156 SW ja lastenvaunut

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Efri
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Marras 2004, 16:38
Paikkakunta: Tampere

156 SW ja lastenvaunut

Viesti Kirjoittaja Efri »

Pitaisi perustella 156 SW:n kaytannollisyytta perheautona, muuten joutuu sortumaan audiin tai volvoon.

Mahtuuko lastenvaunut takaluukusta sisaan helposti, vaikeasti vai ei ollenkaan?

Nim. Perheenlisaysta odotellessa

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11270
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Itse saman läpikäyneenä voin tyytyväisenä vastata: kyllä mahtuvat. Isopyöräiset Emmaljungat menevät kokonaisina sisään, kunhan ei vedä tavaratilan suojarättiä päälle. Itse olen irrottanut koko systeemin ja säilytän sitä autotallissa.

Lastenvaunujen lisäksi tavaratilan menee vielä jokunen pehmeä kassi. Ihan hyvin olemme mahtuneet kahden aikuisen, yhden lapsen sekä koiran kokoonpanolla. Vastaavankokoiset A4 tai V50 tuskin ovat kovin paljon tilavampia. A6 ja V70 ovatkin siiten jo toista maata. Suosittelen Alfaa joka tapauksessa :wink:
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Kaitsu
Viestit: 8
Liittynyt: 16 Kesä 2003, 19:01
Paikkakunta: Tallinn

Viesti Kirjoittaja Kaitsu »

Jep ja käynti Ikeassa vaimon kanssa onnistuu hyvin. Muksu pienellä puolella penkillä takana ja isompi puolisko kaadettuna ja perä täynnä.

Itse valitsimme perheautoksi 166, mutta hiljan ostettu SW on yllättänyt erittäin positiivisesti. Mukaan mahtuu helposti lastenrattaa, parin pojan jääkiekkokassit ja mailat suksiluukusta.

No hätä :-D

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Emmaljungat sopivat kevyesti renkaineen ja niiden eteen sopii vielä matkasänkykin. Jos tavaratilanpeitto on paikallaan ja turvaverkko ylös nostettuna, sopii mukaan vielä pari kolme "jenkkikassiakin" ja muutama pienempi nyssäkkä. Saman suuntaiset olivat kriteerit meilläkin ja ne Alfa täytti komeasti.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Mr. K
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Marras 2004, 13:12
Paikkakunta: Kolari

Viesti Kirjoittaja Mr. K »

Meillä mahtuu Teutonia Rockyt kyllä kyytiin. Eihän ne ihan heittämällä mene, mutta jos viitsii rauhallisesti laittaa niin menee.
Alfa Romeo 156 2.0 Sportwagon -01 ja BMW 330d touring -02

gtj
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Syys 2003, 00:21
Paikkakunta: Kauniainen

vaunut

Viesti Kirjoittaja gtj »

Ihan oikeasti pojat, meillä mahtuu lastenvaunut 1969 vm gtj:hin eli Bertone coupehen!! Ei elämän tarvitse loppua vaikka hankkii kersoja. Hieman säätelemistä siinä kylläkin on mutta käytän mielellään pari minuuttia aikaa ja saan ajella Alfalla.

Avatar
Saimaannorppa
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2003, 21:28
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saimaannorppa »

Joo, kyllä 156 sw:iin menee kahden aikuisen ja kahden pienen lapsen tavarat kunhan pakkaa ajatuksen kanssa.

Vaunuja jos tarvitsee kuljettaa niin mahtuu kyllä, tosin meillä ei enää ole vaunuja kuljetettu. Matkasänky (vauvan) kulkee meillä aina mukana, lisäksi kylmälaukku yms. uimarenkaat, pumput, lelut, lastenruuat, n kpl lasten vaihtovaatteita, potta yms. Itse olenkin oppinut pakkaamaan hyvin kevyesti itselleni.

Täyttä tulee kattoon asti mutta kaikki on mahtunut mukaan mitä on haluttu. Ja onhan siinä pienessä kontissa se hyvä puoli että ei tule otettua mukaan mitään turhaa.

Vastaa Viestiin