Ei ole havaittu. Palkkinäyttö näyttää eri määrää vaikka kaataisi saman määrän öljyä. Voi vaikka 3kk päästä muuttua, ihan miten siitä itsestään tuntuu.
Ei ole kukaan pystynyt vielä selvittämään miten se toimii tai pitäisi toimia.
Valvoja: Moderators
Ei ole havaittu. Palkkinäyttö näyttää eri määrää vaikka kaataisi saman määrän öljyä. Voi vaikka 3kk päästä muuttua, ihan miten siitä itsestään tuntuu.
Tuntuu toimivan "melko tuulella" tuo.. Näytti dieselissä että öljymäärä olisi ollut puolessa, lisäsin 2 desiä ja vielä samana päivänä syttyi ilmoitus ajossa että "öljyä on liikaa". Totesin että enpä lisäile jatkossa öljyä sitten ollenkaan, todennäköisesti kaikki hyvin ku näyttää "jotain" tuossa näytössä
Ohjekirjasta:JanV kirjoitti: ↑11 Huhti 2023, 18:47Se on yks-kaks palkkia suuntaan tai toiseen toi näyttö. Lisään vasta jos menee alle puolenvälin, mitä ei kyllä ole tapahtunut.
Tosin toi on autolle parempi toi heiluva palkkinäyttö. Joku saattaa katsoakki sitä. 99% ei siihen öljytikkuun koskenutkaan, saati ymmärtänyt siitä mitään.
Missäs jemmassa toi tikku dieselissä on? oon kyllä muovisuojan availlu pariinki kertaan mut nyt ei muistu mieleen et olisin huomannu tikkua.
Eiks lähteny ees niin että toinen vetää vivusta ja toinen samalla tunkee sormet sinne väliin avittamaan nostoa. Ne tiivisteetikin kuivuu niin et ne liimaa seen kii. Vähän huono toteutus ja vaijerikin venyy ku kuminauha joten jää kahva veltoksi.
Minulla on Contin Sport contact 6, 19 tuumaa. Ei runflat.
Itellä Falkenin Azenikset ”19. Tosi hyvä ajettavuus, ehkä vähän melua enemmän ku Pirelleillä/Conteilla. Mut hinta-laatusuhde on kyl 9/10. Varsinkin märällä asfaltilla aivan uskomattoman hyvä.
Tässä on avainsanana pysyä erossa runfläteistä, sen jälkeen lähestulkoon paskinkin kiinalainen rengas on ajettavuuden kannalta parempi. Itsellä nyt alla Nokian HakkaBlack2, joista nyt lähinnä se kommentti että kuluvat melko nopeaan.
Ruostumaton teräs on tuolla saitilla mainittu… ei kai noin triviaalitieto voi olla väärin.JanV kirjoitti: ↑28 Huhti 2023, 07:26Kokemusta ei oo kuin että
Putki on ns halpistuotantoa ja sitä saa joka kaupasta aina ebaysta amazoniin. Istuvuus voi olla hyvä tai sitten ei.
Valmistusmateriaali ruostuva teräs
Plussaa on hinta
Putki varmasti käy molempiin mutta toi takadiffu ei. Listauksesta ei selviä kumpaan puskuriin se on tehty. 147kw mainittu joten viittaisi Superiin mutta en luottaisi pelkästään siihen. Myyjäliike osaa varmaan varmistaa ja jos ei sovi niin silloinhan sen saa myös palauttaa.
Spiderissa Ragazzon pöntöt, laadukasta tavaraa ja paksun oloista rosteria. Äänikin kohdallaan mutta miksi ei olisi Busson kanssa.
Tätä samaa olen pohtinut, ihan vaan että sattuisi kerralla oikeanmallinen. Viimeksi alfaan tilatessa meni pieleen.
Ihan tehtävissä se on. Paikka missä sen tekee pitäisi olla vaakasuora ja auton ympärillä ei saa olla mitään mihin tutkat reagoi. Tarvitset oikean interfacen, jossa on riittävä nopeus ja sopivat adapterikaapelit. MES versiosta en nyt osaa sanoa, että toimiiko nuo uusimmat miten. Omassa hommassa 4.7 ei toiminut, mutta 4.6 toimi. Jokaiseen purkkiin pitää tarvittaessa päästä kiinni, eli nämä yhteydet testattava ennen operaatiota. Renkaat suoraan, eli ohjaustehostimelta katsoo 0,0 asteen lukeman ja sitten ei enää koske rattiin. Hyvä ennakko suunnittelu mitä on aikomus tehdä missäkin vaiheessa.Dfin kirjoitti: ↑17 Kesä 2023, 23:26Tätä samaa olen pohtinut, ihan vaan että sattuisi kerralla oikeanmallinen. Viimeksi alfaan tilatessa meni pieleen.
Mites muuten, millainen homma on tehdä proxy alignment acc:ta ja rdna:ta varten? Onnistuuko perusjannulta MES:llä, jos viimein investoisi sellaiseen..nappulat tulossa ja fyysinen asentaminen ei jännitä, mutta softapuoleen en ole autoissa vuosiin kajonnut sitten entisen elämän (bemarimies).
https://forum.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=39974 kirjoitti:2.0T multi-air kuulostaa kylmänä vanhalta 500 000 km ajetulta dieseliltä ja lämpimänä 200 000 km ajetulta dieseliltä.