Alfoista
Valvoja: Moderators
killeri
Viestit: 25 Liittynyt: 23 Syys 2005, 08:55
Paikkakunta: Härmälandia
Viesti
Kirjoittaja killeri » 21 Loka 2005, 04:29
-Onko normaalia kun kiekat n: 1500-1700 rpm/min heti käynnistämisen jälj. V6 3.0 12V, lämpimänä OK!!
Onko ruisku tässä mallissa näin tyypillisesti toimiva?
ALFA THE ROADRUNNER
k i l l e r i
MrKirby
Viestit: 604 Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja MrKirby » 21 Loka 2005, 09:32
Kyllähän noi taitaa alussa vähän korkeampia kiekkoja kylmänä ja sitten kohta tiputtaa alemmas. En kyllä ole kattonut, miten korkeita, tuskin ihan noin ylhäällä mulla. Eri kone tosin mulla.
OT: voisit kuitenkin vaihtaa ton avatarin...sotken sut aina ricambiin...
Nelli
Viestit: 906 Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors
Viesti
Kirjoittaja Nelli » 21 Loka 2005, 11:35
Mulla ne on kylmänä siinä 1000:ssa hetken ja putoaa sitten normaaliin.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
Monza
Viestit: 983 Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis 530e xDrive.
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Monza » 21 Loka 2005, 11:52
Lämpimästä tallista kun käynnistää, niin pitää muutaman sekunnin jonkin verran yli 1000 rpm. Kylmemmästä startatessa sitten vastaavasti enemmän kierroksia ja pidemmän aikaa.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11350 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021, 500e La Prima 2022
Paikkakunta: Lago d'Erba
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 21 Loka 2005, 18:18
Joo, siinä tuhannen huitteilla sen pitäisi kylmällä koneella olla.
- Epäkelpokeräilijä -