Nousee, ainakin q-tronicissa. Tosin joutuu ajamaan sellaiset parikymmentä minuuttia. Tyhjäkäynnillä lämpö ei nouse juuri lainkaan vaikka antaisi auton tahkota itsekseen koko päivän.Billie kirjoitti:Nouseeko 90 C:een moottorin lämmöt näillä 10-15 asteen pakkasilla, jos ajoa on semmoset 30 min.
alfa 159
Valvoja: Moderators
- Matti_S
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Mitä ihmettä. Ainakin mulla on auto 10 min duuni->koti matkan aikana lämmennyt vaikka pakkasta on täällä oulussa ollut se reilu 20. Tosin olen pitänyt kierrokset 2k pinnassa.
Vloppuna auton päivän seisottua -25 pakkasessa huomasin että tyhjäkäynnillä auto tosiaan lämpenee hitaasti. Ekan kolmen kilsan rallitaipaleen aikana lämpätila nousi 60 asteeseen, sitten 30km @ 90km/h cruisailun aikana lämpötila jämähti täysin. Kierrokset tuolloin just 1,5k. 2k pinnassa lämpötila nousi aika äkkiä tuohon 90 asteeseen.
Auton mukana tuli joku kortsu-ratkasu kylmille keleille. En tosi oo ite koskaan testannu sitä.
Vloppuna auton päivän seisottua -25 pakkasessa huomasin että tyhjäkäynnillä auto tosiaan lämpenee hitaasti. Ekan kolmen kilsan rallitaipaleen aikana lämpätila nousi 60 asteeseen, sitten 30km @ 90km/h cruisailun aikana lämpötila jämähti täysin. Kierrokset tuolloin just 1,5k. 2k pinnassa lämpötila nousi aika äkkiä tuohon 90 asteeseen.
Auton mukana tuli joku kortsu-ratkasu kylmille keleille. En tosi oo ite koskaan testannu sitä.
-Matti-
Eilen tuli sitten 159 akulle kilsat täyteen.Sjöberg hoiteli hinauksen Auto-Milanon pihaan ja tänään uudella akulla pelittää taas.
Ihmettelen vaan,kun auto on myyty Suomen oloihin,niin akkun käynnistysteho oli vain 440A (90Ah Exide).Nyt on sama merkki 700A,(80Ah).
Kysäisin siinä kuskilta,onko kiirettä pidellyt nyt kovilla pakkasilla? Tähän kuski:"Pokaa on kokoajan.Tänään on ollu Bemaripäivä,10 kpl oon vienny Laakkoselle."
Ihmettelen vaan,kun auto on myyty Suomen oloihin,niin akkun käynnistysteho oli vain 440A (90Ah Exide).Nyt on sama merkki 700A,(80Ah).
Kysäisin siinä kuskilta,onko kiirettä pidellyt nyt kovilla pakkasilla? Tähän kuski:"Pokaa on kokoajan.Tänään on ollu Bemaripäivä,10 kpl oon vienny Laakkoselle."
Ride on!
- Cuore Sportivo
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
159 on talviauto. Yhdeksän Alfan jälkeen 159 on toistaiseksi ainoa, jossa ei ole ollut mitään ongelmia kovallakaan pakkasella. Tiistaina jänskätti auton pesun jälkeen. Mittari näytti -13c, ja Alfa yöpyi pesun jälkeen katoksessa. Seuraavana aamuna oli hieman epätodellinen olo, kun bensatankin luukkukin avautui ongelmitta.
Alle kymmenen minuutin matkalla puhaltaa täälläkin lämmintä ilmaa, ja lämmöt nousee yhdeksäänkymppiin vavattomasti.
Pers'lämmitin vaikuttaa hieman tehottomalta, tosin nahkapenkit kai verottaa hieman lämpeämistä.
Alle kymmenen minuutin matkalla puhaltaa täälläkin lämmintä ilmaa, ja lämmöt nousee yhdeksäänkymppiin vavattomasti.
