Alfa Romeo Giulia 952
Valvoja: Moderators
- Kaalipata
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Mites ku toi Giulietta on Golffin kopio ja 4C on Elise/Exige -kopio...tuleeks tää nyt niin kovana shokkina joillekin et tietyssä segmentissä autot näyttävät toisiltaan?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Sitä mulla vaan tuli mieleen, kun terästähän näissäkin edelleen käytetään, niin koskahan näitä pitää hitsailla ekan kerran ?
Viimeksi muokannut Alfissimo, 25 Kesä 2015, 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Re: Alfa Romeo "Giulia" 2015 (Tipo 952)
Kaveri joka vastasi suunnittelusta on nimeltään Lorenzo Ramaciotti (s. -48), oli yli 30 vuotta töissä Pininfarinalla (CEO of Pininfarina Ricerca and Sviluppo), jäi eläkkeelle 2005 mutta Marchionnen pyynnöstä tuli konsernin Chief of design -duuniin 2007. Jos tämä Alfa ei myy niin kenkää tulee varmasti monelle ja meille jää keräilykappaleita käsiin.Waverunner kirjoitti:Korjaavana toimenpiteenä heittäisin häiskän joka vastasi tästä Giulian muotoilusta seuraavalla ovenavauksella hiuksista *ittuun ;=D !!!
Voihan se olla, että silmä tähän vielä tottuu mutta tällä hetkellä pettymys on kyllä suuri. Pitääkö se helvetti tehdä kaikista autoista ihan samannäköisiä?
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Jokohan tämä oli https://youtu.be/zQh0JqaCAN0
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Polforea
- Viestit: 11492
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Alfa Romeo "Giulia" 2015 (Tipo 952)
Saatan olla erilainen nuori, mutta mun silmääni tuo on ihan törkeen komee. Ja kyllä, ainakin QV:na komeempi kuin perusmallin 156; GTA jo panee hanttiin. Takavalojen istuvuutta joutui hieman pureskelemaan, mutta sekin helpottaa vähitellen. Lien myös viime aikoina nähnyt vääriä bemareita ja audeja, kun en tunnista tuosta baijerilaisia linjoja enkä volkkarilaisia valoja . Muotojakin alkoi löytymään, kun alkoi tulla kunnon kuvia latistuneiden kännykkäjpegien ja ylipakatun youtubevideon lisäksi.
Odotan rohkeasti, että tuo on ajolleen aivan törkeen kiva. Italialaisilla on kuitenkin jotain hajua siitä, miten alustasta tehdään samalla sekä hauska, toimiva että mukava. Kun tuohon yhdistetään tasainen painojakauma, takaveto tai takapainotteinen neliveto (tässä kohtaa voisin jopa toivoa että apinoidaan BMW:tä - xDrive on yksinkertaisesti loistava) ja kuvissa kauniisti esittäytyvä manuaalivaihteisto, niin mun odotukset on hyvinkin korkealla.
Odotan rohkeasti, että tuo on ajolleen aivan törkeen kiva. Italialaisilla on kuitenkin jotain hajua siitä, miten alustasta tehdään samalla sekä hauska, toimiva että mukava. Kun tuohon yhdistetään tasainen painojakauma, takaveto tai takapainotteinen neliveto (tässä kohtaa voisin jopa toivoa että apinoidaan BMW:tä - xDrive on yksinkertaisesti loistava) ja kuvissa kauniisti esittäytyvä manuaalivaihteisto, niin mun odotukset on hyvinkin korkealla.
Vähän sen jälkeen kun sinä kosket ensimmäiseenAlfissimo kirjoitti:Sitä mulla vaan tuli mieleen, kun terästähän näissäkin edelleen käytetään, niin koskahan näitä pitää hitsailla ekan kerran ?
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Aijai kyllä nyt ABC:lla riittää päiviteltävää huoltokustannuksissa takana on kaksi jarrusatulaa puolellaan!
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Hitto! Nyt kun näitä videoita on katsellut, niin tuohan alkaa koko ajan näyttämään paremmalta. Kuvissa koko totuus ei tule esiin, mutta videossa pääsee jo vähän lähemmäs livetilannetta. Moni yksityiskohta on videoiden myötä auennut ihan toisella tapaa ja silmä alkaa löytämään sitä eksotiikkaa hieman tylsältä näyttävän kokonaisuuden seasta.
Pitääköhän tästä alkaa oikeasti pitämään? Lämpenee lämpenee
Pitääköhän tästä alkaa oikeasti pitämään? Lämpenee lämpenee
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Pirun hyvältä näytti tuo punainen tuossa videolla! Paremmalta kuin kuvissa.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Älä sure, kyllä mä sitten uuden kyselyn taas teenAlfissimo kirjoitti:Sitä mulla vaan tuli mieleen, kun terästähän näissäkin edelleen käytetään, niin koskahan näitä pitää hitsailla ekan kerran ?
