Mäntiä 33:een

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Pasi
Viestit: 6788
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Mäntiä 33:een

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mistä?

33:n pitäs saada 87,4 mm (eli ylikoon).

Vakiokokojakaan ei tunnu ihan joka putiikissa olevan kaupan. Harkinnassa myös jotain vähän OEM osaa parempaa tavaraa, vaikka ei tarvitsekkaan olla mitään kisa vermeitä.
Ostin taas Alfan :(

Vastaa Viestiin