Tänään raakattiin Alfa katsastuksessa käsijarrun vuoksi, vaijeri pelittää vielä, mutta jarrusatulassa oleva sydeemi on jumissa, eikä tehoja tule jarrulle tarpeeksi.
Alustavassa tarkastelussa ei vaihto-osaa 166:een löytynyt Motonetistä eikä Muukkoselta uutta, onko kukaan purkanut ja herkistänyt ko. säätösysteemiä tai käykö mahdollisesti jonkin muun Alfan vaihtosatula 2.0 166:seen.
166:n Käsijarru
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Mulla tuo on käyttämättä koko katsastusten välin ja ennen katsastusta olen sen saanut toimimaan niin että pidän jarrupolkimen pohjassa ja vetelen käsijarrua kuin sitä kuuluisaa.... Samaa sitten välillä ilman jarrupolkimen painallusta, niin kauan että ilman polkimen painamista ei kahva enää nouse liian ylös.
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Mulla oli sama ongelma 166:n kässärin kaapeleiden kanssa. Oikean puoleinen oli kuin yhdestä puusta veistetty. Kävin Deltassa kysymässä vaihdon hintaa, oli jossain 300:n yläpuolella. Tilasin piuhat saksasta ja korjausoppaan eBaysta. Lauantai-iltapäivähän siinä meni vaihtaessa. Piuhat oli kotiin kannettuna 80€.