Uutisia Alfa Romeosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Sit kun noissa Alfoissa on niitä sähkövikojakin ja ruostuu pystyyn...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

PSS kirjoitti:Mä ajattelin tilata semmoisen mutta sitten tajusin että se ei varmaan pääse meidän hidastekorotteista läpi ja saakeli kuluttaakin liikaa.
Eivätkä nuo ole ainoita miinuksia:

- liian pienet sivuikkunat
- tavaratilan nostokorkeus suuri ja lastausaukko epäkäytännöllien muotoinen
- suuri kulutus ja isot hiukkaspäästöt
- kalliit vakuutukset

Ja onhan noita muitakin. Varmaan paska laite.

Avatar
Janne
Viestit: 2122
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ei siinä oo varmaan viittätoista juomatelinettäkään ja istuimenlämmittimen nappeja joutuu talvella ettimään niin kauan että ehtii perse jäätyä. */***** :wink:

e. lisätty hymiöhhh väärinymmärrysten välttämiseksi
Viimeksi muokannut Janne, 29 Syys 2006, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Joo noista istuinlämmittimen napeista on joka lehti jaksanut rutista joka ainoassa Alfa jutussa, mutta niin kauan kun siihen ylettyy penkiltä, niin onko sen väliä missä se on, kunhan sen tietää. Sitten kun penkinlämmitimien napit on takakontissa, niin olen samaa mieltä että on epäkäytännöllinen.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Avasin oman ketjun 8C:lle. Saa niitä juttuja tähänkin postailla, mutta yritetään pitää tämä threadi hieman yleisemmällä tasolla.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11242
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

KJS kirjoitti:istuinlämmittimen napeista... ...niin kauan kun siihen ylettyy penkiltä, niin onko sen väliä missä se on, kunhan sen tietää.
On ne katkaisijat tuupattu aika italialaiseen paikkaan mutta hyvinhän niitä sieltä ylettyy käyttämään. Suurempi murhe on se ettei mistään näe onko appari unohtanut grillinsä päälle, nyt pitää vainoharhaisesti kokeilla nappulasta silloin tällöin.

Minkähän takia Teeämmä jaksaa aina rutkuttaa jos lasinnostimien kytkimet ovat jossain muualla kuin ovessa? Minusta 164:n keskikonsolin nappuloita oli mukavampi käyttää kuin 156:n ovinappeja; Vasen käsi ohjaa, oikea pykältää ja tarpeen mukaan ruuvaa jenkkavehjettä, hallakonetta ja muita vähemmän tärkeitä vermeitä. Nyt pitää opettaa oikea ohjaamaan että vasen voi aukailla fönäreitä. Valivali.

Se kattoluukun nappula voisi kyllä olla jossain muualla kuin katossa, nyt sitä pitää erikseen katsoa että saa käden osumaan siihen. Plus tietysti kaikki vastaantulijat luulevat että heille morjenstetaan, mutta tämähän on tuttua vanhalle 75-kuskille.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Suurempi murhe on se ettei mistään näe onko appari unohtanut grillinsä päälle...
Onko autossasi penkkien sivuissa ledejä ilmaisemassa em. asiaa? Pelkääjän puolella sen valon saattaa jopa tuurilla nähdä heijastuvan ovesta. Ellei tietysti ole liian kirkas keli. Tämä alkaa kuulostaa jo surkuhupaisalta.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Nyt pitää opettaa oikea ohjaamaan että vasen voi aukailla fönäreitä...
Kuinka usein niitä ikkunoita sitten pitää availla? Aina kun tyttöjä on kadunvarrella, että saa soitettua rokkia vai? :)
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Se kattoluukun nappula voisi kyllä olla jossain muualla kuin katossa...
Noh noh, seuraavaksi varmaan harmittelet kun ovikahva on ovessa? :wink:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11242
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Onhan siinä ne ledit. Kuskin puolen ledin näkee jopa silloin kun astuu autoon sisään, harmi vaan ettei se kerro onko lämppäri päällä jos autossa ei satu olemaan virrat kytkettynä silloin kun sinne istuu. Ja harvemmin tulee möngittyä apparin puolelta kabiiniin.

