gtv (916) kytkiremppa, moottorin nostolla vai ilman?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

gtv (916) kytkiremppa, moottorin nostolla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Moi,

Osaisiko kukaan vastata, eli gtv 3.0 24v 5-vaihteisella laatikolla. Jos kytkinsarja menee vaihtoon, niin pitääkö moottori nostaa ylös? Kahdenlaista infoa on tullut. Virho & Raitio tuli tieto, että pitää ja on parin päivän homma min, toisaalta taas kuulin, että ei tarvitsisi nostaa moottoria. Muukkonen ei ole tänään töissä niin sieltä ei vastausta voinut kysyä.

Samoin työsylinteristä, tietääkö kukaan onko laatikon ylä vai alapuolella?

-Jyri

AAW
Viestit: 1046
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS Berliina & Tbi TI SW
QP V8 Evo

ex.75 2.0 TC, 159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs

Viesti Kirjoittaja AAW »

Muistaakseni yläpuolella. Korjausmanuaali kertoo että pitää tiputtaa alas muttei irti. Löytyy erikoistyökalu mitä laitetaan iskaritornien väliin ja etupalkkiin nojaamaan ja siihen kiinnitetään kone jonka jälkeen tiputetaan apurunko alas. Voin laittaa pdf:ää tulemaan jos kiinnostaa. Omassa laskussa oli muistaakseni 12h työveloitusta ja kaikkea ei kuulemma kehdattu laittaa.

Vastaa Viestiin