Eilen piti lähteä Ducatin ST-4:lla aamulenkille , ekaa kertaa talviseisonnan jälkeen.
Duh -duh ja starttijännite ylläpitoladatulta akulla 9,4 V. Joo, hukkuu jännitettä johonkin.
No katteet pois ja kappas, aika ruostemömmöä molempien napojen liittimissä.
Tunti duunia ja baanalle....

Tänään eka pitkä siivu talviseisonnan jälkeen Juulialla. Jahas, puhallusta isommalle Parkanon
jälkeen kohti Mansea. Ei tule kuin läpivirtauksella, ja väännän asteet sentään asentoon LO,
ilmastointi toimii kuitenkin... hmm. Mutta ei puhallinmoottori ...

Joten huominen Tre-Turku-Tre-Ilmajoki mennään kuten Kupla-VW:llä ikkunat auki anoppi ja
lapsenlapset mukana ja läpivirtauksella viilennys
jos puhaltimen sulake on ok.
Sitten jatko. Huono maa, tai vettä päässyt puhaltimen moottorille ja se on korrodoitunut ja jämähtänyt.
Giulia- foorumilla on muutama kohtalontoveri näemmä. Vuosihuolto on kyllä tilauksessa , myös ilmastoinnin huolto mukana.
Jänniä sähköhäröjä näissä luigeissa. On myös näissä tuoreemmissa luigisähköä.
Jos ette usko niin ette ole kokeilleet esim.Toyotia tai Kiaoja. Harvoin tämän tason sähköongelmia
3,5 vuotta vanhassa autossa.
Ihan pienen hetken ajattelin jo Kia Stingeriä tänään ja Hondan VFR:ää eilen.
Menivät kuitenkin ohi nuo ajatukset.