Pers'lämmitin vaikuttaa hieman tehottomalta, tosin nahkapenkit kai verottaa hieman lämpeämistä.
- Formula-Masa
- HopeinenQ
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
Allekirjoitan ja komppaan. Paras talviauto mikä mulla on ollu (on ollu rellua, seattia, volkkaria ja volvoa). Kabiini lämpenee hyvin ja puolentunnin moottoritieetapin aikana lämmöt nousee 90 asteeseen.Cuore Sportivo kirjoitti:159 on talviauto.
Käytin itse myös auton konepesussa, mutta sen verran olin kaukoviisas, että käsittelin pesun jälkeen ovien tiivisteet silikonipuikolla. Aamulla -20 asteen pakkasessa oli tosin kiva ajaa katukivetyksen yli.... Pientä pauketta kuului korista...
- HopeinenQ
Laitetaas tämäkin tänne..
Viimeisen kaksi viikkoa mua on häirinny nuo 159:n jarrut. Jarruvoimaa löytyy kyllä, mutta kun jarrutan (etenkin hitaassa nopeudessa) jarrutus on sellaista pehmeän nykivää. Aivan kuin jarrulevyt olisivat kierot tai vastaavaa. Huomaa parhaiten kun hidastaa liikkennevaloihin.
Talvirenkaita vaihdettaessa paloissa oli pintaa kyllä vielä riittävästi ja jarrulevyt ovat "tasaisen kirkkaat" (jos sitä noin voi sanoa). Jarruneste on ok.
Vuosihuolto tulossa tammikuussa, niin tarttee silloin kysellä. Onko kukaan kysynyt vuosihuoltoa jo noista uusista Alfan huoltopisteistä? Deltaan ei viittis viedä..
Ja nyt kun päästiin tuohon Deltaan, niin kertokaas viisaat kuinka käsitätte takuun jos siinä mainitaan takuun olevan 3 vuotta + 2 vuotta? Onko tuo 3 vuotta tehdastakuu ja 2 vuotta Deltan myöntämä lisätakuu? Näin mä sen käsittäisin.
Anteeks että oon olemassa ja sori jos oon syntyny..
Viimeisen kaksi viikkoa mua on häirinny nuo 159:n jarrut. Jarruvoimaa löytyy kyllä, mutta kun jarrutan (etenkin hitaassa nopeudessa) jarrutus on sellaista pehmeän nykivää. Aivan kuin jarrulevyt olisivat kierot tai vastaavaa. Huomaa parhaiten kun hidastaa liikkennevaloihin.
Talvirenkaita vaihdettaessa paloissa oli pintaa kyllä vielä riittävästi ja jarrulevyt ovat "tasaisen kirkkaat" (jos sitä noin voi sanoa). Jarruneste on ok.
Vuosihuolto tulossa tammikuussa, niin tarttee silloin kysellä. Onko kukaan kysynyt vuosihuoltoa jo noista uusista Alfan huoltopisteistä? Deltaan ei viittis viedä..
Ja nyt kun päästiin tuohon Deltaan, niin kertokaas viisaat kuinka käsitätte takuun jos siinä mainitaan takuun olevan 3 vuotta + 2 vuotta? Onko tuo 3 vuotta tehdastakuu ja 2 vuotta Deltan myöntämä lisätakuu? Näin mä sen käsittäisin.
-
-TMP-
- Car(s): GTV6 -84
156 2,4jtd -05 - Paikkakunta: Seinäjoki
Muistaakseni tuo 3+2 tarkottaa että 3 vuotta täystakuu+ 2 vuotta moottori+voimansiirto. Näin ainakin Fiatin esitteessä näytti olevan kun jotain tarjousta syksyllä pistivät, eli tod. näk. samoin Alfassa.HopeinenQ kirjoitti: Ja nyt kun päästiin tuohon Deltaan, niin kertokaas viisaat kuinka käsitätte takuun jos siinä mainitaan takuun olevan 3 vuotta + 2 vuotta? Onko tuo 3 vuotta tehdastakuu ja 2 vuotta Deltan myöntämä lisätakuu? Näin mä sen käsittäisin.
