Bensaa pitäisi olla tankissa (bensavalo juuri syttynyt). Mitään lämppäriä ei ole. Auttakaa - auto pitäisi saada tienpäälle.

Kyseessä siis 159 V6.
Valvoja: Moderators

 Fiilikset on korkealla.
 Fiilikset on korkealla.  Nyt on vielä piuhat kiinni akussa yön yli.
 Nyt on vielä piuhat kiinni akussa yön yli.Missäs vakuutusyhtiössä Miettinen asioi?Raimo Miettinen kirjoitti:Vakuutusyhtiöt korvaa sitten aika heikosti kotipihalta hinaukset, joten kannattaa tuupata hiukan matkaa pihalta niin on "matka keskeytynyt". Tai sopii hinurin kanssa asian...
T. kahdesti hinurilla pajalle tänä talvena ja torstaina webaston asennus
Mukavaa että me muut maksamme hinauksista jotka eivät kuulu vakuutuksesta korvattaviksiRaimo Miettinen kirjoitti:Vakuutusyhtiöt korvaa sitten aika heikosti kotipihalta hinaukset, joten kannattaa tuupata hiukan matkaa pihalta niin on "matka keskeytynyt". Tai sopii hinurin kanssa asian...
T. kahdesti hinurilla pajalle tänä talvena ja torstaina webaston asennus

Ja mitä merkkiä on hinailtu pajalle?Raimo Miettinen kirjoitti:Vakuutusyhtiöt korvaa sitten aika heikosti kotipihalta hinaukset, joten kannattaa tuupata hiukan matkaa pihalta niin on "matka keskeytynyt". Tai sopii hinurin kanssa asian...
T. kahdesti hinurilla pajalle tänä talvena ja torstaina webaston asennus
 Bensanpaine oli MES:n mukaan noin 6,6 baria, kuin tein bensapumpun testin. Kaadoin uutta bensaakin noin 10 litraa, kun tuo on viimeksi tankattu joskus ennen joulua. Tankissa oli mittarin mukaan bensaa siihen alimman viivan ja puolentankin väliin. 98:a ollaan käytetty tässä.
 Bensanpaine oli MES:n mukaan noin 6,6 baria, kuin tein bensapumpun testin. Kaadoin uutta bensaakin noin 10 litraa, kun tuo on viimeksi tankattu joskus ennen joulua. Tankissa oli mittarin mukaan bensaa siihen alimman viivan ja puolentankin väliin. 98:a ollaan käytetty tässä.
Jos tämän tyyppinen ongelma tulee esille nelivedossa, saattaa vika olla kuitenkin tankissa tai tarkemmin polttoainepumpuissa. Tankki on nimittäin kaksiosainen, koska kardaani vie osan tilasta, ja loppubensaa siirretään ns.lisäsäiliösta pääsäiliöön omalla erikoispumpulla, jonka yhteydessä on myös oma mittarianturi! Eli tässäkin tapauksessa olisi hyvä tarkastaa tämän lisäsäiliön siirtopumppu, ettei edellä maimittu ongelma toistuisi. Alkupään autoissa tähän liittyi myös yhden huohotinventtiilin toimimattomuus, joka aiheutti samantyyppisen ongelman.Cuore Sportivo kirjoitti: ↑16 Tammi 2011, 23:31Mitä tulee bensaan, niin Viisysi ei ole E10:n tutustunut. Auto oli seissyt koko ajan tasaisella, ja mittarin sekä oman excel-taulukon mukaan tavaraa olisi pitänyt olla riittävästi.

 
 
 Anturi on muuten päällepäin taysin samanlainen, kuin vanha
 Anturi on muuten päällepäin taysin samanlainen, kuin vanha 
 )
 )
 Jostain syystä radio ja vasen etuparkki olivat pimentyneet.
 Jostain syystä radio ja vasen etuparkki olivat pimentyneet.  Ainoa jäljelle jäänyt vika on vasen etuparkki. Voi toki olla, että polttimo on palanut jo ennen tätä episodia. En jaksanut tähän hätään ruveta äheltämään sen kanssa.
 Ainoa jäljelle jäänyt vika on vasen etuparkki. Voi toki olla, että polttimo on palanut jo ennen tätä episodia. En jaksanut tähän hätään ruveta äheltämään sen kanssa.  ), kun tämä käynnistymättömyys alkoi. Työpaikan tolppa on hankala, kun siihen saa tulemaan sähköä vain puoli tuntia kerrallaan ja sähkön tulo loppuu kokonaan kello 20:00. Sen kanssa ei ole viitsinyt pelata lämpimämmillä keleillä, kun auto on aina lähtenyt käyntiin kylmänäkin. Kotona on ollut pari tuntia lämmityksessä ennen töihin menoa.
 ), kun tämä käynnistymättömyys alkoi. Työpaikan tolppa on hankala, kun siihen saa tulemaan sähköä vain puoli tuntia kerrallaan ja sähkön tulo loppuu kokonaan kello 20:00. Sen kanssa ei ole viitsinyt pelata lämpimämmillä keleillä, kun auto on aina lähtenyt käyntiin kylmänäkin. Kotona on ollut pari tuntia lämmityksessä ennen töihin menoa.