- Kaalipata
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Mitenkähän tuolla konsernissa on mietitty tuota nokkimisjärjestystä? Näillä spekseillä tuo QV pyyhkii Maserati Ghibli S:llä lattiaa? Eihän semmoinen oo ennen sopinut...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ilmeisesti Alfalle on annettu lupa olla urheilullisempi ja Maserati keskittyy enemmän ylempiluokkaiseen hienostuneisuuteen.
Viimeksi muokannut Alfissimo, 25 Kesä 2015, 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Shuttle
- Viestit: 2257
- Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
- Car(s): Cupra Formentor & 500X. Ex. 159 2.2 JTS, Seat Mii
Re: Alfa Romeo "Giulia" 2015 (Tipo 952)
Liitytään samaan kastiin. Aikaisemmin 166:sta moittineena, en ymmärrä tätä hehkutusta myöskään 156:sta. Perus 159 on miljoona kertaa hienompi kuin 156. GTA-versio on sitten hienompi kuin yksikään inkarnaatio 159:stä ikinä, mutta perus 156 on "nätti ja hieno", 166 taas "surullisen itkevä". Tuo nyt toi Alfan kerralla 2010-luvulle, kun Giulietta oli mitä oli ja se palleille potkaistu orava (Mito) ei ehkä ulkonäöllisesti ollut sitä ykköskastia. Tuo näyttää modernilta autolta, jossa on monta yksityiskohtaa jotka myös löytyvät saman segmentin oikeasti rahaa tuottavista laitoksista. Haluaisin nähdä nuo perusversiot mikäli sellaisia on edes konseptiasteella, itse en pidä M3:n lookista, mutta perus 300-sarjalainen on hivenen nätimpi. Ehkä tässä käy samoin.Sape kirjoitti:Tässä on puettu sanoiksi minunkin ajatukset sanasta sanaanAlbertolli kirjoitti:En kyllä ymmärrä tuota 156:n ihannointia mitä tähänkin ketjuun tuputetaan useasta tuutista. GTA on toki upea laite myös ulkoisesti, mutta perusversiot ovat melko laimeita. Ennemmin kyllä ottaisin tuommoisen Giulian kuin 156:n tai 159:n.
156:n ja 159:n suurimmat ansiot löytyvät mielestäni sw osastolta, sillä ko. farkut ovat aikojensa kauneimpia farkkuja (koska valtaosa kilpailijoista on kammottavia). Ai niin ja ne maailman mullistavat takakahvat
Nyt on vihdoin esitelty jotain, joka vetää oikeasta päästä ja siihen saa edes rahalla hienoa tekniikkaa pellin alle. Toivottavasti merkki lähtee uuteen vauhtiin tämän myötä ja tulevaisuudessa (mieluiten lähi-sellaisesessa) saadaan paljon mielenkiintoisia malleja erilaisille kukkaroille ja käyttötarkoituksille sopivina versioina. Tämä julkistus valaa uskoa merkin tulevaisuuteen, eikä ainakaan ihan vielä tarvitse myydä volkkarille.
Lopuksi vielä avoin kirjeeni kaikille marisijoille, ketkä odottivan jeesuksen toista tulemista tai 156 mkII:sta:
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Eiköhän Maserati tule olemaan oma niche tuotteensa kun AR on suunnattu enemmän massoille. (Vaikka QV astuisikin vähän Masen varpaille.)
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
On se p0rnon näköinen laite.Alfissimo kirjoitti:Jokohan tämä oli https://youtu.be/zQh0JqaCAN0
- SP
- Viestit: 958
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Olenko ainoa jolla tuli sivuprofiilista ensimmäisenä mieleen Saab, varsinkin kylkilinjan yläosasta
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Tuosta promovideosta tein kieltämättä saman Saab-huomion ja jollain tapaa sieltä löytyy myös Lexuksen uuden GS-sarjan pyöreyttä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
- Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kuinkahan paljon ulkonäkö vielä laimenee kun tulee perusmallien aika: pienemmät renkaat, mustat ulkokahvat ja ilman helmalevikkeitä?!
Juuri muotoilulla Alfa Romeo on erottunut esim. bmw:stä.
Jotenkin tulee mieleen aika jolloin Fiat Stilo lanseerattiin, saksalaisella muotoilulla haluttiin kosiskella ostajia, lopputuloksen tietävät kaikki.
Toivottavasti mieli muuttuu kun auton näkee livenä joskus ensi vuonna.
Ehkä eniten häiritsee tuo kylkilinja, etupää ja takapää ovat ihan ok!
Juuri muotoilulla Alfa Romeo on erottunut esim. bmw:stä.
Jotenkin tulee mieleen aika jolloin Fiat Stilo lanseerattiin, saksalaisella muotoilulla haluttiin kosiskella ostajia, lopputuloksen tietävät kaikki.
Toivottavasti mieli muuttuu kun auton näkee livenä joskus ensi vuonna.
Ehkä eniten häiritsee tuo kylkilinja, etupää ja takapää ovat ihan ok!
Viimeksi muokannut jmi, 25 Kesä 2015, 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ai niin, onkos kukaan jo tilausta laittanut ja kuka ostaa ensimmäisen?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kisa: Kuka löytää tuosta ensimmäisenä Nissanin linjoja?
