Alfa 159 tulossa lappeen teltta-autoon...

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Alfa 159 tulossa lappeen teltta-autoon...

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

Tervehdys!

Ajattelin tälläsen topicin laittaa pystyyn, että saadaan vähän tietoa kulkemaan. Elikkäs, kävin eilen lappeen Rannan teltta-autossa ja kyselin, että koskas sinne tulee 159 näytille, kun ois kova hinku päästä livenä tutkailemaan. Kuulemma mahdollisesti ens viikolla sellainen tulis koeajettavaks sinne, mutta auto ei jää liikkeeseen kuitenkaan.
Lupasivat soittaa mulle, kun auto on sinne tulossa/tullut, kun eivät olleet ajankohdasta itsekään ihan varmoja. Ajattelin, että kerätään seudulta muutamat alfistit kokoon ja mennään porukalla koeajamaan ko. auto...
Kuulostaako ihan tyhmältä idealta vai olisko mukaanlähtijöitä? =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
MilleMiglia
Viestit: 65
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 14:50
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Alfa 159 tulossa lappeen teltta-autoon...

Viesti Kirjoittaja MilleMiglia »

Itsekin kyselin viime viikolla 159:stä mutta silloin ei ollut tietoa ajankohdasta milloin se tulee. Tarkoitus olisi käydä kokeilemassa se. Ilmoittele täällä kun saat kutsun koeajoon niin katsotaan jos aika sopii niin voisin lähteä messiin.

Avatar
Georgios Terziakis
Viestit: 162
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Georgios Terziakis »

Etelä-Karjalan Alfistien kokoontumisajot Lappeenrannan Delta-Autoon??? Jos aika on sopiva, niin voishan sitä tulla ihmettelemään, ei noita uusia Alfoja oo tullu ajeltuakkaan ku 156 jts:ää...

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

Georgios Terziakis kirjoitti:Etelä-Karjalan Alfistien kokoontumisajot Lappeenrannan Delta-Autoon??? Jos aika on sopiva, niin voishan sitä tulla ihmettelemään, ei noita uusia Alfoja oo tullu ajeltuakkaan ku 156 jts:ää...
Jesh, no minäpä infoan, kun saan jotain tietää =)
Kiva kuulla, et joku ois kiinnostunu lähtemään messiin... Eipä mullakaan oo kokemusta muista alfoista, kuin tuosta omasta ja sitten yhdestä '99 ts-gtv:stä jota koeajoin kerran kyseisen liikkeen piikkiin =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Kiva tietää!!

En vain tiedä miten sattuu töiden kanssa yhteen.. :(

Pystytkö Jeppaa ilmoittelemaan täällä, kun auto saapuu ja miten pitkään se liikkeessä viipyy.

Avatar
Tiige
Viestit: 2857
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Miksikäs ei. Kiinnostusta kyllä löytyy(rahaa tosin ei). Tarkempaa aikataulua vaan kehiin. :)

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

hagger16 kirjoitti:Kiva tietää!!

En vain tiedä miten sattuu töiden kanssa yhteen.. :(

Pystytkö Jeppaa ilmoittelemaan täällä, kun auto saapuu ja miten pitkään se liikkeessä viipyy.
Jees, eilen illalla myyjä soitteli ja sanoi, että ei oo luultavasti tulossa viel ens viikolla, mut lupas ilmoitella, kun aikataulu varmistuu. Autot ovat liikkeessä noin viikon ja sinne on tulossa eri malleja. En älynnyt tarkentaa tuota, että tarkoittiko se 159:n eri versioita vai muita alfoja, kuten gt:tä.
Ilmoittelen taas, kun tiedän lisää =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

mie oon mukana... mennään haukkumaan deltta auto maan rakoon ja kehumaan alfa taivaisiin :P
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

Nyt on taas uutta tietoa asiasta!

