Tästä se lähtee. Lähivalo on siis uloimpana, kupu lähtee auki kiertämällä:
Kupu irti, polttimo näkösällä:
Lähempi foto:
Seuraavaksi piuha irti, lähtee ihan vetämällä:
Sitten rautalankainen polttimopidike auki. Härpätin aukeaa käytännössä painamalla auton kyljen puolella (toisella puolen voipi olla toisinpäin, en katsonut) olevaa päätä alaspäin. Kun pidikettä kattoo silmät auki, taika kyllä selkenee. Sitten meillä onkin jo polttimo kädessä. Tähän mennessä aikaa on kulunut n. 2 minuuttia.
...ja sitten kostautuikin se yhdellä kädellä paksun hanskan kanssa sohiminen

Nooooh, autotallista temppunauhan pätkä taitellen tällaiseen muotoon, niin johan helpotti. Temppunauhan fotoa ottaessa polttimo oli jo paikallaan ja kupu kiinni. Aikaa kulunut 13 minuuttia koko touhussa.
Parkki-, vilkku- ja kaukovalopolttimo näyttävät olevan vähän ahtaammalla, mutta häiriköinä näyttää olevan lähinnä letkua/piuhaa, joten eiköhän nekin melko inhimillisesti vaihdu:
Toisen puolen yleiskuva pitkälohkodieselistä. Ehkä tuo imuilmaputki vähän haraa vastaan lähivalon kupua avatessa, mutta muuten tilaa näyttäisi olevan ihan a-ok. Ilmastoinnin putket/letkut voi kyllä vähän ärsyttää kaukovalopolttimoa vaihtaessa.
Jos kuitenkin tila tuntuu omille kourille olevan liian tiukassa, lähtee valopatteristo onneksi helpolla irti. Muistaakseni nämä kaksi ruuvia riittävät irrottamaan etuvalon niin, että sitä saa nykäistyä pari senttiä eteenpäin, jolloin takana on paremmin tilaa. Jos jossain on kolmas ruuvi mitä en muista, löytyy se kohtuu helpolla.
Edit: vaihdoin otsikon kun lisään takakulmienkin valoja