Alfa Romeo Road Show

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Tulossa myös.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

liekki kirjoitti:Olikos tänään muita foorumilaisia tulossa tampereen VIP-tilaisuuteen?

Voi olla että tuun pyörähtään.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Tuli sitten ajettua GT pienellä moottorilla, 159 sporwagon JTDm Q-tronic ja Brera isolohkolla.

GT kaunis kuin mikä. Koeajoauton moottori njaah, mitenköhän toi maistuis dieselinä. Saattais kelvata...

159 ulkonäkö plussaa, sisusta ei niinkään. Moottori hieno ja automaatti sopii kuin nenä päähän.

Brera hieno kyllä mutta ei kulkuja noinkin urheilulliseen koriin. Painolla varmaan suurin vaikutus asiaan. Suuri pettymys mutta talvella varmaan oikein hauska.

Ajetuista autoista ehdoton ykkönen oli 159 diesel automaatilla.

Mutta GT:n haluis dieselinä.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Savijon 156 tuli kai ainakin bongattua. Oliko parkkeerattu siihen melkein paraatiovien eteen?

Ajettua:
147 selespeed kaksilitraisena
Yllättäen ei oikein sytyttänyt. Jotenkin odotin hieman enemmän. Tuntui että olisin istunut hirvittävän korkealla siinä kuskinpallilla (Johtuu varmaan että GTVssä tottunut istumaan matalalla). Selespeed toimi hyvin mutta ei istunut oikein omaan ajamiseen

GT pienellä koneella
Vaikka moottori hieman pieni saattaa tuohon koriin olla niin kyllä se getvosta enemmän potki kuitenkin. Ohjaamossa hyvä olla, kuin kotiin olisi tullut. :wink: Kyllähän tuollainen saattaisi tallista sitten joskus vaikka löytyäkin.

159 2.4 JTD sedanina
Tuli lähdettyä lenkille kun odottelin GTn vapautumista. Asenteella "noh..toihan on diiseli, mutta käydään nyt ajamassa kun siihen kutoskoneiseen on jonoa" Vääntö yllätti ja iski aika tehokkaasti selän penkkiin kun rampilla kiihdytti. Kun se diiselivero vaan poistuis...näillä ajoilla ei kannata diiseliä ostaa. Paha tehdä päätöstä GTn ja 159n välillä aikanaan vuosien päästä.

Ihan mukava tilaisuus oli.

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Milloin se on trella? :twisted:
Nothing beats cubic inch

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

^ Tänään.

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

^ Oliko?
Nothing beats cubic inch

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

liekki kirjoitti:Savijon 156 tuli kai ainakin bongattua. Oliko parkkeerattu siihen melkein paraatiovien eteen?
Siinähän se, mutta se on kyllä Sinin. Suuttuis varmaan jos sitä omakseni sanoisin :wink:

Vastaa Viestiin