Eipä niitä laseja pahemmin tule availtua, mutta jos kerran autoon jotain vermeitä asennellaan niin olishan se ihan kiva että niitä olisi mukava käyttääkin. Lähinnä tulee kuskin ikkunaa ronkittua kun pitää johonkin porttipuomipömpeliin törkkiä kulkulätkää.

Ovia nyt ei liian usein tule availtua ajon aikana mutta olis kiva että ne käytössä olevat namiskat olisivat sellaisilla paikoilla että niitä pystyy ajon aikana mukavasti näpräämään. Kun ei se olisi edes raha- tai ulkonäkökysymys... Mutta osa italialaisen auton ajamisen ja omistamisen elämystä taitaa olla päin helvettiä toteutetut pikkuasiat? :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Lähinnä tulee kuskin ikkunaa ronkittua kun pitää johonkin porttipuomipömpeliin törkkiä kulkulätkää.
Näissä tilanteissa saa seiskafemmalla hienon "kädet ylös" -efektin.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Minkä takia on loogisempaa avata takaluukku penkin vierestä lattialta kuin katosta? :silly:

Kai se tuntuu oudolta ehkä ensimmäiset 2min, jos on tottunut kaivelemaan jotain vipua naama kiinni ratissa, kuten minä.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jenkkifoorumilta:

sakiss:
"The first scoop...it seems that finally Gta will be fitted with the new 4.7lt v8 with 450hp...."

http://img75.imageshack.us/img75/545/15 ... kt0th2.jpg
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

tuolla olikin jo juttua ettei olekaan V8 vaan V6, osaako joku sanoa kuvasta mikä kone toi on?

http://img218.imageshack.us/img218/5662 ... pt2kt0.jpg
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Laaban
Viestit: 175
Liittynyt: 29 Kesä 2006, 10:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Laaban »

No tuolta sivulta näkyy että kyseessä on Maseratin 4.3l V8. Ainakin kovasti samaa näköä on.

http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ma ... /1207.html
hevoinen

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Laabanin postaamasta scoopista voimme myös havaita, ettei Kamal-projektiakaan ole haudattu.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Laaban kirjoitti:No tuolta sivulta näkyy että kyseessä on Maseratin 4.3l V8. Ainakin kovasti samaa näköä on.

http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ma ... /1207.html
Alkaa kuulosmaan hyvältä nuo Alfan tehokkaat mallit. 8)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Laaban
Viestit: 175
Liittynyt: 29 Kesä 2006, 10:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Laaban »

Kyllä mä oikein katselin. Turbon putkihan se siinä koneen päällä makaa. Muilla sivuilla puhutaan 3.2l V6 Bi-Turbosta (400hv).

Siinä pari esimerkkiä:
http://www.alfaclub.lu/HTML/rumor-content.htm
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News ... 42,00.html
hevoinen

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

"True to the Gran Turismo Allegerita tag, these high performance Alfa’s will be lightweight: the 159 GTA will have a 130 kg weight reduction."

Loistavaa, mikäli italiaspeedin tekstit pitää paikkansa. Hyvä että Alfalla on hokastu, että ei se pelkkä teho, vaan se tehopainosuhde.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

italiaspeedin juttu on päivätty 12.07.2005, joten siihen ei kannata tuijottaa. Kone taitaa tosiaan olla V6 turbo
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Pikkualfa shoppi

Kuva

www.autoblog.it

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Heh, vaikka olisi 300hp ja neliveto niin on kyllä vähän liian ovelan näköinen :shock:

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

V6 kirjoitti:italiaspeedin juttu on päivätty 12.07.2005, joten siihen ei kannata tuijottaa. Kone taitaa tosiaan olla V6 turbo
No voi kak-ki. Tai eipä tuolla niin väliä ole mikä kone on, mutta kunhan ymmärtäisivät keventää sitä..

Tuo pikkualfa on kyllä aika vekkulin näköinen.

Avatar
90
Viestit: 8049
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu vekkulin näköinen kieltämättä, tulee tuosta kylkipokkauksesta väkisinkin mieleen 916-sarjan GTV/spider..