- HopeinenQ
Alfaowner forumia lueskelin ja taitaa olla noiden kirjoitusten perusteella menossa mulla sekä palat, että levyt vaihtoon. Prkl!!HopeinenQ kirjoitti: Viimeisen kaksi viikkoa mua on häirinny nuo 159:n jarrut. Jarruvoimaa löytyy kyllä, mutta kun jarrutan (etenkin hitaassa nopeudessa) jarrutus on sellaista pehmeän nykivää. Aivan kuin jarrulevyt olisivat kierot tai vastaavaa. Huomaa parhaiten kun hidastaa liikkennevaloihin.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... rakes.html
Mitään hyvää pajaa, josta olisi muilla foorumilaisilla jarruremontista kokemusta?
- Rolle
- Site Admin

- Car(s): 45e + Explorer EV
www.nurmijarvenautovaraosa.fi varmaan Garrett hoitaa jarrutkin kuntoon.
Tänään 159 sippas yllättäen.Aamulla lähti normaalisti käyntiin ja eikun menoksi.Eka pysähdys,n.30min. ja starttasi ihan normaalisti. Toinen pysähdys,n.15min. ja siihen jäi.Avainmötikkä sisään,kaikki valot syttyivät normaalisti,hehku sammu ja starttia painaessa kuului hiljaista sirinää.Onko muille sattunut vastaavaa?
Onneksi Sjöbergillä autot pelaa.Alkaa tulemaan nekin yhtä tutuksi,kuin Opel Vivaron aikana.
Onneksi Sjöbergillä autot pelaa.Alkaa tulemaan nekin yhtä tutuksi,kuin Opel Vivaron aikana.
Ride on!
Klassisen kuuloinen nokkahihnan katkeaminen? Hyvällä säkällä meni startatessa, eikä paljoa vikaantunut. Saattaa tuo olla startin solenoidin jumittaminenkin.doublesix kirjoitti:Tänään 159 sippas yllättäen.Aamulla lähti normaalisti käyntiin ja eikun menoksi.Eka pysähdys,n.30min. ja starttasi ihan normaalisti. Toinen pysähdys,n.15min. ja siihen jäi.Avainmötikkä sisään,kaikki valot syttyivät normaalisti,hehku sammu ja starttia painaessa kuului hiljaista sirinää.Onko muille sattunut vastaavaa?
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
no nni!!! kävin sitten piruuttani ostamassa tänään sen keltaisen Q4:Sen pois pyörimästä liikkeestä
autohan on hieno väriä myöden sitähän ei käy kiistäminen mutta vantaalta lappeenrantaan ja muutama kierros siellä täällä autoa testaillessa ja have checked engine tillottaa näytössä
alkoi lupaavasti tämä alfa sukupolven vaihdos??? noh, huomenna soitto myyjälle ja kyselemään että mitäs tehdään!
onkos muilla nyt heittää kommenttia että mikä sen voisi aiheuttaa? tehot tuntuu olevan tallella ja muutenkin toimii täysin normaalisti
kyseessähän on siis 3.2 V6 Q4
alkoi lupaavasti tämä alfa sukupolven vaihdos??? noh, huomenna soitto myyjälle ja kyselemään että mitäs tehdään!
onkos muilla nyt heittää kommenttia että mikä sen voisi aiheuttaa? tehot tuntuu olevan tallella ja muutenkin toimii täysin normaalisti
kyseessähän on siis 3.2 V6 Q4
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
totta tuokin, ajattelin vaan että onko jollakin sattunut ja voiko autolla ajaa huomenna kuitenkin töihin? 2km tosinEpezi kirjoitti:Ihan mikä vaan.KauGoH kirjoitti:onkos muilla nyt heittää kommenttia että mikä sen voisi aiheuttaa?Testerillä se selviää, voi olla vähän vaikea arvailla niistä sadoista eri vikakoodeista
Eilen huomasin sellaisen oireen, kun auto oli seissyt useamman päivän reilussa pakkasessa, niin jarrut lähes totaalisti poissa.
