33:sen äänieristys lattiaan???

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
ollikuhta
Viestit: 598
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 00:38
Paikkakunta: loppi

33:sen äänieristys lattiaan???

Viesti Kirjoittaja ollikuhta »

MItä olette käyttäneet ja mistä hankittu(Halvalla tietty) :wink:

Avatar
Wolffis
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Wolffis »

Minä laitoin bitumimattoa ja massaa... tosin autoon tarkoitettu matto makso muistaakseni 17e semmonen pikku pala, jolla ei saa edes yhtä jalkotilaa eristeltyä, mutta kävin samoihin aikoihin kaverin rakennustyömaalla ja se oli ostanu samaista mattoa sinne tosin raksa tarkoituksiin ja sille ei hirveitä neliöhintaa jäänyt! itse en matoissa muuta eroa huomannut kuin hinnan... varmaa tietoa ei ole joten joku viisaampi valaiskoon! :roll:
@lfat...

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

ite ostin ad:sta vastaavanlaiset eristys matot mita siinä alunperin oli. Eli pellin päälle bitumimattoa ja sen päälle villa-bitumi matot. Se kustanti muistaakseni noin 50 egeä, tosin eristyksestä ei tullut ihan yhtä kattava kuin alkuperäinen kun en jaksanut siinä syksyn kylmässä ruveta leikkelemään käsijarrun reikiä vaan tein vaan suorilla palasilla niin kattavan kuin pystyin.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Tekri
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Loka 2003, 10:12
Car(s): Alfetta GTV, 145 QV, 156+156 SW, GTV V6, Lodgy
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Tekri »

Bitumia alle ja huopamattoa sen päälle. Bitumia saa teollisuus-etolasta, paksuudesta riippuen n.30€ reilu neliön pala ja huopamattoa varaosaliikkeestä rullatavarana, oisko ollu n.5€ metri.

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Kannattaa pitää mielessä myös nuo hifikäyttöön tarkoitetut eristys systeemit...
http://www.audiohellman.fi/sivut/dls-tu ... plast.html Itse laittaisin tuota, ei hirveän hintavaa ja varmasti laadukasta tavaraa....

Glory
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Heinä 2006, 02:03
Paikkakunta: Ojakkala

Viesti Kirjoittaja Glory »

Juuri tuota Nouko88:n ehdottamaa vibroplastia olen omiin etuoviini laittanut ja mielestäni se on ihan käypää tavaraa. Paljon mukavampaa käsiteltävää ja asennettavaa kuin bitumi.

Vastaa Viestiin