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Niinpäniin.. GTVssä se on kauniinhärski, tossa naurettava.
- Alfaholic -

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mä tykkään. Tuo on jotenkin niin valmiin näköinen, että voisi olla vaikka aitokin. Hyvin perinteisiä Alfan linjoja. Sitäpaitti, herättää ostohaluja.

Tuo sopisi sillä mainitulla 1.8 turbolla itselle härnäykseen tai peruskoneella tyttärelle.

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Itellä tulee mieleen nykypäivän Arna. Hyundaidaewoon nokalle laitettu kolmio . :crazyeyes:
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Baravalle said he was also working hard to reverse the poor image that Alfa Romeo had earned over the years in the area of parts and services.

"We've got a third-party parts problem. We've got a technical assistance problem. We've got a quality problem. The quality we were able to provide was not of the quality of a premium customer," he said.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfa kutsuu Saksassa 8,571 kappaletta 156 JTD mallia ylimääräiseen korjaushuoltoon. Kutsu koskee vuosimalleja marraskuu 2001 - marraskuu 2004.

Korjaus liittyy palovaaraan joka aiheutuu ylikuumenemisesta. Osan nimi saksaksi "Zuheizer", lieneekö ruiskutusjärjestelmän osa?

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Junior Alfan malleja www.virtualcar.it

Suora linkki

Kuva

Avatar
mattijus
Viestit: 5263
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

alfista kirjoitti:Alfa kutsuu Saksassa 8,571 kappaletta 156 JTD mallia ylimääräiseen korjaushuoltoon. Kutsu koskee vuosimalleja marraskuu 2001 - marraskuu 2004.

Korjaus liittyy palovaaraan joka aiheutuu ylikuumenemisesta. Osan nimi saksaksi "Zuheizer", lieneekö ruiskutusjärjestelmän osa?
Vahvalla Saksan kielen osaamisella lisälämmityslaite aka "webasto"?
VMP

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

alfista kirjoitti:Junior Alfan malleja
Ei mutta tuohan näytti aika kivalta. Toivottavasti olisi kuvan kaltainen coupemainen perä, etteivät tee pystyperää.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Jotenkin tuli tuosta perästä mieleen 360 Modena :-D Ei siis hullummat muodot...

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

No, kyllä se vähän muistuttaa myös Volvon C30:stä...

Wannabe
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Heinä 2003, 21:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Wannabe »

Onko kukaan kysellyt leasinghintoja 159:n? Jos huoltohinnat rupeavat entisestään nousemaan, kuten toisessa ketjussa peloteltiin, niin leasing rupeaa oikeasti kiinnostamaan.

Avatar
Saimaannorppa
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2003, 21:28
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saimaannorppa »

Alfan liisaaminen on aina kulttuuriteko josta tulisi ansaita ainakin jonkinlainen kunniamaininta Alfakerhoilta ja BBS foorumilta. Sillä liisaushinnat ovat huomattavasti korkeammat kuin muilla vastaavan hintaisilla kulkupeleillä.

Esim. ALD:n hinnastossa 159 Sportwagon 2.4 JTD, ovh. 43 k€
-vuokra 930 € per kk (90 tkm, 36 kk)
-verotusarvo 640 €

vastaan vaikkapa Audi A4 Avant 2.0 TDI, ovh. 44 k€
-vuorkr 813 € per kk (90 tkm, 36 kk)
-verotusarvo 650 €

Viimeksi kun omaa liisaria vaihdoin niin ALD:ltä kommentoivat että Alfan tapauksessa liising hintaa nostaa "jälleenmyyntiarvo" sekä huoltojen hinnat...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jeps mietin ihan samaa, esim. kaverilla nuo työsuhdeauton rajat menee leasinghinnan mukaan, siinä ei paljoa Alfat pääse palkintosijoille :?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kuva

169 (late 2009)

Can you imagine a model range without a serious 4-door sedan? Of course not. Neither does Alfa, and for the U.S. that car will be the all-new 169. Interestingly, the 169 will have some American blood, as it will be based on a premium modular platform developed together with Cadillac and Saab. The 169 will be available in front- or all-wheel drive, with power between 250 and 350 bhp.