3-4 jarrutusta, niin kaikki ok.
Ilmeisesti levyjen tai palojen pintaan kertynyt jäätä.
Pitkään loskassa ajaessa esim. 50 kilsaa moottoritietä jarrut saattavat kadota kanssa totaalisesti. Tästä aiemmin jo varoittelin palstalla.
3-4 jarrutusta, niin kaikki ok.
Ilmeisesti levyjen tai palojen pintaan kertynyt jäätä.
Pitkään loskassa ajaessa esim. 50 kilsaa moottoritietä jarrut saattavat kadota kanssa totaalisesti. Tästä aiemmin jo varoittelin palstalla.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Farina
- Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Samaa vikaa on täällä. Ulkona seisomisen jälkeen jarrut suorastaan pamahtavat auki liikkeelle lähtiessä. Tätä tapahtuu ajoittain, ei siis jokakerta. Olen yrittänyt verryttää jarruja tiukoilla jarrutuksilla, mutta suurempaa vaikutusta asialla ei ole. Talvivanteeni ovat myös avonaiset, joten sillä voi olla merkitystä asiaan. Toisaalta koska jarrut eivät jää päälle laahamaan, niin enpä tuosta ole jaksanut suuremmin välittää.arv kirjoitti:Mitenkäs teillä muilla jarrut näin talvella? Omassani jarrut jäätyvät parkissa hetken oltuaan pienenkin ajomatkan jälkeen. Kaikki jarrut, eikä vaan käsijarru takana. Jarrut eivät siis ole edes lämpimät.
Johtuukohan se puuterilumesta ja vanteistani, jotka ovat aika avonaiset?
- KauGoH
Happi anturi oli vika koodia pukannut...KauGoH kirjoitti:ketjullahan tuo... sain ajan tunnin varotus ajalla deltaan ja katsomaan mikä siellä herjaa!hagger16 kirjoitti:Olikos tuo 3.2 hihnalla vai ketjulla?
delttamaiseen tapaan, putsattiin liitin ja kuitattiin valo pois... korjauksella saavutettu kesto n.20km! soitto ja uusi aika ens keskiviikoksi, tilaavat sitten uuden anturin sinne!
osaakos joku sanoa että missä päin moinen kikkare sijaitsee? vai onko lambda sama asia kuin happi anturi?
Mistä muuten johtuu sellainen ilmiö, että kun auton ajaa talliin... oikein hiljaa ja varovasti... niin, ettei tarvitsee jarruun koskea, kun pysäyttää. Sitten jättää auton talliin jarrupolkimeen koskematta. Työstää autoa hiukan ees-taas... hyvin rullaa ...ja jättää seisomaan. Antaa auton seistä siinä muutaman päivän... Yrität työntää... eipä liiku. Jarrut ovat jumissa. Auto käyntiin, vaihde päälle, kytkin ylös... vasta pamauksen säestämänä lähtee liikkeelle.Farina kirjoitti: Samaa vikaa on täällä. Ulkona seisomisen jälkeen jarrut suorastaan pamahtavat auki liikkeelle lähtiessä. Tätä tapahtuu ajoittain, ei siis jokakerta. Olen yrittänyt verryttää jarruja tiukoilla jarrutuksilla, mutta suurempaa vaikutusta asialla ei ole. Talvivanteeni ovat myös avonaiset, joten sillä voi olla merkitystä asiaan. Toisaalta koska jarrut eivät jää päälle laahamaan, niin enpä tuosta ole jaksanut suuremmin välittää.
Mikä ne jarrut itsekseen siellä tallissa jumittaa?!!?