Elikkäs Ensi maanantaina eli 27.3. olis Alfa Romeo 159 2.2 JTS lappeen Rannan teltta-autossa. Auto on paikalla myös tiistaina ja mahdollisesti viel keskiviikkonakin, mutta nuo kaksi ekaa viikonpäivää ovat varmoja.
Liike on avoinna klo 9-18. Eli sitten vaan porukkaa ilmoittelemaan koska käy... Mulle periaatteessa sopii kumpanakin päivänä ja tuon aikahaarukan sisällä koska vaan 8)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

aamuvuoroa pukkaa maanataia ja tiistaina mutta klo 15 jälkeen käy kaikki!!! jos ei mene sitten liian myöhäiseksi???
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

...ja minulla iltavuoroa. On muutenkin melko täyteen buukattuja nuo päivät, mutta jossain vaiheessa pitää auto käydä tarkistamassa.
Kiitän informaatiosta, Jepis.

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

hagger16 kirjoitti:...ja minulla iltavuoroa. On muutenkin melko täyteen buukattuja nuo päivät, mutta jossain vaiheessa pitää auto käydä tarkistamassa.
Kiitän informaatiosta, Jepis.
Eipä kestä =) Eihän sinne kaikkien tarvii kerralla sykkiä... jos vaikka saadaan aamuvuoro ja iltavuoro porukat kasaan niin sehän riittää =) Mä voisin olla Kaugoh:n kaa samoilla linjoilla...
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
Georgios Terziakis
Viestit: 162
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Georgios Terziakis »

Voi pöh... Maanantaina ja keskiviikkona riittää rientoja töitten jälkee, tiistaina saattais ehtiä, jos vaan saan isäukolta auton lainaks, mut kassellaan..

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Jeppaa kirjoitti:
hagger16 kirjoitti:...ja minulla iltavuoroa. On muutenkin melko täyteen buukattuja nuo päivät, mutta jossain vaiheessa pitää auto käydä tarkistamassa.
Kiitän informaatiosta, Jepis.
Eipä kestä =) Eihän sinne kaikkien tarvii kerralla sykkiä... jos vaikka saadaan aamuvuoro ja iltavuoro porukat kasaan niin sehän riittää =) Mä voisin olla Kaugoh:n kaa samoilla linjoilla...
no eihän siinä... mennäänkö maanataina klo 15:15 telttaan(sinne autoliikeeseen) :wink:
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

KauGoH kirjoitti:
Jeppaa kirjoitti:
hagger16 kirjoitti:...ja minulla iltavuoroa. On muutenkin melko täyteen buukattuja nuo päivät, mutta jossain vaiheessa pitää auto käydä tarkistamassa.
Kiitän informaatiosta, Jepis.
Eipä kestä =) Eihän sinne kaikkien tarvii kerralla sykkiä... jos vaikka saadaan aamuvuoro ja iltavuoro porukat kasaan niin sehän riittää =) Mä voisin olla Kaugoh:n kaa samoilla linjoilla...
no eihän siinä... mennäänkö maanataina klo 15:15 telttaan(sinne autoliikeeseen) :wink:
Jeps, mulle passaa =) Onneks, huomasin tänkin ajoissa :-D
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

tonne meikäläisen ftp servulle lisätty muutama kuva tuosta lappeenrannan deltta autossa olleesta 159:Stä!!! ja oli se vaan niin hieno peli että :P
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Artiste
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 20:47
Paikkakunta: Taipalsaari

Viesti Kirjoittaja Artiste »

Koeajo varattu tälle päivälle, tänään klo 17 auto kuulemma lähtee Imatralle.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Poriin se tulee varmaan parin vuoden sisällä.
Itse en ole 159 luonnossa vielä nähnytkään, isukki kyllä kävi Turun Telttassa 2,2 JTS:ää ajelemassa.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
MilleMiglia
Viestit: 65
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 14:50
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja MilleMiglia »

Artiste kirjoitti:Koeajo varattu tälle päivälle, tänään klo 17 auto kuulemma lähtee Imatralle.
TÄH! Äsken kävin kysymässä autoa koeajoon ja oli kuulemma jo lähtenyt Imatralle. Hienoa! Oli jopa puolitoista päivää Lappeenrannassa...uskomatonta!
Mistä varasit koeajon? Soititko?

