Alfoista
Valvoja: Moderators
-
mitsa
- Viestit: 40
- Liittynyt: 22 Maalis 2010, 18:13
- Car(s): 156 JTS vm. 2004
Viesti
Kirjoittaja mitsa »
Katsastusmies ystävällisesti kertoi, että kallistuksenvakaajan runkokumit ovat väljät, mutta ihmeellistä kyllä, päästi läpi katsatuksesta
Miten runkokumit saa vaihdettua? Löytisiköhän jostain ohjetta ja/tai kuvasarjaa?[/color]
Vaikuttivat olevan todella ahtaassa paikassa.
Pitääköhän paljonkin purkaa ympäristöä...
Osat sinällään halvat
http://www.tmuukkonen.fi/shop/?product= ... ntirollbar
-
Aquatica
- Viestit: 15194
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Nyxät:
Saparo Legacy 2.5 STW Boxer '12 "Perintö/Saparo2"
Citroén C5 1.8 16v '02 "Sinikka"
Ford Focus C-Max 1.6 '05 "Romu"
Exät:
Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '08
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Aquatica »
Foorumin hakuun runkopuslien vaihto ja tällainen osuu ekana
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=27681
Onnistuu ja ihan tehtävissä on. Ei hauskaa, kiroilua on varmasti tiedossa, etenkin jos itse tekee... Mutta onnistuu

-
palkus
- Viestit: 5576
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
- Paikkakunta: varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja palkus »
juuja jos/kun tanko on kulahtanut, niin ilo kohtuu lyhytaikainen.
"puhun niin totta kuin osaan"
-
ollikuhta
- Viestit: 598
- Liittynyt: 24 Kesä 2003, 00:38
- Paikkakunta: loppi
Viesti
Kirjoittaja ollikuhta »
^ SE on muuten juurikin näin... Kokemusta on.
Alfa-uros...tojota-naaras