- h_lauri
- Viestit: 6709
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
En tunne nissaneita, paitsi finnidatsunin. Onhan tuossa kyllä, ainakin pakoputkenpäissä, premiumia vähintään saman verran kuin Quashqain lisävarustesellaisessa.Marutei kirjoitti:Kisa: Kuka löytää tuosta ensimmäisenä Nissanin linjoja?
- mattijus
- Viestit: 5283
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Re: Alfa Romeo "Giulia" 2015 (Tipo 952)
Waverunner kirjoitti: Olisi kiva lukea tältä palstalta (jos löytyy vanhoja kirjoituksia) että mitä 159:stä kirjoitettiin kun se ilmestyi?
Sik Oossom!
VMP
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Pieksee muuten myös BMW M3:n ennakkotietojen valossa. Kiihtyvyys alle neljän (0-100) ja tehoja 85 heppaa enemmän! Paino asettuu samoille nurkille hieman päälle 1500 kilon jos tehopainosuhteesta laskee. Onhan tuo myös pari astetta elegantimpi mitä baijerilaisen vastaava. Muista saksalaisista en jaksanut etsiä faktoja.Kaalipata kirjoitti:Mitenkähän tuolla konsernissa on mietitty tuota nokkimisjärjestystä? Näillä spekseillä tuo QV pyyhkii Maserati Ghibli S:llä lattiaa? Eihän semmoinen oo ennen sopinut...
Mitä tulee muotoiluun niin ymmärrän osan närkästyksen, että missä herkkyys ja rohkeus ovat. 156 on avautunut itselleni vuosien perästä ja onhan siinä yksi aikakautensa kauneimpia tavallisia henkilöautoja. Uudesta Giuliasta löydän edelleen BMW:tä kylkilinjasta, mutta hyvällä tavalla. Renkaat mahdollisimman edessä, pitkä keula (kone pitkittäin?), kuski istuu keskellä akseleita ovat ehkä mittasuhteita, jotka syntyvät vähän luonnostaan tietyillä vaatimuksilla. TM/Tuulilasi tulevat haukkumaan takaistuintiloja onnettomiksi? Ehdottomasti yksi auton parhaita puolia tuo takapainotteinen ja urheilullinen visuaalinen sijoittelu.
2014 BMW M3 Sedan 6-speed
BMW M3 Sedan 6-speed, manufactured or sold in 2014, version for Europe (since July)
4-door sedan body type
RWD (rear-wheel drive), manual 6-speed gearbox
petrol (gasoline) engine with displacement: 2979 cm3 / 182.3 cui, advertised power: 317 kW / 425 hp / 431 PS ( ECE ), Torque net: 550 Nm / 406 lb-ft
characteristic dimensions: outside length: 4671 mm / 183.9 in, wheelbase: 2812 mm / 110.7 in
reference weights: base curb weight: 1520 kg / 3351 lbs, gross weight GVWR: 2100 kg / 4630 lbs
how fast is this car ? top speed: 250 km/h (155 mph) electronically governed (declared by factory);
accelerations: 0- 60 mph 4.1 s, 0- 100 km/h 4.3 s (declared by factory), 1/4 mile drag time (402 m) 12.2 s (a-c simulation)
fuel consumption and mileage: 8.8 l/100km / 32.1 mpg (imp.) / 26.7 mpg (U.S.) / 11.4 km/l emission: 204 gCO2/km average estimated by a-c: 11.1 l/100km / 25.3 mpg (imp.) / 21.1 mpg (U.S.) / 9 km/l
Vertaamalla BMW:n M-sarjaan tai MB AMG:hen niin Giulia QV on varsin naisellisen herkkä hyvällä tavalla eikä aggressiivisen tyly machoilija. Kumartaa myös kivasti luokkaa ylempään suuntaan Maserati Ghiblille. Tykkään juurikin, että aggressiivista uhoa on vähän ja ajalle kuuluvat terävät pokkaukset ovat poissa.
Ainoa isompi pettymys oli sisäkuvat, joissa tietyt yksityiskohdat (ratin napit, ovenkahvat, penkkien verhoilu) olivat pari luokkaa liian halvanoloiset. Moni muu yksityiskohta kylläkin linjassa auton muun habituksen kanssa. Täytyy etsiä parempia kuvia.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Koskahan tosta tekniikasta rupeaa tietoa tihkumaan.
Kiinnostas noi pienemmät moottorit ja etenkin ovatko omia jne...
Kiinnostas noi pienemmät moottorit ja etenkin ovatko omia jne...
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
-
- Viestit: 2564
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Renko
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Keskipaska kuluttaja ei kumminkaan osaa katsoa niitä hienostuneita linjoja, vaan jotain epämääräistä kokonaiskuvaa ja mahdollisimman paljon hienoa blingiä. Tuosta keulasta, niin se joku sysiruma kolmiovinkura tojota sähkövempele oli useimpien kommentoijien mielestä hieno, joten ei tuo keula taatusti liian teini tai överi ole, kuin jonkun sofistikon mielestä.
