Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Valvoja: Moderators
Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Tuli tuollainen ostettua kappan mennessä lunariin, ajoautoksi.
Huomattua...
-Takaluukun kaukosäätöavaus ei toimi=> takaluukun muovi pois, jonka jälkeen huomasin miksei tuo onnistu avata avaimellakaan.
Eli vanhemmassa SW.ssä on merkin alla lukko josta avaus onnistuu avaimella kunhan vain vääntää merkin pois tieltä, tässä ei (pikkaisen koittanut vääntää merkkiä, ja ajattelin että se on vain jumissa, ja se onkin ruuvattu koko merkki paikoilleen).
Elarnista koitin katsoa tuota sw.n aukaisusolenoidia, sieltä ei löydy kuin sedan versio, solenoidi hukassa jossain edelleen?
ainoa piuha mikä menee lukkoon, on josta tavaratilanvalot ottavat tietonsa.
-Tässä taitaa olla joku vdcabsalb, koska lähtiessä liukkaalla rutinaa kuuluu etupäästä, valo vilkkuu ja jäähän jää kaksi ruopimisjälkeä (köyhän miehen "Q2").
Ei tuossa vanhemmassa ole tämmöstä.
Kivasti tuo vakautus antaa mennä pikkuisen "löysin rantein", mutta sitten hermostuu....
Mites tuon kaken saisi ymmärtämään takaluukun avauksen?
Ainakin tuossa vanhemmassa riittää, kun vain painaa avausnappulaa.
-Kiva moottorikuvavalokin syttyi kertoen että 4 pytyssä on sytytyskatkoksia (+pari muutakin katin toimimattomasta toiminnasta kertovaa herjaa).
Tulpat väsyneen näköiset, mitkä tässä toimii kunnolla?
Tuolla ajettu nyt tankillinen kaupungissa, ei tunnu tykkäävän siitä lainkaan ettei kone lämpeä 90 asti moneen viikkoon?
Lämpöä ei tunnu tulevan niin hyvin kuin tuossa TS.ssä, mutta auttoi kovin kun vaihtoi raitisilmasuodattimet, ja ravisteli oravat ja pikkaisen pienemmät romut pois kanavista.
Bosen ylimääräisen piuhan jo ohitin, jolloin tuli eq näkyviin, nyt soundi on vähän paree.
Antenniin kiersin spiraaliksi 70cm 2.5 neliöistä jäykkää sähköjohtoa, nyt kuuluu radio mainiosti.(ei kehtaa laittaa kuvaa, mutta radio tykkää)
Huomattua...
-Takaluukun kaukosäätöavaus ei toimi=> takaluukun muovi pois, jonka jälkeen huomasin miksei tuo onnistu avata avaimellakaan.
Eli vanhemmassa SW.ssä on merkin alla lukko josta avaus onnistuu avaimella kunhan vain vääntää merkin pois tieltä, tässä ei (pikkaisen koittanut vääntää merkkiä, ja ajattelin että se on vain jumissa, ja se onkin ruuvattu koko merkki paikoilleen).
Elarnista koitin katsoa tuota sw.n aukaisusolenoidia, sieltä ei löydy kuin sedan versio, solenoidi hukassa jossain edelleen?
ainoa piuha mikä menee lukkoon, on josta tavaratilanvalot ottavat tietonsa.
-Tässä taitaa olla joku vdcabsalb, koska lähtiessä liukkaalla rutinaa kuuluu etupäästä, valo vilkkuu ja jäähän jää kaksi ruopimisjälkeä (köyhän miehen "Q2").
Ei tuossa vanhemmassa ole tämmöstä.
Kivasti tuo vakautus antaa mennä pikkuisen "löysin rantein", mutta sitten hermostuu....
Mites tuon kaken saisi ymmärtämään takaluukun avauksen?
Ainakin tuossa vanhemmassa riittää, kun vain painaa avausnappulaa.
-Kiva moottorikuvavalokin syttyi kertoen että 4 pytyssä on sytytyskatkoksia (+pari muutakin katin toimimattomasta toiminnasta kertovaa herjaa).
Tulpat väsyneen näköiset, mitkä tässä toimii kunnolla?
Tuolla ajettu nyt tankillinen kaupungissa, ei tunnu tykkäävän siitä lainkaan ettei kone lämpeä 90 asti moneen viikkoon?
Lämpöä ei tunnu tulevan niin hyvin kuin tuossa TS.ssä, mutta auttoi kovin kun vaihtoi raitisilmasuodattimet, ja ravisteli oravat ja pikkaisen pienemmät romut pois kanavista.
Bosen ylimääräisen piuhan jo ohitin, jolloin tuli eq näkyviin, nyt soundi on vähän paree.
Antenniin kiersin spiraaliksi 70cm 2.5 neliöistä jäykkää sähköjohtoa, nyt kuuluu radio mainiosti.(ei kehtaa laittaa kuvaa, mutta radio tykkää)
- palkus
- Viestit: 5568
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
- Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
^onnea valitsemallenne tielle
Tuon takaluukun neuvoo varmaan stationwagonistit. Juu siinä on köyhän miehen q2 (luistonesto), tuon saa pois päältä siitä käsijarrun edessä olevasta nappulasta jos haluaa (paremmin vetää luistonesto päällä ehdottomasti). Vakautusta ei saa puis ollenkaan. Tulpat vain ngk BKR6EKPA (on niitä jotai halpojaki siihen, mutta ei tee mitään). Puolat ylös ja tulpanjuurien tarkistus koskien mahdollista märkyyttä, jos siistit niin vikakoodin mukaisen sytsähärön puola vaihtoon, ovat "huolto" kamaa.