- KauGoH
sama täällä, tosin ulkona katoksessa seisoessa... kahtena aamuna pamahtanut oikein kunnolla, peljoittavaaJönsson kirjoitti:Mistä muuten johtuu sellainen ilmiö, että kun auton ajaa talliin... oikein hiljaa ja varovasti... niin, ettei tarvitsee jarruun koskea, kun pysäyttää. Sitten jättää auton talliin jarrupolkimeen koskematta. Työstää autoa hiukan ees-taas... hyvin rullaa ...ja jättää seisomaan. Antaa auton seistä siinä muutaman päivän... Yrität työntää... eipä liiku. Jarrut ovat jumissa. Auto käyntiin, vaihde päälle, kytkin ylös... vasta pamauksen säestämänä lähtee liikkeelle.Farina kirjoitti: Samaa vikaa on täällä. Ulkona seisomisen jälkeen jarrut suorastaan pamahtavat auki liikkeelle lähtiessä. Tätä tapahtuu ajoittain, ei siis jokakerta. Olen yrittänyt verryttää jarruja tiukoilla jarrutuksilla, mutta suurempaa vaikutusta asialla ei ole. Talvivanteeni ovat myös avonaiset, joten sillä voi olla merkitystä asiaan. Toisaalta koska jarrut eivät jää päälle laahamaan, niin enpä tuosta ole jaksanut suuremmin välittää.
Mikä ne jarrut itsekseen siellä tallissa jumittaa?!!?
- Cuore Sportivo
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- Björn Contio
Juu jarrut mun mielestä kerkee ruostumaan kiinni jo vuorokaudessa? Nimittäin possussa ihan samaa hommaa. Jos ajaa kostean auton talliin ni mitä märempi ja mitä pidempään seisoo ni sen lujempaa joutuu paukauttaan liikkeelle.
Oon ajatellu että on isojarruisten autojen onglema kun ei mulla samassa tallissa/olosuhteissa oo muissa autoissa esiintyny vastaavaa.
Oon ajatellu että on isojarruisten autojen onglema kun ei mulla samassa tallissa/olosuhteissa oo muissa autoissa esiintyny vastaavaa.
- KauGoH
no nii... ja tämän päivän saldona yksi parkkipaikka kolarointi... voi V*TUN avensis kuskit!!! mäkkärin pihalla jätin auton noin 2 metrin päähän seuraavasta että ei kolhiinnu auto kun vieressä oli X5 bemu...
saatiin ruoat mäkistä ja autolle ni samantien loisti silmään että kuskin puolelta takakaaresta maalit veks peukalonpään kokoiselta alueelta, ja puskurissa naarmut
hetken katselin ja kirosin kuin verkko ukko, ja hyppäsin autoon niin tuli kaksi nuorta miestä sanomaan että he näkivät kun joku YRITTI PERUUTTAA MINUN AUTON JA SEN BEMUKAN VÄLIIN!!!
no ensin se oli bora, sitten se oli avensis... ja kytät paikalle rikosilmoitus tehty mutta hopea/kulta värinen avensis uudella kopalla on toki helppo löytää miljoonan muun avensiksen seasta... vittu että voi pientä ihmislasta kyrsiä kovin!!! ei pyhätöntä viikkoa kirjaimellisesti kestänyt sitten tämäkään huvi ettei joku saatanan tolvana jo kolhinut!!! avautuminen helpottaa hiukan, nyt mene itkemään itseni uneen ja toivon että poliisit löytäis ananasvittusiksen jonka takakulmassa on keltaista väriä!
saatiin ruoat mäkistä ja autolle ni samantien loisti silmään että kuskin puolelta takakaaresta maalit veks peukalonpään kokoiselta alueelta, ja puskurissa naarmut
hetken katselin ja kirosin kuin verkko ukko, ja hyppäsin autoon niin tuli kaksi nuorta miestä sanomaan että he näkivät kun joku YRITTI PERUUTTAA MINUN AUTON JA SEN BEMUKAN VÄLIIN!!!
no ensin se oli bora, sitten se oli avensis... ja kytät paikalle rikosilmoitus tehty mutta hopea/kulta värinen avensis uudella kopalla on toki helppo löytää miljoonan muun avensiksen seasta... vittu että voi pientä ihmislasta kyrsiä kovin!!! ei pyhätöntä viikkoa kirjaimellisesti kestänyt sitten tämäkään huvi ettei joku saatanan tolvana jo kolhinut!!! avautuminen helpottaa hiukan, nyt mene itkemään itseni uneen ja toivon että poliisit löytäis ananasvittusiksen jonka takakulmassa on keltaista väriä!