Oikeestaan useimmille ihan se sama miltä näyttää kun on hyvä väri ja joku kiva myyntijippo, kuten valaistu mukitelinerengas. Tässä on kaikki ainekset menestykseen, jos toimittajat jaksaa vaan innostua. Ja olen samaa mieltä, että on tuossa kumminkin edes vähän herkkyyttä Saksalaiseen verrattuna, joskaan ei niin kuin vaikka 156:ssa.
Ja kyllä mä olen lievän pettymyksen jälkeen aika innoissani. Ei se 2015 Mustang nyt ihan metsään mennyt verrokkina. Jospa SW:ssä olisi nätimpi ja linjakkaampi takaovi ja katto. Ja on tuo paljon innostavampi kuin Nuova Giulietta ikinä. Koska se eka FL tulee?
Oikeestaan useimmille ihan se sama miltä näyttää kun on hyvä väri ja joku kiva myyntijippo, kuten valaistu mukitelinerengas. Tässä on kaikki ainekset menestykseen, jos toimittajat jaksaa vaan innostua. Ja olen samaa mieltä, että on tuossa kumminkin edes vähän herkkyyttä Saksalaiseen verrattuna, joskaan ei niin kuin vaikka 156:ssa.
Ja kyllä mä olen lievän pettymyksen jälkeen aika innoissani. Ei se 2015 Mustang nyt ihan metsään mennyt verrokkina. Jospa SW:ssä olisi nätimpi ja linjakkaampi takaovi ja katto. Ja on tuo paljon innostavampi kuin Nuova Giulietta ikinä. Koska se eka FL tulee?
Fiat ja Lancia varaosat. https://www.saminosat.net/tuotteet.html
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
A-pilari näyttäisi olevan visuaalisesti kivan siro.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ei biimeripojat ainakaan suoraan kopioinnista syytä.
http://www.bmwblog.com/2015/06/24/alfa- ... ooks-good/
http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa- ... omparison/
Edit: kyllähän tuosta kuvavertailusta italialaisen erottaa.. Bemari on aika lego-edition.
http://www.bmwblog.com/2015/06/24/alfa- ... ooks-good/
http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa- ... omparison/
Edit: kyllähän tuosta kuvavertailusta italialaisen erottaa.. Bemari on aika lego-edition.
Viimeksi muokannut ORBITA, 25 Kesä 2015, 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ennakkotietojen valossa ovat italialaisia konsernimoottoreita. Perusbensakonekin pitäisi pohjautua TBi1750 moottoriin, mutta kai se starttimalli voisi yhtälailla olla jopa 140hv 1.4 multiair. Nuo tehot riittävät "mopomalliin" siinä uskossa, että auton paino pysyy 1500kg nurkilla.Laku kirjoitti:Koskahan tosta tekniikasta rupeaa tietoa tihkumaan.
Kiinnostas noi pienemmät moottorit ja etenkin ovatko omia jne...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Aika mannaa Alfa-leiriin.ORBITA kirjoitti:Ei biimeripojat ainakaan suoraan kopioinnista syytä.
http://www.bmwblog.com/2015/06/24/alfa- ... ooks-good/
http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa- ... omparison/
Edit: kyllähän tuosta kuvavertailusta italialaisen erottaa.. Bemari on aika lego-edition.
- lerppu
- Viestit: 6099
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Näin niinkuin molempia mainittuja leirejä tällä hetkellä edustavana, ihmettelen tätä harmitusta joka näemmä on syntynyt siitä että Alfa muistuttaa Bimmeriä. Niinhän se tekee, ei kai sitä voi kieltää. Miksi se silti olisi mistään pois?
Ottaisin mieluusti sekä kolmos- että vitossarjalaisen sedanin tehokkaalla bensakoneella. Mutta pelkään että tuntuma olisi samanlainen kuin X1:ssä. Eli kliininen ja insinöörimäinen. Toivottavasti ajokokemus Giulialla on elähdyttävämpi!
Jos tämä joskus saadaan kauppaan Suomessa ja hinta on alle 40keur, harkitsen hyvin vakavasti. Ei mulla rahaa ole, mutta luottoa voisi ollakin!
Ottaisin mieluusti sekä kolmos- että vitossarjalaisen sedanin tehokkaalla bensakoneella. Mutta pelkään että tuntuma olisi samanlainen kuin X1:ssä. Eli kliininen ja insinöörimäinen. Toivottavasti ajokokemus Giulialla on elähdyttävämpi!
Jos tämä joskus saadaan kauppaan Suomessa ja hinta on alle 40keur, harkitsen hyvin vakavasti. Ei mulla rahaa ole, mutta luottoa voisi ollakin!
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Jokos olette nähneet uusimman BMW:n? Alfalla tulee olemaan kova kisa tätä vastaan.
- Liitteet
-
- BMW Giulia 2.jpg (103.08 KiB) Katsottu 8650 kertaa
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Onko hinnoista mitään arvailuja? Itse veikkaan, että perusbensakoneella hinnat alkaen tulee olemaan n. 38 000 €. Siihen kun sitten otetaan QV-line muotoilusarja, 19" vanteet ja joitakin muita varusteita esim. pysäköintitutkat, navigaattori ja paremmat stereot ja talvirenkaat Alfan 18" vanteilla, niin tulee varmaan n. 50 000 €.
