75 ts -90 kat version sähkökaavio ongelmaa EIKÖ LÖYDY ???
Valvoja: Moderators
- gtvaj
- Viestit: 1323
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
75 ts -90 kat version sähkökaavio ongelmaa EIKÖ LÖYDY ???
Hox !
Tänään tämmöinen,
Tarvis löytää -90 ts katti version sähkökaavio osiosta "sensors and senders" kaavio sivu 71 "engine cooling,lubrication etc"
Ongelma ! flektin rele, joka sijaitsee oikeassa etukulmassa, etulyhdyn takana. Sinne tulee vain kaksi johtoa hytistä päin. Muuta kuljeksivat siinä etukulmalla. Johdot menevät molemmat releessä samaan napaan ja ovat pinkin värisiä. Mistä ne tulevat / menevät, pitäisi löytää niille siis tarkoitus.
Syy, ilmastoinnillisessa versiossa releet muuttuvat, mutta nämä johdot näyttäisivät jäävän ilman tarkoitusta, ainakin selitys pitää löytyä.
Itselläni on 1000 sivua manuaalia kyseiseen himmeliin, on kaavioita ja kaikkea muuta, mutta juurikin tuon kaavion kohdalla manuskassa lukee "page missing" ja valkoinen sivu !!!
Oliskos jollakin apua tarjolla, muutoin alkaakin kaikki olemaan selvillä savujen ottoa varten ja ilmastoinnin-, jnesteiden-, tehostimen öljyn täyttöä varten. Saadaan auto liikuntakuntoiseksi !
Kiitos
Tänään tämmöinen,
Tarvis löytää -90 ts katti version sähkökaavio osiosta "sensors and senders" kaavio sivu 71 "engine cooling,lubrication etc"
Ongelma ! flektin rele, joka sijaitsee oikeassa etukulmassa, etulyhdyn takana. Sinne tulee vain kaksi johtoa hytistä päin. Muuta kuljeksivat siinä etukulmalla. Johdot menevät molemmat releessä samaan napaan ja ovat pinkin värisiä. Mistä ne tulevat / menevät, pitäisi löytää niille siis tarkoitus.
Syy, ilmastoinnillisessa versiossa releet muuttuvat, mutta nämä johdot näyttäisivät jäävän ilman tarkoitusta, ainakin selitys pitää löytyä.
Itselläni on 1000 sivua manuaalia kyseiseen himmeliin, on kaavioita ja kaikkea muuta, mutta juurikin tuon kaavion kohdalla manuskassa lukee "page missing" ja valkoinen sivu !!!
Oliskos jollakin apua tarjolla, muutoin alkaakin kaikki olemaan selvillä savujen ottoa varten ja ilmastoinnin-, jnesteiden-, tehostimen öljyn täyttöä varten. Saadaan auto liikuntakuntoiseksi !
Kiitos
Viimeksi muokannut gtvaj, 21 Maalis 2011, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
-
ice0018
- Viestit: 267
- Liittynyt: 05 Syys 2005, 07:46
- Car(s): Volvo P130, Peugeot 206 GT #2288, MB E290
- Paikkakunta: Kokkola
Re: 75 ts -90 kat version sähkökaavio ongelmaa
Löytyykö tuosta apuja? On kyllä vanhemmaksi päivätty..gtvaj kirjoitti:Hox !
Tänään tämmöinen,
Tarvis löytää -90 ts katti version sähkökaavio osiosta "sensors and senders" kaavio sivu 71 "engine cooling,lubrication etc"
Ongelma ! flektin rele, joka sijaitsee oikeassa etukulmassa, etulyhdyn takana. Sinne tulee vain kaksi johtoa hytistä päin. Muuta kuljeksivat siinä etukulmalla. Johdot menevät molemmat releessä samaan napaan ja ovat pinkin värisiä. Mistä ne tulevat / menevät, pitäisi löytää niille siis tarkoitus.
Syy, ilmastoinnillisessa versiossa releet muuttuvat, mutta nämä johdot näyttäisivät jäävän ilman tarkoitusta, ainakin selitys pitää löytyä.
Itselläni on 1000 sivua manuaalia kyseiseen himmeliin, on kaavioita ja kaikkea muuta, mutta juurikin tuon kaavion kohdalla manuskassa lukee "page missing" ja valkoinen sivu !!!
Oliskos jollakin apua tarjolla, muutoin alkaakin kaikki olemaan selvillä savujen ottoa varten ja ilmastoinnin-, jnesteiden-, tehostimen öljyn täyttöä varten. Saadaan auto liikuntakuntoiseksi !
