O
Valvoja: Moderators
jep
Nollaa varmasti mutta tuo ongelma onkin juuri tuon plugin puute!
Brittiläinenkään rauta EI ruostu
-
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Oman piuhan/adapterin tilasin eBaystä. Esim hakusanalla "Fiat 3-pin diagnostic connector" löytyy. VaG-kom klooni palikan saa edullisesti tilattua vaikkapa dealextremestä. eBaystäkin löytyy, tosin ei ehkä ihan yhtä alhaiseen hintaan. Hyvällä tuurilla sekä tuo adapteri että VaG-kom pulikka löytyy samalta kauppiaalta eBaystä.
Minultakin nuo tietysti saa lainaan, mutta Riihimäki on Oulusta vähän kaukana.
Minultakin nuo tietysti saa lainaan, mutta Riihimäki on Oulusta vähän kaukana.
-
Otitko takapenkin irti ja löysit itse Airbagin boksin? Boksi on takapenkin alla oletetun kardaanitunnelin päällä/kohdalla. Se kolmipiikkinen liitin on siinä ihan ECUn vieressä. Keltaisella suojakuorella varustettu lyhyt johdin yhdistää sen boksiin, eli helppo löytää. Jo vuosimallissa 1995 (eka tuotantovuosi) on tuollainen kolmipinninen liitin, joten ihme olisi jos 1996 vuosimallissa ei olisi. Kaivelemalla takapenkin alta/välistä siitä keskeltä saattaa liittimen saada käsiinsä ilman penkin irroitusta.
Kyseessä siis Spider
Heh, kuva taitaisi kertoa...
Ei mulla oo takapenkkiä! Voihan se olla rikki se airbagin boxikin. Täytyy aktivoitua Hyvinkään suuntaan. Eiköhän ne siellä Sveitsinportissa saa homman pulkkaan.
Ei mulla oo takapenkkiä! Voihan se olla rikki se airbagin boxikin. Täytyy aktivoitua Hyvinkään suuntaan. Eiköhän ne siellä Sveitsinportissa saa homman pulkkaan.
Brittiläinenkään rauta EI ruostu
-
Ai joo, tässä olikin kyse Spideristä. Oma huomioni kiintyi vain GTV tekstiin tuossa otsikossa. Huoltomanuaali varmaan kertoisi missä se boksi on tuossa laitteessa. Villi veikkaus (koskaan Spideriä läheltä näkemättä) että löytyy kun poistaa etupenkkien takana olevan verhoilun. Tuo penkin alla oleva 2-napainen liitin tuskin diagnostiikkaliitin on. Mistä sait vihjeen että tuo liitin olisi nimenomaan diagnostiikkaliitin?