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Cuore Sportivo kirjoitti:Poriin se tulee varmaan parin vuoden sisällä.
Itse en ole 159 luonnossa vielä nähnytkään, isukki kyllä kävi Turun Telttassa 2,2 JTS:ää ajelemassa.
onm uuten luonnossa paljon hienompi kuin kuvissa... :-D
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Artiste
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 20:47
Paikkakunta: Taipalsaari

Viesti Kirjoittaja Artiste »

Kävin paikan päällä ruokatunnilla klo 12 jälkeen varaamassa ajan klo 16:30:ksi, myyjä merkkasi ajan kalenteriin. Odotan jännityksellä mitä tapahtuu kun sinne kohta menen... :shock:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

KauGoH kirjoitti:on uuten luonnossa paljon hienompi kuin kuvissa...
Olisi syytäkin. :lol: Kuvissa keula on ihan ok., mutta yleisvaikutelma on möhlö ja hieman mitäänsanomaton. Mutta annetaan lopullinen niitti vasta silloin vuonna 2013, kun näen auton ensi kertaa luonnossa. En silti epäile, etteikö olisi livenä paremman näköinen. Ei olisi ensimmäinen Alfa, joka ei pääse kuvissa oikeuksiinsa.

Brera näyttää kyllä kuvissakin ihan jäätävän hienolta. Oikein pelottaa, että millainen omistushalu syttyy, kun sellaisen luonnossa näkee. Sitten vuonna 2037.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Tulipa sitten päivällä käytyä katsomassa kyseistä 159:ä..
Liikkeelle saavuttua etsiskelin silmilläni olisiko auto mahdollisesti pihamaalla.. ei näy.. Olisikohan sisällä.. ei näy. Huollon tiskillä oleva ihminen vastasi: "159? Ai, se Alfa. En mie tiiä. Ei oo näkyny. Ai, täällä pitäs olla semmonen". Ai, olet noin vitun kiinnostunut Italian autoteollisuuden uudesta tuotoksesta..
Myyjä osasi kertoa että: "auto on kait koeajolla". Eihän siinä mitään. Odotellaan hetkinen. Odotellessa ajattelin näyttää vaimolle alakerrassa olevan barchetan. No, eipä ollut barchetaa, mutta vaihtoautohallissa oli 159! Ketään ei näkynyt, joten uskaltauduttiin käydä tukimassa autoa sisältä. Vitutuskäyrä oli jo siltä aamulta ihan kohdillaan, joten en viitsinyt kysyä ylimielisesti suhtautuneilta myyjiltä koeajomahdollisuutta.
Tällaisen nuoren jolpin pitää ilmeisesti Deltaan mennessä vetää puku päälle ja jakaa ovelta lähtien satasen seteleitä, että saa edes jotain palvelua..
Vaimo kysyi pois lähtiessä "Oliko nuo jotenkin mulkkuja tuolla?" Niin...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

hagger16 kirjoitti:Tällaisen nuoren jolpin pitää ilmeisesti Deltaan mennessä vetää puku päälle ja jakaa ovelta lähtien satasen seteleitä, että saa edes jotain palvelua..
Jep. Tai sitten ostaa (väkisin) sata uutta Alfaa. Sen jälkeen alkaa palvelu toimimaan jo normaalisti.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

