Miten pitää irroittaa kuljettajan airbag,että säilyy kaikki ehjänä? Samoin etuistuinten sivu airbagit.
Jagge
Airbagien irroitus/156
Valvoja: Moderators
- Jiitee
- Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja )
ex-Giulia 2,0 TB ´17, `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Airbagien irroitus/156
Akun maadoitusjohto irti, odota noin puoli tuntia, ja ala irroittelemaan bägien liittimiä.
Itse bägien esille kaivamista en ole harjoittanut, ainostaan vaihtanut sivubagillisiä istuimia. Voisi kuvitella, että erittäin varovasti ELearnin ohjeiden mukaan homma onnistuu. Lisäksi voit joutua kuittaamaan vikakoodeja pois vaihdon jälkeen.
Jt
Itse bägien esille kaivamista en ole harjoittanut, ainostaan vaihtanut sivubagillisiä istuimia. Voisi kuvitella, että erittäin varovasti ELearnin ohjeiden mukaan homma onnistuu. Lisäksi voit joutua kuittaamaan vikakoodeja pois vaihdon jälkeen.
Jt

Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Re: Airbagien irroitus/156
Sitä mekaanista irroittamista kyselen.irroittelen,kun ei kisa autossa niitä tartte.Jiitee kirjoitti:Akun maadoitusjohto irti, odota noin puoli tuntia, ja ala irroittelemaan bägien liittimiä.
Jt
Ovat sitten jemmassa,jos joku tarttee.
Jagge