- hjpp
- Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
^ Jokin MCD:n valvontakamerahan voisi hyvällä tuurilla taltioida näkymiä tapahtumapaikan suunnalta.
No toivotaan, että Anjoviskuski saadaan purkkiin ja vieläpä pulittamaan vahingosta.
Itse lähetin muutama päivä sitten muistutuslaskun eräälle harmaalla Golfilla ajavalle, Järvenperässä asuvalle, noin 60-vuotiaalle ja soutamiseen sopivalla sukunimellä nimetylle eukolle.
Vaihtoi mokoma kaistaa reilu vuosi sitten kylkeeni sulkuviivan yli, mutta ehdin sen verran väistää, että vain sivupeili hajosi. Silloin hän jopa tunnusti syyllisyytensä, mutta ei enää parin päivän kuluttua.
No viivästyskorko juoksee...
No toivotaan, että Anjoviskuski saadaan purkkiin ja vieläpä pulittamaan vahingosta.
Itse lähetin muutama päivä sitten muistutuslaskun eräälle harmaalla Golfilla ajavalle, Järvenperässä asuvalle, noin 60-vuotiaalle ja soutamiseen sopivalla sukunimellä nimetylle eukolle.
Vaihtoi mokoma kaistaa reilu vuosi sitten kylkeeni sulkuviivan yli, mutta ehdin sen verran väistää, että vain sivupeili hajosi. Silloin hän jopa tunnusti syyllisyytensä, mutta ei enää parin päivän kuluttua.
No viivästyskorko juoksee...
No voi sit perkele! Myötävituttaa täällä saakka sinun puolestas.KauGoH kirjoitti:vittu että voi pientä ihmislasta kyrsiä kovin!!! ei pyhätöntä viikkoa kirjaimellisesti kestänyt sitten tämäkään huvi ettei joku saatanan tolvana jo kolhinut!!!
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- einari
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
Jotain tuollaista esitti minullekin startatessa yhtenä pakkasaamuna mutta se hävisi sitten näytöltä moottorin lähdettyä käymään tasaisesti. Laskin ilmiön liittyvän pirunmoiseen pakkaseen, joka vallitsi vielä pari päivää sitten.HopeinenQ kirjoitti: - ABS Brakes Not Available
Moottorin lämpökään ei suostunut juuri nousemaan yli 70 asteen. Auton käydessä tyhjäkäynnillä lämpömittari laski miltei pohjille ihan kaikissa liikennevaloissa, joissa joutui pysähtymään.
- maybetomorrow
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Samaa viestiä 159 herjannut täälläkin kovina pakkasaamuina ja käynnistyy kuin traktori. Tänä aamuna -3....ei herjoja ja käynnistyminen myös normaali äänistä.einari kirjoitti:Jotain tuollaista esitti minullekin startatessa yhtenä pakkasaamuna mutta se hävisi sitten näytöltä moottorin lähdettyä käymään tasaisesti. Laskin ilmiön liittyvän pirunmoiseen pakkaseen, joka vallitsi vielä pari päivää sitten.HopeinenQ kirjoitti: - ABS Brakes Not Available
Moottorin lämpökään ei suostunut juuri nousemaan yli 70 asteen. Auton käydessä tyhjäkäynnillä lämpömittari laski miltei pohjille ihan kaikissa liikennevaloissa, joissa joutui pysähtymään.
Alfa159 MB320
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
- KauGoH
ei toistaiseksi mitään... ajattelin odotella tämän viikon ja kuulostella sitten poliisilta kuulumisia! alkaa hiukan usko kyllä loppua, mutta odotellaan!maybetomorrow kirjoitti:Mitäs tälle episodille kuuluu? Nousi verenpaine kolmeensataan täälläkin päässä.KauGoH kirjoitti:no nii... ja tämän päivän saldona yksi parkkipaikka kolarointi...