Cuore Sportivo kirjoitti:
hagger16 kirjoitti:Tällaisen nuoren jolpin pitää ilmeisesti Deltaan mennessä vetää puku päälle ja jakaa ovelta lähtien satasen seteleitä, että saa edes jotain palvelua..
Jep. Tai sitten ostaa (väkisin) sata uutta Alfaa. Sen jälkeen alkaa palvelu toimimaan jo normaalisti.
Vähän oudolta kuulostaa tuo kyllä, koska kyllä mua ainakin palveltiin ihan hyvin siellä... myyjäkin tunnisti mut, kun paikalle saavuttiin ja tarjos heti koeajoa 159:stä. Niin ja ikää mulla on 23wee ja päällepäin näytän suunnillee parikymppiseltä =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Jeppaa kirjoitti:
Cuore Sportivo kirjoitti:
hagger16 kirjoitti:Tällaisen nuoren jolpin pitää ilmeisesti Deltaan mennessä vetää puku päälle ja jakaa ovelta lähtien satasen seteleitä, että saa edes jotain palvelua..
Jep. Tai sitten ostaa (väkisin) sata uutta Alfaa. Sen jälkeen alkaa palvelu toimimaan jo normaalisti.
Vähän oudolta kuulostaa tuo kyllä, koska kyllä mua ainakin palveltiin ihan hyvin siellä... myyjäkin tunnisti mut, kun paikalle saavuttiin ja tarjos heti koeajoa 159:stä. Niin ja ikää mulla on 23wee ja päällepäin näytän suunnillee parikymppiseltä =)
nii kaks pojan kolppia tuli hakemaan helmen koeajoon rääkättväksi ja antoivat :shock: hulluja ne on... no ei sentään, asiallinen oli palvelu kun itse kehtasi hiukan kinuta, ja antoivat kyselemättä ajoon auton, eikä kyllä jäänyt epäselväksi myyjälekkään että olimme VAIN ja AINOASTAAN koeajamassa :-D

ei ehdotellut kauppakirjan tekoon!!!
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
MilleMiglia
Viestit: 65
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 14:50
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja MilleMiglia »

Kiinnostaisi tietää pääsikö Artiste tänään koeajamaan 159:ä?

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

KauGoH kirjoitti:nii kaks pojan kolppia tuli hakemaan helmen koeajoon rääkättväksi ja antoivat
Kyllä minäkin luovuttaisin avaimet, jos KauGoHin näköinen mies niitä vaatisi.. :-D (joko nyt napsahtaa lauantaina)
Jeppaa kirjoitti:...päällepäin näytän suunnillee parikymppiseltä...
Kyllä minä tiedän miltä sinä näytät T.P. Olenhan ollut kyydissäsi Keskustasta Harapaiseen.. :wink:
Pitää tehdä joku "koukku", että saadaan sinutkin lauantaina mukaan.

No, joo. Olenhan minäkin siellä saanut yleensä ihan hyvää palvelua (verrattuna Joensuu). Nyt vaan rupesi mietityttämään miksi auto löytyi alakerrasta, kun sen piti olla ajossa.

Avatar
MilleMiglia
Viestit: 65
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 14:50
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja MilleMiglia »

hagger16 kirjoitti:Nyt vaan rupesi mietityttämään miksi auto löytyi alakerrasta, kun sen piti olla ajossa.
Ja olikohan se silloinkin alakerrassa kun sen piti olla Imatralla. Tosin ihan hyvää palvelua olen minäkin tuolta saanut. Olis pitänyt lähteä maanantaina Jeppaan ja KauGoH kanssa koeajolle mutta työasiat pääsi pahasti haittamaan harrastuksia :-D

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

hagger16 kirjoitti: Olenhan ollut kyydissäsi Keskustasta Harapaiseen.. :wink:
OT: Nyt en kyllä muista, mutta siinä ei liene mitään uutta :lol:

Niin ja tuolloin 1.4. en valitettavasti pääse mukaan, kun pitää autoa kasata Riihimäellä... Sunnuntai-illaks tuun sillä lappeeseen jos saan sen nippuun... Jos tää toteutuu, ni pitää ens viikol lähtee poikain kaa kahvitteleen sit =)
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
Artiste
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 20:47
Paikkakunta: Taipalsaari

