Tässä olis pari visaista kysymystä?
1. Kylmänä moottorin tyhjäkäynti normaali (800-900rpm), kun lämmöt alkaa nousta tyhjäkäynti nousee 1500rpm. Imupuolella ei vuotoja. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta ongelmasta ja sen fiksaamisesta?
2. Onko tietoa mikä on sen boschin valmistaman murkulan virka joka on kiinni imusarjassa, värkkiin tulee muutama piuha ja letku ilmamassamittarin ja kaasuläpän välisestä imuletkusta.
75 TS tyhjäkäynti
Valvoja: Moderators
- Wierzbowsky
- Viestit: 30
- Liittynyt: 21 Tammi 2013, 20:46
- Car(s): 75 2.0 TS 1989
ex: 75 2.0 TS 1987 - Paikkakunta: Helsinki
- Epezi
- Viestit: 7544
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 75 TS tyhjäkäynti
Kuvailemasi osa lienee tyhjäkäyntisäädin.