Tuon 500 hv V6 QV:n hintaa en uskalla edes arvailla. Meneekö 100 000 € rikki?
Tuon 500 hv V6 QV:n hintaa en uskalla edes arvailla. Meneekö 100 000 € rikki?
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Jos Maserati Ghibli S maksaa joku 140k€ niin luulisi QV:n hinta olevan vähän pienempi
Bemmihän näyttää melkein samalta
Bemmihän näyttää melkein samalta
- Campari
- Viestit: 611
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Juupa juu, kyllä tämmöinen varmaan myy tekniikan puolesta jossain maailmalla, mutta aika ankealta ja halvalta tuo näyttää. Eleganssi, omaperäisyys ja linjakkuus puuttuvat. Liikaa kantteja, pokkauksia ja sälää, keulakin on kuin jostain tuning-katalogista. Odotukset olivat suuremmat...ei tuota tule ikävä vaikka poistuis vuoden päästä tuotannosta, eikä herätä ostointoakaan. Koeajo voi tietysti muuttaa mielipiteen. Toivottavasti saa kuitenkin Alfan merkkinä pysymään hengissä, jos vaikka poikis jonkun taideteoksenkin vielä 10 vuoden päästä. En taida enää kuulua kohderyhmään, sitähän tää vaan on.
-cr
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
No BMW M3 maksaa Suomessa noin 116 000 euroa ja tätä vastaan QV tulee kilpailemaan, joten hinta todennäköisesti asettuu yli 100 000 euron.ajs kirjoitti: Tuon 500 hv V6 QV:n hintaa en uskalla edes arvailla. Meneekö 100 000 € rikki?
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ja onkin ainoa siro kohta Giulian muodoissa.Raimo Miettinen kirjoitti:
A-pilari näyttäisi olevan visuaalisesti kivan siro.
TTi
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Tuossa mielessähän tuo on ihan bargoni. Ferrarin tehoinen Alfa Romeo tinkimättömällä tekniikalla reilulla 100 tuhannella, ei paha. Eka fefe taitaa lähteä jostain vajaasta 300 tuhannesta! Sitäpaitti, turbokoneessa saattaa olla mukavasti virivaraa, jos meinaa jäädä jalkoihin.altonity kirjoitti:No BMW M3 maksaa Suomessa noin 116 000 euroa ja tätä vastaan QV tulee kilpailemaan, joten hinta todennäköisesti asettuu yli 100 000 euron.ajs kirjoitti: Tuon 500 hv V6 QV:n hintaa en uskalla edes arvailla. Meneekö 100 000 € rikki?
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Vetäkää nyt henkeä välillä. Ihan sama ku dumais M3 bemarin perusteella 3-sarjan perusmallit.
Edit: joskin aika laimealta tuo F30 M3 näyttää tohon perusmalliin verrattuna...
Edit: joskin aika laimealta tuo F30 M3 näyttää tohon perusmalliin verrattuna...
- Macela
- Viestit: 2657
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
'06 Brera 2.2
'01 166 2.5 V6
'99 156 2.5 V6
(ex: GT 3.2, GTV TS, 164 V6) - Paikkakunta: Pori
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Täytyy kyllä sanoa että oon jo tykästyny tohon Giulian kylkimuotoiluun, näyttää siis todella hyvältä.. perä vähän meh ja keula ei ihan nappaa, etenkään etuvalot. Vaikea uskoa että hillitymmät ilmanottoaukotkaan sitä parantaa. Tossa muokatussa kuvassa jossa BMW:n munuaiset niin noi Giulian valot toimii, mutta jotenkin ei scudetton kanssa nappaa, aivan liian leveellä.
Kato niin näyttäis olevankin, oho.TeroPee kirjoitti: Alimmainen kuva auton toimintojen ohjausnamiskoista ei ole uudesta Giuliasta. Se on Audin toteutus aiheesta.
-
- Viestit: 688
- Liittynyt: 04 Helmi 2013, 09:42
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Pieni kevennys tähän väliin...
Olin duunikavereiden kanssa syömässä... matkalla otin puheeksi, että huomasitteko, että Alfalta tuli eilen uusi automalli?
"En nähnyt... mutta eiks niissä Alfoissa oo ihan vitusti sähkövikoja"?
Leveä hymy levisi naamalleni... en olisi jaksanut tätä levyä taas (en sanonut mitään).... sitten toinen kaveri jatkoi... "jos Alfalta tulisi joku sähköauto niin voisin harkitakin..."
Pokka repesi lopullisesti kun ensimmäinen kaveri jatkoi että "paljonkohan niissä sitten olisi SÄHKÖvikoja... ;=D"
Olin duunikavereiden kanssa syömässä... matkalla otin puheeksi, että huomasitteko, että Alfalta tuli eilen uusi automalli?
