vetarit on kyllä tuttua juttua. tuli vaihettua 156:een kaikki nivelet mutta ne vain kolisi ja lonksu kääntäessä.
mut mietin sitä engine mounttia ku auto meinaa vähä rämistä tyhjäkäynnilläkin mut joo se tärinä ja värinä on kyllä voimakkaimmillaan kun antaa vähän kaasua..
no pitääpä kuitenkin laittaa vetarit tilaukseen.. on niillä sen verran ikää että tuskin on pahitteeksi.
taidan ottaa koko akselin kun ne nivelet on niin v mäisiä purkaa.
löyty tämmönen täältä jos joku muu on ajatellut samaa.
willez kirjoitti:Mulla oli 155sessa vetoakselin sisäpäät + pidemmän kepin tukilaakeri paskana ja tärräs kiihdyttäessä / moottorijarrulla oikeen kunnolla koko koriin.
jos se rämisee niin onko moottorin takakannatin kumin pultti kiinni? Sen näkee muistaakseni konehuoneestakin,on siinä moottorin/vaihteiston "yhtymäkohdassa".
willez kirjoitti:Mulla oli 155sessa vetoakselin sisäpäät + pidemmän kepin tukilaakeri paskana ja tärräs kiihdyttäessä / moottorijarrulla oikeen kunnolla koko koriin.
mikä? kepin tukilaakeri wot??
Ainiin prkl , sprinttihän on takapotku etuvedossa on tuommonen tukilaakeri vetoakselin pituuden takia...