The front end takes on 8C styling cues, though a bit less wild. As with all U.S.-spec Alfas, the external differences to the European models will be minor, such as additional side indicators, a specific rear license plate holder and optional chrome wheels. Inside, comfort features such as automatic climate control and leather seats will be standard, while high-end stereos and onboard infotainment systems (such as satellite navigation, voice activation and Bluetooth connectivity) will be options. — MP


http://www.roadandtrack.com


Toivottavasti se näyttää enemmän vaikka Viscontilta:

Kuva

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja italia »

Ainakin tuo ylimmäinen kuva on kuin 1:1 uusi Seat Leon.

Onko tämä sitten hyvä asia vai ei....... :roll:

Kyllä mielestäni Alfa voisi täysin unohtaa nuo puolimaasturit ja lopettaa edes kuvittelevansa suunnittelevan nykytrendin mukaisia "tila-autoja" :shock:
QUORTHON 1966-2004

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tuo R&T:n kuvatus muistuttaa aika paljon sitä Kamalia. Tekstissä puhutaan sedanista, mutta ei piirroksen biili 4-oviselta vaikuta.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Tällainen taitaa kuitenkin olla tulossa. AR 159 Crosswagon

http://www.auto-moto.com/data/articles/5026/image0.jpg

Lähde: http://www.auto-moto.com
Viimeksi muokannut alfista, 16 Loka 2006, 21:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

mattijus kirjoitti:
alfista kirjoitti:Alfa kutsuu Saksassa 8,571 kappaletta 156 JTD mallia ylimääräiseen korjaushuoltoon. Kutsu koskee vuosimalleja marraskuu 2001 - marraskuu 2004.

Korjaus liittyy palovaaraan joka aiheutuu ylikuumenemisesta. Osan nimi saksaksi "Zuheizer", lieneekö ruiskutusjärjestelmän osa?
Vahvalla Saksan kielen osaamisella lisälämmityslaite aka "webasto"?
Olisko kuitenkin JTD malleissa oleva sähköinen lisälämmitin joka lämmittää sisään tulevaa ilmaa ennen kuin diesel saa vetensä lämpimiksi. Jos se olisi Webasto, niin ko firma kutsuisi itse korjaukseen.

Saas nähdä miten Suomessa. Itsellä ajossa juuri tuollainen...

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

149 kuvia

Kuva

Kuva

Lähde: http://www.speedheads.de/

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4878
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

No wau... :o
Varsin herkullisia yksityiskohtia ja kokonaisuus näyttää hyvältä. Ainut kysymysmerkki jää tuosta keskimmäisten takavalojen välissä olevasta pokkauksesta. Ja pakoputken ulostulo on jotenkin kantikas muuhun kokonaisuuteen.
Mutta kyllä tuo vanteiden koko on kasvanut käsittämättömäksi. :wink:
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Kyllä ne vantikset siitä pienenee, kun myyntiin asti tulee - tää ennakkomyyntikikkailua ja mielipiteiden kalastelua tehtailta, siks nää lipsuu ulos .
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Taitaa olla shoppi vieläkin, mutta lähellä totuutta päätellen tästä:

Kuva

Avatar
raktori112
Viestit: 210
Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
Car(s): Ex. 75,155
Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja raktori112 »

Niin tuolla edellisellä sivulla oli tuosta Q2-lukosta juttua, niin onko tälläista ollut muissakin tehdastekoisissa autoissa, ja missäköhän tämmösiä on ollut?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Now we´re talking!

4C Junior:


Kuva

Kuva

Jos nämä olivat jo josakin niin sori. Tuota löytyy kolmella keulaversiolla, joista yllä paras.

http://www.autoblog.it/categoria/alfa

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11242
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Perä on ihan hyvä, loppuauto... Parempi etten sano mitään.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11256
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kamoon, tuo keulavirne on ihan ässä! Tahdon, tahdon.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

raktori112 kirjoitti:Niin tuolla edellisellä sivulla oli tuosta Q2-lukosta juttua, niin onko tälläista ollut muissakin tehdastekoisissa autoissa, ja missäköhän tämmösiä on ollut?
En kyllä ole kuullut, että torsenia olisi käytetty ainakaan etuvetoisessa. Voi olla todella hyvä varuste.

Vastaa Viestiin