"En nähnyt... mutta eiks niissä Alfoissa oo ihan vitusti sähkövikoja"?
Leveä hymy levisi naamalleni... en olisi jaksanut tätä levyä taas (en sanonut mitään).... sitten toinen kaveri jatkoi... "jos Alfalta tulisi joku sähköauto niin voisin harkitakin..."
Pokka repesi lopullisesti kun ensimmäinen kaveri jatkoi että "paljonkohan niissä sitten olisi SÄHKÖvikoja... ;=D"
-
- Viestit: 220
- Liittynyt: 23 Elo 2011, 23:58
- Car(s): Ranskalainen sähköauto
ex: Alfa Romeo 159 2.4JTD, Alfa Romeo 156 SW - Paikkakunta: Oulu
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Saattaapi olla jo täällä, mutta varalta laitan.
Nyt on tullut kuvat jo viralliseen sivustoon http://www.alfaromeo.com/com/models/giulia
Yllättäen myös Suomen sivut pysynyt mukana kehityksessä vaikka ohjautuukin vielä englanninkieliselle sivuille http://www.alfaromeo.fi/fi/aloitussivu
Nyt on tullut kuvat jo viralliseen sivustoon http://www.alfaromeo.com/com/models/giulia
Yllättäen myös Suomen sivut pysynyt mukana kehityksessä vaikka ohjautuukin vielä englanninkieliselle sivuille http://www.alfaromeo.fi/fi/aloitussivu
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Pohdintaa lopputuloksesta:
Kun myynti strategiaa uuden mallin suhteen on lähdetty miettimään, on tahdottu lähteä liikkeelle varmalta pohjalta ja siksi vaikutteita on otettu ja haettu vähän sieltä sun täältä. Kun lopuksi isketään V-kolmio keulaan, on tässä FCA:n näkemys uudenlaisesta Alfa Romeosta.
Ei uskallettu lähteä veistelemään 156-/ 166 -tyylisiä innovaatisia ja rohkeita linjoja, koska pelko & paine markkinoilla pärjäämisestä ja toivotunlaisen menekin saavuttamisesta on painanut vaakakupissa enemmän, kun taas riski lähteä omille teille on saatettu nähdä suoranaisena kuoliniskuna. Tulevaisuutta ja merkin jatkuvuutta ajatellen ihan viisaskin päätös laittaa omat munat samaan koriin muiden kanssa.
Niimpä ulos puskettiin kilpailijoiden muotokieltä mukaileva automalli, jossa näkemys pelata varman päälle näkyy enemmän muotoilussa kuin tekniikassa. Voima ja takavetoisuus on valttia ja ostopäätökseen vaikuttava tekijä. En yhtään epäile etteikö tämä kerää ympärilleen uutta ostajakuntaa ja anna dollarille katetta.
Yksittäinen mielipide on silti se, että jokin tästä jäi puuttumaan..myönnän että on hieman itsekästä todeta, ettei tämä erotu massasta ulkokuoren puolesta millään tavalla. Se kun ollut juuri se ostopäätöstä liikuttava tavaramerkki; on uskallettu irtautua ja erottautua muista automerkeistä.
Eli nyt siis "ihan ok joo", mutta se irtiotto muista jäi puuttumaan. Kun katsoo männä vuosien malleja GT:sta taaksepäin ovat ne kautta linjan muodoiltaan ja konttori-ilmapiiriltään ihan toista maata - ja juuri se erilaisuus on ollut koukutin miksi merkin olen valinnut. GIULIAn kohdalla ei valitettavasti voi painottaa tätä, katsoi sitä sitten mistä vinkkelistä tahansa tai oli väri sitten mikä tahansa. No, ehkä tästä mallista saadulla myynnillä päästään vielä näkemään sitä toivottua uskallusta erottautua; arkailematonta, mutta samalla kaunista ja timanttista työnjälkeä, mitä Busso-koneiset isoisät ovat edustaneet.
Kun myynti strategiaa uuden mallin suhteen on lähdetty miettimään, on tahdottu lähteä liikkeelle varmalta pohjalta ja siksi vaikutteita on otettu ja haettu vähän sieltä sun täältä. Kun lopuksi isketään V-kolmio keulaan, on tässä FCA:n näkemys uudenlaisesta Alfa Romeosta.
Ei uskallettu lähteä veistelemään 156-/ 166 -tyylisiä innovaatisia ja rohkeita linjoja, koska pelko & paine markkinoilla pärjäämisestä ja toivotunlaisen menekin saavuttamisesta on painanut vaakakupissa enemmän, kun taas riski lähteä omille teille on saatettu nähdä suoranaisena kuoliniskuna. Tulevaisuutta ja merkin jatkuvuutta ajatellen ihan viisaskin päätös laittaa omat munat samaan koriin muiden kanssa.
Niimpä ulos puskettiin kilpailijoiden muotokieltä mukaileva automalli, jossa näkemys pelata varman päälle näkyy enemmän muotoilussa kuin tekniikassa. Voima ja takavetoisuus on valttia ja ostopäätökseen vaikuttava tekijä. En yhtään epäile etteikö tämä kerää ympärilleen uutta ostajakuntaa ja anna dollarille katetta.
