Olen saanut pitää Sprinttiäni erään jenkkiauto klubin pihalla vähän niinkuin säilössä nyt noin 3 vuotta ja minulle on vakuutettu että se ei ole sielä kenenkään tiellä ja se saa seistä sielä vaikka niin kauan kunnes se on ruostunut pois....
Noh... eilen tuli puhelu jossa ilmoitettiin että ko. tilan omistaja on vaihtunut ja kaikkien vuokralaisten on siivottava pihalta autonraadot pois, koskien myös siis tätä minun Sprintiä...
Kaverini (joka on ko. clubin jäsen) oli niin ystävällinen että hommasi jo henkilön joka voisi ottaa tuon Sprintin minulta pois ilmaiseksi, mutta kun en haluaisi luopua siitä vaikka se onkin aika huonossa hapessa....
Sprinttiä ei voi ajaa koska molemmat kaasuttimet uupuu, eikä sitä myöskään voi hinata koska jarrut eivät ole täysin käyttökuntoiset.
Joten se pitäisi ajaa pois sieltä trailerilla...
Uusi säilytyspaikka löytyi jo, mutta traileri ja hinausauto on vielä kiven alla...
Harkitsin jo trailerin vuokrausta (48€) sekä pakettiauton tai maasturin vuokrausta (€ ei tiedossa) jolla tuota traileria ja Sprinttiä voisi vetää...
Ongelma on että minulla ei ole kokemusta (eikä korttia) kuljettamaan tuollaista yhdistelmää, joten joutuisin "vuokraamaan" kuskinkin (=kossupullo tms

no jokatapauksessa... Löytyiskö foorumilta joku jolla olisi tarvittavat välineet ja osaamista ym. siirtää Sprinttiäni noin 45 kilomteriä (eniron karttapalvelun mukaan) pohjoiseen, Askolasta (pieni kunta Porvoon yläpuolella) Kärkölään?
Siirto päivämäärä ei ole vielä tiedossa itsellänikään, mutta se on luultavasti joskus seuraavan 2 viikon sisälää.
Jos löytyy ketään työhön niin yhteyttä saa ottaa PM:llä