

Tässä on siis tripoidiakseli joten se sopii tulemaan haarukan välistä kumeineen.
Jos ei tarvitse vaihtaa ulompaa niveltä, niin akselia ei tarvitse irrottaa navasta.
Irrota jarrusatula(2 x7mm kuusiokoloa)+kulumisenvaroittimen pistoke satulasta ja ABS:n johto riipukkeistaan.

Irrota raidetangon pää sekä ylä-ja alatukivarren mutterit.
Katkaise sisemmän kumin sisempi panta ja merkkaa tripoidin asento pesäänsä.

Kopauta ylä-ja alapallot irti ja vedä koko napa akseleineen ulos.ABS:n piuhassa on varaa.

Putsaa tripoidin pää ja irrota lukkorengas pienillä levittävillä pihdeillä.Vedä tripoidi teräväleukaisella 3-sakaraisella ulosvetäjällä pois,onnistunee myös tuurnalla varovasti eripuolilta naputtelemalla.ÄLÄ LYÖ RULLIIN!

Katko kumien pannat ja vedät kumit pois>putsaa


Pane uudet rasvat ja kumit paikoileen kiristämättä sisemmän kumin pantoja.

Työnnä akseli paikalleen samaan asentoon kuin irrottaessa ja kiinnitä tukivarret ja raidetangon pää.
Työnnä sisempi kumi paikkaansa ja kiristä pannat,ensin sisempi uraansa tiukkaan ja vedä sitten pienempi pää paikkaansa ja kiristä(isot hohtimet toimii varmaan siinä kuin tuo työkalukin)Pohjalevyn takapään irrottamalla saa tilaa sisemmän pannan kiristämiseen.

Kasaa jarrut ja ABS:n johto paikoilleen ja se on siinä

Kustannuksien puolesta on turha lähtee leikkimään tarvikekumien ja pantojen kanssa,sillä merkkiosina pikatoimituksena molemmat kumit,neljä pantaa ja 2 tuubia rasvaa maksoi 57,50.En tosin olis tarvinnu sisempää kumia,mut puhtaita osia on kivempi kasata

Ps.Kuvissa näkyvät kellonajat ei ole työaikaa vappupäivänä,vaan tuohon sisältyy oluen juontia, auringossa istuskelua, päiväpanoa jne.