Yksittäinen mielipide on silti se, että jokin tästä jäi puuttumaan..myönnän että on hieman itsekästä todeta, ettei tämä erotu massasta ulkokuoren puolesta millään tavalla. Se kun ollut juuri se ostopäätöstä liikuttava tavaramerkki; on uskallettu irtautua ja erottautua muista automerkeistä.
Eli nyt siis "ihan ok joo", mutta se irtiotto muista jäi puuttumaan. Kun katsoo männä vuosien malleja GT:sta taaksepäin ovat ne kautta linjan muodoiltaan ja konttori-ilmapiiriltään ihan toista maata - ja juuri se erilaisuus on ollut koukutin miksi merkin olen valinnut. GIULIAn kohdalla ei valitettavasti voi painottaa tätä, katsoi sitä sitten mistä vinkkelistä tahansa tai oli väri sitten mikä tahansa. No, ehkä tästä mallista saadulla myynnillä päästään vielä näkemään sitä toivottua uskallusta erottautua; arkailematonta, mutta samalla kaunista ja timanttista työnjälkeä, mitä Busso-koneiset isoisät ovat edustaneet.
Re: Alfa Romeo "Giulia" 2015 (Tipo 952)
Niin kuin Pele sanoo, ajat on muuttuneet. Minä tulin alfistiksi 75:sen kautta - takavetotekniikka kiinnosti siis ulkonäköä enemmän. Mielenkiintoisia autoja on kaupat ja netti pullollaan. Myönnän, että tärkein syys pysyä Alfassa on tämä yhteisö joka sen ympärillä on. Minä aikakin aion moikata Giuliaa, kunhan sellainen tulee vastaan. Ja haaveilen tällaisen omistamisesta 5-10 vuoden päästä.Pele kirjoitti:Ihan ok. Mun mielestä. Se nyt vaan taitaa olla niin että tänäpäivänä mitään todella mullistavaa ulkonäköä jossa yhdistyy hyvä aerodynaamisuus,turvallisuus, sekä myös kaupallisuus, on aika vaikea keksiä. Liian erikonenkaan ei pure suureen yleisöön. Hyvä myyntihän on nyt elinehto Alfalle, jonka siirtymisestä mm. volkkarille on huhuttu pitkään.
Okei, 156 oli tullessaan markkinoille erikoinen muotoilultaan ja rajoja rikkova, mutta ajat on muuttuneet...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11350
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Marutei kirjoitti:Kisa: Kuka löytää tuosta ensimmäisenä Nissanin linjoja?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Jo on aikoihin eletty! Siitä ja tästä yksityiskohdasta tulee Audi mieleen, tuo kaari on sama kuin Bemussa ja tuo ledi on melkein samantyylinen kuin Kiassa. Kas kummaa, ja neljä oveakin kuin W123-Mersussa. Tosin Alfat ovat perinteisesti olleet neliovisia joitain marginaalimalleja lukuun ottamatta ja aina ennenkin jokainen uusi malli on ollut pyhäinhäväistys, näin ainakin 75:n jälkeen ja sitä ennenkin Sudi ja 33 pilasivat jo merkin maineen. Vali, vali. Ainoat oikeat Volvot ovat takavetoisia ja mersut pystylamppuisia ja traktorit rautapyöräisiä.
Vihdoin ja viimein Alfa Romeon nimissä esittellään auto, joka ylittää kaikki ennakko-odotukseni. Taka-/nelivetoinen; koria kevennetty hiilikuidulla ja kevytmetalleilla; moottorivalikoimaa perusperheauton tarpeista järjettömän ylitehoisiin ja ulkonäkö yhtä aikaa sopusuhtainen, mutta kuitenkin massasta erottuva. Muodoissa kunnioitetaan edeltäjiä, mutta myös parhaita kilpailijoita.
En tiedä, mitä te odotitte, mutta minä odotin kauan odotetun huippu-uutuuden olevan neliovinen Mito tai porrasperäinen Giulietta. Nyt pukkasi tämmöisen, mikä ihan oikeasti palauttaa Alfa Romeon siihen asemaan, missä se oli joskun 1930- ja 1960-luvulla, lyhyen aikaa 80-luvun juppivuosina ja minne se melkein pääsi 156:n kanssa. Nyt huippumallissa on yli kaksinkertainen teho 156 GTA:han verrattuna, sitä ei ole tehty kattilaraudasta niin kuin 159:ä, se ei perustu Fiatin alemman keskiluokan perheautoon, niin kuin 155 ja todennäköisesti sen Suomen ensiesittelyssä eivät jää ovenkahvat käteen, kuten 164:n debytoidessa Veholla. Ihmeiden aika ei ole ohi. Se, minkä luulimme kuolleen, heräsi kuolleista.
