 (-07, 181tkm) Kuskin takaoven lukitus lakkasi toimimasta. Kauko-ohjaimella menee kyllä muut ovet lukkoon ja pysyvätkin. Onko näissä se ominaisuus, että mikäli yksi lukko ei lukitu niin ei laita mitään lukkoon? Keskikonsolin napista menee muut lukkoon, mutta ei aukea. Kiina-autocom antoi aluksi vas. takaoven lukkomoduulista väliinjäänti anturin vikakoodia, nollasin sen ja toivoin vian katoavan. Ei kadonnut, mutta uudelleen ei kuitenkaan vikakoodia ole tullut, minkäänlaista..
 (-07, 181tkm) Kuskin takaoven lukitus lakkasi toimimasta. Kauko-ohjaimella menee kyllä muut ovet lukkoon ja pysyvätkin. Onko näissä se ominaisuus, että mikäli yksi lukko ei lukitu niin ei laita mitään lukkoon? Keskikonsolin napista menee muut lukkoon, mutta ei aukea. Kiina-autocom antoi aluksi vas. takaoven lukkomoduulista väliinjäänti anturin vikakoodia, nollasin sen ja toivoin vian katoavan. Ei kadonnut, mutta uudelleen ei kuitenkaan vikakoodia ole tullut, minkäänlaista..  Onko tälläinen kuinka yleinen vaiva ollut, yleisesti lukkojen kanssa? Onko se suoraa uusi lukkomekanismi vai kenties johtosarjavika? Lasinnostin ko. ovessa toimii moitteetta(jos johtosarjaa epäillään). Niin ja vielä se, että autocom näytti reaaliaikaista dataa 3,8v molempien takaovien noille väliinjäänti antureille.
 Onko tälläinen kuinka yleinen vaiva ollut, yleisesti lukkojen kanssa? Onko se suoraa uusi lukkomekanismi vai kenties johtosarjavika? Lasinnostin ko. ovessa toimii moitteetta(jos johtosarjaa epäillään). Niin ja vielä se, että autocom näytti reaaliaikaista dataa 3,8v molempien takaovien noille väliinjäänti antureille.Aiva kiva kun kaupungissa kerrostalon pihalla ei saa autoa lukituksi

Ps: Ilmeni siinä että takaovi ei auennut kahvasta vaikka lukko oli avattu. Etuoven kautta sisältä ovi auki. Nyt ei mene enää lukkoon..



 Siis jos auto on vapaalla. Ajelen paljon mäkisiä teitä, niin välillä tulee laskettua vapaalla, kun pääsee paljon pidemmälle ja säästää polttoainetta.(tai sit ei) Jos kytimen laittaa pohjaan, niin sillon toki tippuu kierrokset normi tyhjäkäynnille. Mut tosiaan aina kun nopeus tippuu tarpeeksi, niin kierrokset nousee... Itse en keksinyt syytä tuolle. Ei tuo nyt mitään haittaa, mut olisi kiva tietää, että miksi nuin käypi.
  Siis jos auto on vapaalla. Ajelen paljon mäkisiä teitä, niin välillä tulee laskettua vapaalla, kun pääsee paljon pidemmälle ja säästää polttoainetta.(tai sit ei) Jos kytimen laittaa pohjaan, niin sillon toki tippuu kierrokset normi tyhjäkäynnille. Mut tosiaan aina kun nopeus tippuu tarpeeksi, niin kierrokset nousee... Itse en keksinyt syytä tuolle. Ei tuo nyt mitään haittaa, mut olisi kiva tietää, että miksi nuin käypi.  









