Kuopion suunnan huolto
Valvoja: Moderators
Kuopion suunnan huolto
Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.
- Jakke
- Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Kuopion suunnan huolto
Omani olen huoltanut itse tai teettänyt kaverilla, mutta Rastaantien Teboilin omistaja kertoi, että heillä on muutama huollon vakioasiakas, jolla on 156. Joten siellä on ainakin jonkin verran kokemusta.mako kirjoitti:Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo
ooo--v--ooo
- Giallo Pozzuoli
Kolmisopen autohuolto & Räisänen, noilla ei mene sormi suuhun Alfojen kanssa (hihnanvaihdot onnistuu) ja voi muutenkin suositella omien kokemusten perusteella. Kummassakin olen hihnan kertaalleen vaihdattanut kohtuuhintaan. Jarrurempan, öljynvaihdon yms välihuollon olen joskus teettänyt myös ad-varaosan huollossa, ihan ok myös se.
Re: Kuopion suunnan huolto
Kiitos vinkeistä. Pirauttelen huomenna ja yritän saada hihnavaihdolle ajan. Kilometrit ei ole täynnä, mutta aika alkaa olla. Kokemusta on Alfan hihnan katkeamisesta vaikkei vaihtovälikilometrit täynnä olleetkaan.mako kirjoitti:Hei, muutamien välivuosien jälkeen tuli perheeseen kesällä käytetty Alfa (156 v6, 2002). Missä kuopiolaiset olette huollattaneet Alfat. Jakohihnan vaihtopaikkaa olen etsimässä järkihinnalla.