Vihdoin ja viimein Alfa Romeon nimissä esittellään auto, joka ylittää kaikki ennakko-odotukseni. Taka-/nelivetoinen; koria kevennetty hiilikuidulla ja kevytmetalleilla; moottorivalikoimaa perusperheauton tarpeista järjettömän ylitehoisiin ja ulkonäkö yhtä aikaa sopusuhtainen, mutta kuitenkin massasta erottuva. Muodoissa kunnioitetaan edeltäjiä, mutta myös parhaita kilpailijoita.
En tiedä, mitä te odotitte, mutta minä odotin kauan odotetun huippu-uutuuden olevan neliovinen Mito tai porrasperäinen Giulietta. Nyt pukkasi tämmöisen, mikä ihan oikeasti palauttaa Alfa Romeon siihen asemaan, missä se oli joskun 1930- ja 1960-luvulla, lyhyen aikaa 80-luvun juppivuosina ja minne se melkein pääsi 156:n kanssa. Nyt huippumallissa on yli kaksinkertainen teho 156 GTA:han verrattuna, sitä ei ole tehty kattilaraudasta niin kuin 159:ä, se ei perustu Fiatin alemman keskiluokan perheautoon, niin kuin 155 ja todennäköisesti sen Suomen ensiesittelyssä eivät jää ovenkahvat käteen, kuten 164:n debytoidessa Veholla. Ihmeiden aika ei ole ohi. Se, minkä luulimme kuolleen, heräsi kuolleista.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
^^Sitten käsi sydämellä: Kun näistä kaikista samannäköisesti sedaneista pitäisi valita se oma, niin mikä merkki siinä keulalla komeilisi?
- Alfissimo
- Viestit: 8717
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kuten teki myös Jönsson. Teretulemast!Jönsson kirjoitti:...heräsi "kuolleista"...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Jönsson puhuu asiaa!!!!
Giuliassa on selvästi otetta. Seuraavaksi jännätään perusmallien tietoja ja myynnin aloitusajankohtaa Suomessa.
Giuliassa on selvästi otetta. Seuraavaksi jännätään perusmallien tietoja ja myynnin aloitusajankohtaa Suomessa.
Abarth 500 Esseesse
- Tiige
- Viestit: 2908
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
En osaisi asiaa yhtään paremmin ilmaista!Jönsson kirjoitti:Jo on aikoihin eletty! Siitä ja tästä yksityiskohdasta tulee Audi mieleen, tuo kaari on sama kuin Bemussa ja tuo ledi on melkein samantyylinen kuin Kiassa. Kas kummaa, ja neljä oveakin kuin W123-Mersussa. Tosin Alfat ovat perinteisesti olleet neliovisia joitain marginaalimalleja lukuun ottamatta ja aina ennenkin jokainen uusi malli on ollut pyhäinhäväistys, näin ainakin 75:n jälkeen ja sitä ennenkin Sudi ja 33 pilasivat jo merkin maineen. Vali, vali. Ainoat oikeat Volvot ovat takavetoisia ja mersut pystylamppuisia ja traktorit rautapyöräisiä.
Vihdoin ja viimein Alfa Romeon nimissä esittellään auto, joka ylittää kaikki ennakko-odotukseni. Taka-/nelivetoinen; koria kevennetty hiilikuidulla ja kevytmetalleilla; moottorivalikoimaa perusperheauton tarpeista järjettömän ylitehoisiin ja ulkonäkö yhtä aikaa sopusuhtainen, mutta kuitenkin massasta erottuva. Muodoissa kunnioitetaan edeltäjiä, mutta myös parhaita kilpailijoita.
En tiedä, mitä te odotitte, mutta minä odotin kauan odotetun huippu-uutuuden olevan neliovinen Mito tai porrasperäinen Giulietta. Nyt pukkasi tämmöisen, mikä ihan oikeasti palauttaa Alfa Romeon siihen asemaan, missä se oli joskun 1930- ja 1960-luvulla, lyhyen aikaa 80-luvun juppivuosina ja minne se melkein pääsi 156:n kanssa. Nyt huippumallissa on yli kaksinkertainen teho 156 GTA:han verrattuna, sitä ei ole tehty kattilaraudasta niin kuin 159:ä, se ei perustu Fiatin alemman keskiluokan perheautoon, niin kuin 155 ja todennäköisesti sen Suomen ensiesittelyssä eivät jää ovenkahvat käteen, kuten 164:n debytoidessa Veholla. Ihmeiden aika ei ole ohi. Se, minkä luulimme kuolleen, heräsi kuolleista.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Muotoiluahan täällä nimenomaan on moitittu eikä tekniikkaa. Mistä kohtaa tuo on massasta erottuva? Tai millä tavalla tuossa kunnioitetaan edeltäviä? Edeltävistä kenties nuo mainitsemasi neljä ovea tai neljä pyörää?Jönsson kirjoitti: ulkonäkö yhtä aikaa sopusuhtainen, mutta kuitenkin massasta erottuva. Muodoissa kunnioitetaan edeltäjiä, mutta myös parhaita kilpailijoita.
Oikeassa toki olet siinä, että valmistajan tuntien tuolta olisi ihan hyvin hypetyksen jälkeen paljastua porrasperäinen Giulietta.