Viesti Kirjoittaja Artiste »

Eilen menin kaverin kanssa Deltaan klo 16:30 varatulle koeajolle. Sama myyjä otti vastaan, kerroin tulleeni koeajamaan 159:iä niin kuin sovittiin, myyjä meni vaikean näköiseksi ja sanoi että tässä kävi niin kuin hän pelkäsikin. Pomo oli kuulemma lähtenyt Alfalla Imatralle klo 16. Alfa olisi Imatralla perjantaihin asti, perjantaina auto kulkisi Lappeenrannan kautta pääkaupunkiseudulle.

Kysyin miten tämä on mahdollista, myyjä ihmetteli itsekin samaa (?), varsinkin kun tämä pomo istui saman pöydän ääressä samassa huoneessa kun koeajoajasta sovittiin! No, myyjä ehdotti että menisin Imatralle koeajamaan Alfaa, soitti Imatralle ja sopi asian. Myyjä antoi valita jonkun koeajoautoista, jonkun Kian (!), jolla sitten lähdin kaverini kanssa Imatralle koeajamaan Alfaa.

Alfa löytyi Imatran Deltan pihasta, hain avaimet pomolta ja lähdin koeajolle. Kian jälkeen Alfa tuntui fantastiselle, enemmät koeajokokemukset kerron toisessa threadissa. Heitimme puolen tunnin lenkin Imatran ympäristössä ja palautimme auton. Deltan pomo olikin kiireellä vastaanottamassa Alfaa ja lähti saman tien itse sillä ajamaan. Itse ajoimme Kialla takaisin Lappeenrantaan ja palautimme auton.

Semmoinen seikkailu, onneksi Delta ymmärsi hoitaa tämän koeajoasian kuntoon. Minä olin tyytyväinen saadessani kokea uuden Alfan. :)

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Artiste kirjoitti:Eilen menin kaverin kanssa Deltaan klo 16:30 varatulle koeajolle. Sama myyjä otti vastaan, kerroin tulleeni koeajamaan 159:iä niin kuin sovittiin, myyjä meni vaikean näköiseksi ja sanoi että tässä kävi niin kuin hän pelkäsikin. Pomo oli kuulemma lähtenyt Alfalla Imatralle klo 16. Alfa olisi Imatralla perjantaihin asti, perjantaina auto kulkisi Lappeenrannan kautta pääkaupunkiseudulle.

Kysyin miten tämä on mahdollista, myyjä ihmetteli itsekin samaa (?), varsinkin kun tämä pomo istui saman pöydän ääressä samassa huoneessa kun koeajoajasta sovittiin! No, myyjä ehdotti että menisin Imatralle koeajamaan Alfaa, soitti Imatralle ja sopi asian. Myyjä antoi valita jonkun koeajoautoista, jonkun Kian (!), jolla sitten lähdin kaverini kanssa Imatralle koeajamaan Alfaa.

Alfa löytyi Imatran Deltan pihasta, hain avaimet pomolta ja lähdin koeajolle. Kian jälkeen Alfa tuntui fantastiselle, enemmät koeajokokemukset kerron toisessa threadissa. Heitimme puolen tunnin lenkin Imatran ympäristössä ja palautimme auton. Deltan pomo olikin kiireellä vastaanottamassa Alfaa ja lähti saman tien itse sillä ajamaan. Itse ajoimme Kialla takaisin Lappeenrantaan ja palautimme auton.

Semmoinen seikkailu, onneksi Delta ymmärsi hoitaa tämän koeajoasian kuntoon. Minä olin tyytyväinen saadessani kokea uuden Alfan. :)
esimerkillistä toimintaa delta autolta, eihän tämä lappeenranna liike niin huono olekkaan kuin muualla suomessa... vissiin... :-D positiivinen yllätys kuitenkin
Life is too short to drive boring cars.

Vastaa Viestiin