- willez
- Viestit: 5247
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Tämä on melkein pakollinen toimenpide Bose-miehille , saa keskialueen kuriin aika hyvinA Bart kirjoitti: Bosen ylimääräisen piuhan jo ohitin, jolloin tuli eq näkyviin, nyt soundi on vähän paree.

Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Nuo puolat tuli ostettaessa jo katottua/putsattua, tatinaa sieltä löytyi paljon.
Tutkittu lisää takaluukun avaus hommaa...
Ruuvi vedetty läpi johtosarjan, missä on tuo ohjaus boksi?
Kaksi piuhaa oikosessa keskenään kumpankaan ei (enää) tule sähvöä nappulaa painettaessa nappulaa, solenoidi ehjä.
Tutkittu lisää takaluukun avaus hommaa...
Ruuvi vedetty läpi johtosarjan, missä on tuo ohjaus boksi?
Kaksi piuhaa oikosessa keskenään kumpankaan ei (enää) tule sähvöä nappulaa painettaessa nappulaa, solenoidi ehjä.
- palkus
- Viestit: 5568
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
- Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
^kait takaluukunavauksen 30A sulakkeen olet tarkistanut
ja puolan paikkaa vaihtanut?

Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Ahaa, pitääpä kaivaa tuo ohjekirja esille ja tutkia mikä sulake se (ja missä) noista on.
Ainakaan obd pistokkeen alla olevat sulakkeet eivät ole särki, ne illalla tutkin.
Puolia en ole vielä sekoitellut, katsotaan ensin tuleeko tuo herja uudelleen, vai oliko pelkkää kaupunkiajon vastustelemista.
Ainakaan obd pistokkeen alla olevat sulakkeet eivät ole särki, ne illalla tutkin.
Puolia en ole vielä sekoitellut, katsotaan ensin tuleeko tuo herja uudelleen, vai oliko pelkkää kaupunkiajon vastustelemista.
- palkus
- Viestit: 5568
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
- Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
^se sulake on vissiin siinä yläpuolella, puoliksi jemmassa olevissa "koteloissa" sulake 7. Ohjekirjasta kyllä selviää.
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Kyllähän nekin näyttivät ehjiltä.
Pitää tutkia, kunhan pääsee talliin.
Pitää tutkia, kunhan pääsee talliin.
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Ei v**tu.
Hermot menee Italian logiikkaan.
Osaako joku lukea tuota elearnia oikein?
Aina tuo vianhaku tyssää siihen että vaikka liitin D20 pitää löytää jostain.
Kuitenkin vaikka kuinka hakee tuota liitintä, ei ikinä näy missään kuvassa missä se oikeasti on.
Yhden kuvatuksen löysin missä se on piirretty sulakeboksin taakse.
Vika itsessään taisi löytyä, releelle ei tule kuin 10-11 v. ja kun painaa kaukosäätimestä, tuleva(paksun sähkön) jännite käy nollassa.
30A sulakkeen kun ottaa irti, tai ison littimen sieltä mistä kaapelinippu tulee, putoaa releen päässä voltit nollaan.
Onko taka ja etupään välissä vielä jossain maton alla liittimiä yms?
Hermot menee Italian logiikkaan.
Osaako joku lukea tuota elearnia oikein?
Aina tuo vianhaku tyssää siihen että vaikka liitin D20 pitää löytää jostain.
Kuitenkin vaikka kuinka hakee tuota liitintä, ei ikinä näy missään kuvassa missä se oikeasti on.
Yhden kuvatuksen löysin missä se on piirretty sulakeboksin taakse.
Vika itsessään taisi löytyä, releelle ei tule kuin 10-11 v. ja kun painaa kaukosäätimestä, tuleva(paksun sähkön) jännite käy nollassa.
30A sulakkeen kun ottaa irti, tai ison littimen sieltä mistä kaapelinippu tulee, putoaa releen päässä voltit nollaan.
Onko taka ja etupään välissä vielä jossain maton alla liittimiä yms?
- koltiainen
- Viestit: 718
- Liittynyt: 01 Loka 2012, 06:43
- Car(s): Ex. alfa 156 2,5
Ex. Jagge xj6 vm 88
Ex.volvo amazon vm 69
IZH M49 vm 51 - Paikkakunta: Palokka
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Oisko maan puutosta takaluukussa?A Bart kirjoitti:Ei v**tu.
Hermot menee Italian logiikkaan.
Osaako joku lukea tuota elearnia oikein?
Aina tuo vianhaku tyssää siihen että vaikka liitin D20 pitää löytää jostain.
Kuitenkin vaikka kuinka hakee tuota liitintä, ei ikinä näy missään kuvassa missä se oikeasti on.
Yhden kuvatuksen löysin missä se on piirretty sulakeboksin taakse.
Vika itsessään taisi löytyä, releelle ei tule kuin 10-11 v. ja kun painaa kaukosäätimestä, tuleva(paksun sähkön) jännite käy nollassa.
30A sulakkeen kun ottaa irti, tai ison littimen sieltä mistä kaapelinippu tulee, putoaa releen päässä voltit nollaan.
Onko taka ja etupään välissä vielä jossain maton alla liittimiä yms?
Re: Ihmettelyä 156 JTS SW -03
Ei ollut maadoitus.
Tuo solenoidi ei ole luukussa.
Johtosarjasta oli puristusliitos hapettunut=> aito sähkövika.
Pirun Luigi joka tuon oli kasannut
Tuo solenoidi ei ole luukussa.
Johtosarjasta oli puristusliitos hapettunut=> aito sähkövika.
