Suomessa pyörii V-1600 kilpailusarja,jossa moottorin pitää olla 1.6.
Miten paljon 1.6 eroaa fyysisesti 2.0 litraisesta.
Riittääkö ohjauspuolella vain moottorin ohjausboxinvaihto?1.6 sen boxia saa ns virittää..
Airbagit pitää poistaa,samoin sisusta.säädettävä alusta sallittu.
147 olisi myös vaihtoehto,mutta kalliita ovat konevikaisiin 156 verrattuna.
kisakonehan peruskorjataan joka tapauksessa.
onko 147/156 välityksessä eroa?
"Nuorisolle hommia"
Jagge
156 moottorin vaihto 1.6 kuutioiseen
Valvoja: Moderators
Re: 156 moottorin vaihto 1.6 kuutioiseen
Hinnan ero kumminkin niin pieni että ei kannattane tehdä 156.
Vielä vähemmän kannattaa vaihtaa tekniikkaa, etsii ennemmin valmiin 1.6.
-147 saa minimipainoon noin 60 kg kuskilla joten 156 jäänee 40-50 kg painavammaksi
-perävälitys 3.7 vastaan 147 4.1
Ei noita koneita ole tarvinnut avata, ajaa niin kauan kun toimii ja kun lakkaa toimimasta vaihtaa toisen.
Boxin voi käyttää Squadratuningilla että nostavat rajoitinta.
Ensikaudella kierretään rata sm kahdella 147 Alfalla.
Poiketkaa tutustumassa kalustoon treeneissä ja kisoissa.
Tullaan jos aikataulut antaa myöten ajamaan myös ratapäiville.
kostaja.com
Vielä vähemmän kannattaa vaihtaa tekniikkaa, etsii ennemmin valmiin 1.6.
-147 saa minimipainoon noin 60 kg kuskilla joten 156 jäänee 40-50 kg painavammaksi
-perävälitys 3.7 vastaan 147 4.1
Ei noita koneita ole tarvinnut avata, ajaa niin kauan kun toimii ja kun lakkaa toimimasta vaihtaa toisen.
Boxin voi käyttää Squadratuningilla että nostavat rajoitinta.
Ensikaudella kierretään rata sm kahdella 147 Alfalla.
Poiketkaa tutustumassa kalustoon treeneissä ja kisoissa.
Tullaan jos aikataulut antaa myöten ajamaan myös ratapäiville.
kostaja.com