot superpainavat 18" vanteet.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Luulin itsekin että kyllähän nyt tilaamalla saa mitä tahansa, mutta asia ei todellakaan ole näin. Varastosta löytyy korkeintaan yhtä sopivaa vannetta ja tilaamallakaan ei valikoima kasva kuin muutamalla.

Zenderillä on ihan mukavan näkösiä vanteita, mutta tasan yksi malli jota löyty 18". Siena. Tosin siena on ihan sievä, mutta taitaa hintakin olla aika sievä.

Ostan kohta peltivanteet ja maalaan ne tipun keltaseksi. Ei tule ainakaan heti samanlaista vastaan... :mrgreen:

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Maho 156 V6 kirjoitti:Luulin itsekin että kyllähän nyt tilaamalla saa mitä tahansa, mutta asia ei todellakaan ole näin. Varastosta löytyy korkeintaan yhtä sopivaa vannetta ja tilaamallakaan ei valikoima kasva kuin muutamalla.

Zenderillä on ihan mukavan näkösiä vanteita, mutta tasan yksi malli jota löyty 18". Siena. Tosin siena on ihan sievä, mutta taitaa hintakin olla aika sievä.

Ostan kohta peltivanteet ja maalaan ne tipun keltaseksi. Ei tule ainakaan heti samanlaista vastaan... :mrgreen:
18 tuumainen ja madallus ei kovin hyvä yhdistelmä, kristerillä taisi jäädä muutama milli rakoa :roll:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Kysyinpä asiaa myös Kristeriltä ja varaa jäi todellakin enemmän kuin muutama milli. Sanoi että pari kertaa oli ottanut kiinni takarenkaat lokariin kun oli kovassa vauhdissa kurvissa kantannut johonkin kuoppaan kun oli auto täynnä porukkaa.

Ymmärsin myös, että Kristerillä oli alkuperäset iskarit jotka olivat varmasti jo väsyneet jonkin verran...

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

HOTAKAINEN kirjoitti:Katoppa tuolta Kiiltovaunulta ja kun klikkaa Zenderinlogoa niin sieltä sitten vannevalikoimaan.

http://www.kiiltovaunu.com/zender.htm

http://www.zender.de/indexenglish.html

Tuossa Zenderinlinkissä kun klikkaat Wheel gallery niin...


http://www.zender.de/indexenglish.html


Kaippa Kiiltovaunulla on varastossa jotain hyllyssä 8)


Kannattaa katsoa myös tämä.
http://www.zender.de/indexenglish.html
Zenderistä sen verran, että mailasin suoraan Saksaan noin kuukausi sitten ja kyselin vanteista. Koskaan ei tullut mitään vastausta. Tänään soitin Kiiltovaunuun ja hemmo sieltä sanoi, ettei ole tilannut sieltä mitään pitkään aikaan kun on kuulemma vähän ongelmallista toimintaa...
Joten se siitä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kyllä Kristerillä näytti aika ahdasta olevan mitä silloin nähtiin, no jos ei joustovaraa paljoa ole niin ei kai se kiinni otakkaan. Tuossa kuvassa ylhäällä on Eibachin jouset ja tilaa oli ihan tarpeeksi.

Perhana kun tuo kuva oli iso, leviää koko foorumi monitorin ulkopuolelle meikäläisen resolla.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11248
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Tämän olet varmaaan nähnyt? Ei mielestäni ihan kympillä sopinu kun ihan livenäkin näin. Ja noihan on 18".
Jaa, minusta ne nimenomaan sopi ihan kympillä. Oli erittäin jämptin näköinen auto luonnossa!

Mutta 6-pyttyinenhän haukkui niitä painaviksi.
- Epäkelpokeräilijä -

steelduck
Viestit: 146
Liittynyt: 28 Maalis 2003, 22:35
Paikkakunta: HELSINKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja steelduck »

Itse päädyin nyt sitten näihin Alfan omiin 17" tuumaisiin. Meni herne nenään kun mitään ei löytynyt oikealla jaolla. OZ:n superturismot saisi 2 viikon varoitusajalla, mutta pidin enemmän näistä. Maksavat vain ihan törkeesti... 1800e vanteet ja Goodyear F1 Eagle 215/45 renkaat :( :

Tässä pari kuvaa jonkun autosta Alfan vanteilla:

Kuva
Kuva

Alfan ja OZ:n erot spekseissä:
Alfa: 17"/7"/ET40,5 Renkaiksi 215/45, juuri sopivat ;)
OZ:17"/8"/ET35 Renkaiksi pitäisi laittaa 225/45, jotka olivat mielestäni on liian leveät ja 35 offsetti työntää noin leveät vanteet aika ulos.

Tähän vielä verrokikisi nuo OZ:n superturismot:
Kuva
Viimeksi muokannut steelduck, 24 Huhti 2003, 16:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-Kristian - 156 2.5 V6

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Jaa, minusta ne nimenomaan sopi ihan kympillä. Oli erittäin jämptin näköinen auto luonnossa!

Mutta 6-pyttyinenhän haukkui niitä painaviksi.
Makuasioita, sen takia on kuva siinä ettei tarvii mun sanaan luottaa :silly:

Mutta se paino.. :puke:

Kristian: Minä kun luulin että ovat samat kuin Oz:n vanteet, taas ollaan opittu jotain uutta. Hyvä valinta 8)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

itse himoitsin näitä, jäi sitten hinnan takia Alfa kauppaan

Kuva
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

steelduck
Viestit: 146
Liittynyt: 28 Maalis 2003, 22:35
Paikkakunta: HELSINKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja steelduck »

Ai että on nätti. Onko tuosta Alfasta jossain lisää kuvia. Nuo vateet ovat AFAIK samat, kun nuo hopeiset. Alfan vanteet erottaa Superturismosta siitä, että Alfan vanteessa puolat ovat kulmikkaat ja niissä on tuollainen "mutka" lähellä ulkokehää. OZ:n puolat taas ovat pyöreäkulmaiset ja suorat. Toinen hyvä tuntomerkki OZ:eissa on vanteessa lukeva OZ Racing teksti.. ehhehe

Tuleva 156:neni on Alfan punainen ja vaikka siihen nuo valkoiset sopisivatkin kuin nenä päähän, päädyin hopeisiin koska ne ovat vähän rauhallisemmat. Nuo valkoiset eivät ihan sopineet takapenkillä oleviin lastenistuimiin. :wink: Punaisesta ei voinut tinkiä, kun kerran vihdoin Alfan tilaa :-D
-Kristian - 156 2.5 V6

Avatar
Backstroker
Viestit: 790
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Backstroker »

nyt askarruttaa niin paljon että tuntuu ettei saa yötä nukuttua;

Mikä pulttijako on UUDEMMISSA 156:ssa?

2004 malli kyseessä
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
mattijus
Viestit: 5265
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

5x98 on 156:ssa

Avatar
Arcar
Viestit: 240
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 21:24
Car(s): MB CLA 250BE A & SLK
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Arcar »

Tuolla aiemmin (siis jo vuosia sitten) todettiin, että ei kannata mennä 5x100 jakoon. GTssä on sama jako kuin 156ssa ja 4 vuotta olen ajanut 5x100 jaolla olevilla, ja keskittävillä pulteilla varustetuilla vanteilla. Ei ole ollut mitään häikkää missään vaiheessa, tietenkin keskireiän halkaisija täytyy olla oikea/sopiva. Tähän itse meni silloin koska 5x98 heti pudottaa pois vaihtoehtoja.

Avatar
katiska
Viestit: 472
Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja katiska »

Arcar kirjoitti:Tuolla aiemmin (siis jo vuosia sitten) todettiin, että ei kannata mennä 5x100 jakoon. GTssä on sama jako kuin 156ssa ja 4 vuotta olen ajanut 5x100 jaolla olevilla, ja keskittävillä pulteilla varustetuilla vanteilla. Ei ole ollut mitään häikkää missään vaiheessa, tietenkin keskireiän halkaisija täytyy olla oikea/sopiva. Tähän itse meni silloin koska 5x98 heti pudottaa pois vaihtoehtoja.
Oikea vannesovite ja liukupultit (epäkeskopultit) 5x100 jakoiseen vanteeseen ovat aivan yhtä hyvä ja laillinen ratkaisu kuin alkuperäinen 5x98 jakokin.
En tyytynyt tavanomaiseen.

Avatar
Arcar
Viestit: 240
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 21:24
Car(s): MB CLA 250BE A & SLK
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Arcar »

hyvä että omat vähän sinnepäin ollet termit tuli oikaistua :-D

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: 156:n pulttijako?!?

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

Maho kirjoitti:Pulttijakohan on 5x98, mutta Autotekillä pojat väittivät, että 5x100 käy ihan yhtä hyvin?? Onko näin? Jotenkin vähän epäilyttää, mutta jos ne tosiaan rengasliikkeessä näin väittää niin kai se on pakko uskoa. Toisaalta mieluummin ostankin 5x100 jaolla olevat vanteet. On huomattavasti helpompi päästä niistä myöhemmin eroon... jos niitä nyt sitten pitää johonkin lähteä myymään.
itse rengasasentajana kumoan tuon(Autotekin poikien)väitteen että 156 pulttijako olisi 5x100...pulttijako on tosiaan tuo 5x98...oikean kokoinen vannesovite ja epäkeskopultit kun hommaa niin ei ole ongelmia 5x100 jakoisten vanteiden kanssa
Viimeksi muokannut MiNkO^^, 20 Huhti 2010, 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

^ Ei kai kukaan ole koskaan väittänytkään jaon olevan muuta kuin 5*98. Ehkä tuossa wanhassa avausviestissä tarkoitettiinkin sitä, että 100-jaolla oleva vanne toimii epäkeskopulteilla.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Minkälainen ET on 156:ssa?
http://www.vannetukku.fi/vanteiden_sove ... ulukko.pdf
Tuollaisen googletin ja sen mukaan v6:ssa on hieman isompi ET.

Juksu
Viestit: 65
Liittynyt: 03 Heinä 2010, 16:29
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Juksu »

Vannetukussakaan näytä olevan ainuitakaan vanteita 156:een..

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Lähinnä käytettyjä 5x100 jaolla katselin. (liukupultein)
Tuon on aika näppärä sivu superhakua käyttäessä
http://www.vannehaku.fi/
Etsimällä voi löytää n.400e vähän ajatetut 5-6mm joka onkin jo
lähes sama hinta kuin uudet renkaat ulkomailtakin vanteille asennettuna.
Tietty sen ET saa katottua nykyisistä ja näkee/mittaa samalla mikä max ET mahtuu.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Finest kirjoitti:Minkälainen ET on 156:ssa?
Täysin ulkomuistista, 36? ei tämän perusteella vielä kannata lyödä mitään lukkoon!
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Vastaa Viestiin