E:Autohan siis ostettiin kansipahvi vammasena vuosi sitten, joten ei pysty tietämään miten se on kolissut ennen ylikuumenemista. Ylikuumenemisesta johtuen ei varmaan nostimet voi kuolla? Muuten luulisi olevan muutakin sulanut.
147/156TS hydrauliset venttiilinnostimet
Valvoja: Moderators
- Jalamari
- Viestit: 3089
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
147/156TS hydrauliset venttiilinnostimet
147 kalina mysteeria pitäs alkaa ratkomaan samalla kun joutuu kanspahvia vaihtamaan. Kalisee siis jonkun aikaa todella raakasti kylmänä ja kuormittaessa myös lämpösenä. Pystyykö noitten nostimien kuntoa mitenkään tarkastamaan? Onko kenelläkään ikinä hajonnut nostimia TS koneesta? En ole ainakaan foorumilta nostin vioista lukenut. Voiko tuon vaihtoehdon sulkea suoraan pois ja uskoa vaan, että ylikuumenemisesta johtuen mäntä siellä koneessa kolkkaa.
E:Autohan siis ostettiin kansipahvi vammasena vuosi sitten, joten ei pysty tietämään miten se on kolissut ennen ylikuumenemista. Ylikuumenemisesta johtuen ei varmaan nostimet voi kuolla? Muuten luulisi olevan muutakin sulanut.
E:Autohan siis ostettiin kansipahvi vammasena vuosi sitten, joten ei pysty tietämään miten se on kolissut ennen ylikuumenemista. Ylikuumenemisesta johtuen ei varmaan nostimet voi kuolla? Muuten luulisi olevan muutakin sulanut.