Voisiko joku ystävällinen kertoa mikä olisi oikea kiristysmomentti? Moottori on joku vm.97-99 GTVn kone...
Täytyy varulta ottaa auki kun on öljypohja haljennut niin varmistaisin ettei ole laakerivaurioita. Saisin vaan kasattuakin oikeilla momenteilla
Kone on muutenkin mukavasti telineessä niin kävisi nyt helposti.
3.0 24V kiertokangen pulttien kiristysmomentti?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
3.0 24V kiertokangen pulttien kiristysmomentti?
Abarth 500 Esseesse
- Epezi
- Viestit: 7510
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 3.0 24V kiertokangen pulttien kiristysmomentti?
Autodata:
Kiertokangen laakerit Uusi pultit/mutterit: Ei
Kiertokangen laakerit Vaihe 1: 25 Nm
Kiertokangen laakerit Vaihe 2: 53-59 Nm
Kiertokangen laakerit Uusi pultit/mutterit: Ei
Kiertokangen laakerit Vaihe 1: 25 Nm
Kiertokangen laakerit Vaihe 2: 53-59 Nm