Kiitos
http://www.thesimp.org/workshopmanual_7 ... System.pdf
- gtvaj
- Viestit: 1323
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
ei ole toiminta häiriöstä kyse, eli piuhat ovat ok, mutta tuo toinen pinkki piuha selvisi ja se on sama kuin ilmastoinnillisella.
Se menee releeltä pyyhkimen moottorin kautta virtaan, muuta
se toinen menee hyttiin, pelkääjän jalkatilan 9nap liittimeen, sieltä en onnistunuty enään seuraamaan johtoa koska menee kojelaudan nipussa jonnekin muualle.
Jos kaavio joltakin löytyisi, saisi tuonkin vielä varmistettua !!
Mutta periaatteessa ilmastoinnin sähköt ovat jo ok, liitäntä ecuu:n ja muualle, tuo yksi vain kaivertaa mieltä..
Se menee releeltä pyyhkimen moottorin kautta virtaan, muuta
se toinen menee hyttiin, pelkääjän jalkatilan 9nap liittimeen, sieltä en onnistunuty enään seuraamaan johtoa koska menee kojelaudan nipussa jonnekin muualle.
Jos kaavio joltakin löytyisi, saisi tuonkin vielä varmistettua !!
Mutta periaatteessa ilmastoinnin sähköt ovat jo ok, liitäntä ecuu:n ja muualle, tuo yksi vain kaivertaa mieltä..
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
-
Alfred Romero
- Viestit: 565
- Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
Itse löysin kirjastosta ranskan kielisen opuksen 33seen. On kaavioita jos jonkinnäköisiä. Revue technique automobile. On muuten pätevä opus. Eli Alfameriltä ehkä kannattaa kysellä. 09 7018766. Kirjassa on räjäytyskuvat muutenkin kaikkeen. Huomattavasti parempi kuin alfamerin omat "näin korjaati tuhkakupin" opukset.
Niin..siis alfamer on tuonut Suomeen tuon opuksen.
Niin..siis alfamer on tuonut Suomeen tuon opuksen.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1840
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1840
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- gtvaj
- Viestit: 1323
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Juu kivoja kuveja 
Tämähän on ollut selvillä, itselläkin parin eri version kaaviota, kysymys onkin että mihin se menee tuosta kaaviosta eteenpäin ?
Sen luulisi näkyvän motronicin kaaviossa mutta ei se siitäkään löydy.
Tiedän kyllä kaavion tosiaan missä se pitäisi olla, kuten ylempänä on kirjoiteltu, mutta ne sivut orkkis manuaalista puuttuvat "white page"
Se painekytkin on myös tässä erilainen, mulla on se trinary tyyppinen !
Mutta tuo ei ole ongelmallinen, motronicin ohjaus (lue kierrosten nosto) ja muut ilmastointiin liittyvät ovat kohdillaan ja kun yhden liittimen saannin jälkeen saan sinne mehut sisään, voidaan tätäkin tutkia lisää. Pitäisi kyllä toimia ilman tämän johdon selvittelyä, mutta kaiveleehan se mieltä jos joku on hukassa / selvittämättä
Kiitos avusta
edit. hitto olihan tässäkin se trinary painekytkin, tuossa alhaalla keskellä, kaitsoin vähän hätäisesti ja kaavio eri päin kuin omani. No se ei asiaan vaikuta
Tämähän on ollut selvillä, itselläkin parin eri version kaaviota, kysymys onkin että mihin se menee tuosta kaaviosta eteenpäin ?
Sen luulisi näkyvän motronicin kaaviossa mutta ei se siitäkään löydy.
Tiedän kyllä kaavion tosiaan missä se pitäisi olla, kuten ylempänä on kirjoiteltu, mutta ne sivut orkkis manuaalista puuttuvat "white page"
Se painekytkin on myös tässä erilainen, mulla on se trinary tyyppinen !
Mutta tuo ei ole ongelmallinen, motronicin ohjaus (lue kierrosten nosto) ja muut ilmastointiin liittyvät ovat kohdillaan ja kun yhden liittimen saannin jälkeen saan sinne mehut sisään, voidaan tätäkin tutkia lisää. Pitäisi kyllä toimia ilman tämän johdon selvittelyä, mutta kaiveleehan se mieltä jos joku on hukassa / selvittämättä
Kiitos avusta
edit. hitto olihan tässäkin se trinary painekytkin, tuossa alhaalla keskellä, kaitsoin vähän hätäisesti ja kaavio eri päin kuin omani. No se ei asiaan vaikuta
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi